Toon posts:

MP3 op je Playstation 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
MP3 cd's afspelen op je Playstation 2.
Het schijnt mogelijk te zijn, maar weet iemand hoe? Moet ik hiervoor software updaten, ding laten ombouwen, of zijn er pakketjes te koop in de winkel die dit mogelijk maken?
Wie kan mij helpen???

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-02 12:14
Lijkt em sterk, of je moet en MP3 decoder inbouwen in je PS2 maar hoe _dat_ moet :?

I want to live forever, so far.. so good.

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kan vast wel, op de Dreamcast kan het ook.

Verwijderd

Ik weet niet op je mp3 kan afspelen, maar dan komt later wel denk ik kijk maar naar de dc :)

Maar ik had gister wel gezien dat ik een ps2 vcd viewer kon downen, dat doe ik vanavond wel, kan ik lekker vcd's op de ps2 kijken :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 12:52 schreef LaptopDude het volgende:
Ik weet niet op je mp3 kan afspelen, maar dan komt later wel denk ik kijk maar naar de dc :)

Maar ik had gister wel gezien dat ik een ps2 vcd viewer kon downen, dat doe ik vanavond wel, kan ik lekker vcd's op de ps2 kijken :P
Mmm, staat misschien ergens hoe je dat kunt doen? Is weer eens wat anders dan op je PC kijken!!!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Op zaterdag 29 december 2001 12:58 schreef reddie het volgende:

[..]

Mmm, staat misschien ergens hoe je dat kunt doen? Is weer eens wat anders dan op je PC kijken!!!
GOOGLE!!!!!!!!

of een icq berichtje naar bovenstaande gebruiker wil ook nog wel wat uithalen als diegene een btje behulpzaam is.

Verwijderd

Tis op een FTP server en daar zit verder illegale zooi op dus dat ga ik hier niet posten ;)

Ow btw Buzzerchrash thnx voor monopoly tycoon, ik ben btw Grandia ;)

Maarre Reddie contact me maarff via meel: ik zal je die ftp wel geven :)
Pagina: 1