22" Monitor kapot?

Pagina: 1
Acties:

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:11
Ik start gister mijn computer op en die geeft geen beeld meer.

-Video kaart werkt goed (wel beeld op andere monitor)
-Stroom staat aan (licht monitor brand)
-Kabel (van iiyama) tussen videokaart en monitor (D-Sub) is goed aangesloten want licht op monitor verandert van kleur zodra je boot.
-Na boot verandert licht van monitor van groen in geel (zoals het hoort - dus er komt een signaal binnen)
echter is er geen bios informatie te zien en verder (na opstarten XP) is er ook niets te zien.
- Computer start goed op, want na verwisselen van monitor is beeld wel zichtbaar

Heeft iemand dit ook ooit gehad? Is er misschien iets wat ik over het hoofd heb gezien?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Yup, mijn 22" had dat ook een keer (althans, als je met 'licht' het LED'je bedoelt). Je gaat waarschijnlijk kennismaken met Teleplan, sterkte.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Hahahaha!! En het is NOG ERGER dan je denkt...

Teleplan werkt met 5 jaren-plannen...
En toen ze uiteindelijk het dingen kwamen halen, heb ik 3,5 maanden zonder gezeten!!

• The Source
Euh, Teleplan? Wat is dat?

Ik heb zojuist op site van iilyama zo'n klacht form ingevuld. Ik hoop dat ze snel met mijn contact opnemen. Of kan ik het beter via mijn leverancier (Grafi-Call) spelen? Ik wil asap een andere monitor hebben.

En vanwaar de sterkte, gaat dit zolang duren? Of krijg ik een paar inch kleiner terug?

• The Source
Op zaterdag 29 december 2001 14:05 schreef abbadon het volgende:
Yup, mijn 22" had dat ook een keer (althans, als je met 'licht' het LED'je bedoelt).
Yupz... ik bedoel idd het LED'je.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Op zaterdag 29 december 2001 14:10 schreef The Source het volgende:
Euh, Teleplan? Wat is dat?

Ik heb zojuist op site van iilyama zo'n klacht form ingevuld. Ik hoop dat ze snel met mijn contact opnemen. Of kan ik het beter via mijn leverancier (Grafi-Call) spelen? Ik wil asap een andere monitor hebben.

En vanwaar de sterkte, gaat dit zolang duren? Of krijg ik een paar inch kleiner terug?
Ignorance is a bless :) Teleplan is het bedrijf dat voor Iiyama hier in NL het garantietraject incl. reparatie e.d. verzorgt. Doe eens een search op Teleplan. In mijn geval deden de heren regisseurs bij Teleplan hun uiterste best zich volledig aan het standaard script te houden, sterker, ze overtroffen zichzelf. Het was één groot echec; afspraken niet nakomen, verkeerde reparatie, belabberde bezorging, the whole works. In ieder geval was ik 'm meer dan een maand kwijt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• The Source
Thanx abbadon!

Dan ga ik er zeker goed achteraan zitten. Want ik heb m bedrijfsmatig nodig. In de garantie overeenkomst staat toch duidelijk

"in de regel, de eert volgende werkdag na melding van de storing bij u ter plekke opgehaald, gerepareerd door Teleplan en binnen 5 - 10 dagen bij u weer terug bezorgd. Gedurende deze periode wordt u gratis een leenunit ter beschikking gesteld."

Als ik een 22" ter beschikking krijg dan is het niet echt erg. Maar ik zie de bui al hangen... :(

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Lijkt misschien maar heb je de constrast en helderheid niet helemaal uit?

/dev/null

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

heb je de schakelaar sub-d/bnc goed staan?? Zal wel zo zijn maar hierin heb ik me ook wel eens vergist, hadden de poetsters de schakelaar omgezet of zow

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Teleplan, dat zit hier vlak in de buurt, kom er elke dag langs met de bus. Ik wist niet dat ze daar iiyama monitoren maakte, wel fijn om te weten omdat ik er zelf ook een heb. Maar hoop dat ik het nooit mee maak.

Owja, mijn pc had dat soort dingen ook weleens, met mijn oude videokaart(crappy tntvanta, voor 5 piek gekocht). Dan ging i wel aan, maar geen beeld, en als ik de kabel los maakte en dan opnieuw deed ging het wel goed.

I, for one, like Roman numerals

• The Source
Contrast en helderheid zijn enkel via OSD menu te regelen en dat is dus ook niet zichtbaar.

Op mijn monitor zit geen schakelaar voor sub-D/BNC.

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

controleer eens of de kabel niet beschadigd is, heb ik ook eens gehad met een 14" monitortje, der was een pinnetje naar binnen geduwd...

Blog (Linux-related)

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Een voorzichtige ram ertegen al geprobeerd? (serieus bedoeld) :)

Verwijderd

Teleplan rulezzz.

Ja serieus :)

Ik heb vorige week teleplan gebeld vanwege een monitor die niet helemaal scherp is.
5 dagen later hebben ze hem thuis opgehaald, en omgeruild met een splinter nieuwe iiyama van het zelfde type !

super toch?
Pagina: 1