Hallo,
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn computer loopt vast na het scherm PCI-device listing en ESCD-update en begint niet te booten. Ik heb echt alles geprobeerd wat ik maar kon bedenken. Ik heb alles er uit gehaald en met iedere mogelijke config opnieuw opgestart. Maar niets helpt
De bios werkt dus wel wel goed en detecteerd alles.
Heeft iemand enig idee???
Tis vast wel handig om te weten wat er aan vooraf ging:
Ik had een tweede HD (maxtor 40 GYG 7200) er in gezet. Na fdisk werkte dat goed maar toen moest ik zonodig mijn oude HD (maxtor 20 GYG 7200) gaan formateren en windows (ME, kan 98 niet vinden
)opnieuw gaan installeren. Vervolgens gingen er sirenes af en crashte hij in format en fdisk. Ik heb toen wat zitten prutsen en uiteindelijk geen problemen meer en windows netjes geinstalleerd. Alles werkte behalve mijn tv kaart(pinnacle pctv), die werd niet gevonden door windows. Die heb ik er toen even uitgehaald en er weer in gedaan. Toen gingen de sirenes weer af en sinds dien loopt ie dus vast op hetzelfde punt.
tis een Athlon 800,256MB,Asus K7V
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn computer loopt vast na het scherm PCI-device listing en ESCD-update en begint niet te booten. Ik heb echt alles geprobeerd wat ik maar kon bedenken. Ik heb alles er uit gehaald en met iedere mogelijke config opnieuw opgestart. Maar niets helpt
De bios werkt dus wel wel goed en detecteerd alles.
Heeft iemand enig idee???
Tis vast wel handig om te weten wat er aan vooraf ging:
Ik had een tweede HD (maxtor 40 GYG 7200) er in gezet. Na fdisk werkte dat goed maar toen moest ik zonodig mijn oude HD (maxtor 20 GYG 7200) gaan formateren en windows (ME, kan 98 niet vinden
tis een Athlon 800,256MB,Asus K7V