Mijn voeding schakelt niet meer uit.

Pagina: 1
Acties:

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 13:18

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
De laatste tijd wilt mijn pc niet meer normaal uit als ik shutdown doe.
Alles schakelt uit... windows exit en de harde schijven parkeren... maar de voeding blijft aan! dan moet ik dus op het knoppie drukken... Waar zou dit aan kunnen liggen? voeding? mobo?

Ik heb een Enermax voeding met een A7V266-E...

Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

check de bios eens of daar geen wazige dingen in staan.

• ViPeR098
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Advanced Power Management (APM) moet aan staan in de bios en in windows. Welke windows heb je eigenlijk?

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 13:18

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Ik gebruik windows 98se.
Het rare is dat hij het soms en soms niet doet. De instellingen zijn precies hetzelfde als voor de problemen.

Een vriend van me had ook eens zulke problemen, en dacht dat het lag aan zijn Geforce drivers.....

Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.

Verwijderd

Je moet alle kabels achter uit de PC halen ook de voedingskabels en dan een 5 min laten staat. Druk dan op de aan knop. doe dan alle kabels weer in de computer.
De voedingskabel als laatste!!!!!

Dan heb je kans dat hij weer normaal uit gaat. Anders moet je een keer een andere voeding proberen!

Woor Windows 98 se is een shutdow patch uitgebracht. Het is een bekend probleem. Te downloaden op www.windowsupdate.com

Verwijderd

Denk dat het aan je voeding ligt, gewoon een andere proberen.

Verwijderd

Ik heb ook hetzelfde probleem, ik heb nog niet kunnen achterhalen waardoor het komt.
Pagina: 1