Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
't is in perfmon te zien dus als je een componentje vind/zoekt wat perfmon(pdh.dll) wrapped voor je is het prima op te vragen vanuit asp.
Moet dat met zo'n 'omweg'?
Ik dacht eerst dat het dit was: Session.Contents.Count, maar dat heb ik dus helemaal fout want dat zijn het aantal variabelen dat een sessie heeft. Nog iemand suggesties?
Ik dacht eerst dat het dit was: Session.Contents.Count, maar dat heb ik dus helemaal fout want dat zijn het aantal variabelen dat een sessie heeft. Nog iemand suggesties?
Verwijderd
Jup, sorry t is nie anders.Op zaterdag 29 december 2001 13:22 schreef laupro het volgende:
Moet dat met zo'n 'omweg'?
Hmm, alvast bedankt bedankt in ieder geval, nog iemand?
Verwijderd
Geloof je me nu echt niet of lijkt het maar zoOp zaterdag 29 december 2001 13:45 schreef laupro het volgende:
Hmm, alvast bedankt bedankt in ieder geval, nog iemand?
Ik ken (ook) geen manier om makkelijk het aantal sessie's te tellen (zonder aanpassingen...).
Je kan wel makkelijk in de global.asa in de session_onstart een application variabele ophogen (of vullen als ie nog leeg is...), en in de session_onend deze weer verlagen. Niet helemaal perfect, omdat sessies standaart na 20 minuten een time out krijgen (hoewel je die sessies die dan nog wel open staan, maar niet aktief zijn, denk ik ook meeteld op andere manieren...) maar 't geeft een aardig idee hoeveel bezoekers er tegelijkertijd op de site zijn.
Je kan wel makkelijk in de global.asa in de session_onstart een application variabele ophogen (of vullen als ie nog leeg is...), en in de session_onend deze weer verlagen. Niet helemaal perfect, omdat sessies standaart na 20 minuten een time out krijgen (hoewel je die sessies die dan nog wel open staan, maar niet aktief zijn, denk ik ook meeteld op andere manieren...) maar 't geeft een aardig idee hoeveel bezoekers er tegelijkertijd op de site zijn.
Exact expert nodig?
Ik geloof je, ik heb het ook geprobeert maar ik kan het in ieder geval niet 'openen' oid, laat staan er een functie uithalen. Maar ik begrijp wat je bedoeltOp zaterdag 29 december 2001 14:06 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Geloof je me nu echt niet of lijkt het maar zo
Pagina: 1