Toon posts:

motorola v3690 , ledje brand niet????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ge-unlockte BEN v3690 met een KPN simkaart erin, allen valt mij op dat de LED bovenop het toestel , die aangeeft wat de staus v/h toestel is, het alleen doet als de telefoon aan z'n levenslijn (de lader) hangt....
iemand enig idee hoe dit komt en of het te verhelpen is, dus dat ie het ook zonder lader weer doet ???
mvg bo

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:12
kun je dat niet instellen?? Ik kan het met mijn samsung a 300 gewoon aan of uit zetten...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

k heb hier een simlock-vrije V3690 en die knippert gewoon. Ja kan het niet instellen zoals bij die Samsung, k denk dat ie dus gewoon een beetje kapot is... :?

Verwijderd

nieuw ledje erop solderen ofzo ? :) en anders gewoon ff terug gaan en m laten maken :+

Verwijderd

ik zou kiezen voor die 2e optie :P

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 14:32 schreef _mark_ het volgende:
ik zou kiezen voor die 2e optie :P
hmmz ja als je je telefoon niet helemaal wilt vern**ken idd dan beter optie 2 :D :+ :P

Verwijderd

Volgens mij brand het ledje alleen als er een vrouwtjes schildpad in de buurt is. Sorry grappige bui

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 02:40 schreef noki_JA het volgende:
Volgens mij brand het ledje alleen als er een vrouwtjes schildpad in de buurt is. Sorry grappige bui
je kan in het menu instellen of je dit wilt laten knipperen of uit wilt hebben staan.

Verwijderd

Optie 2 is uiteraard beter als optie 1. Maar hou er wel rekening mee dat als je hem opstuurt hij niet onder garantie gemaakt wordt doordat de lock eraf is gehaald. Dan is namelijk je garantie verlopen.

Verwijderd

wees blij. lampjes zijn alleen maar irritant IMHO :)

• Stofkapje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 09:14
Wanneer je de batterij spaarstand aanzet brandt het ledje niet meer. Deze kan je ergens in het menu (ik geloof telefooninstellingen) aan en uitzetten.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:03
Op dinsdag 22 januari 2002 22:47 schreef CiTRiX het volgende:
Wanneer je de batterij spaarstand aanzet brandt het ledje niet meer. Deze kan je ergens in het menu (ik geloof telefooninstellingen) aan en uitzetten.
Dit is HET antwoord

no comment

Pagina: 1