Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voorbeeld van onterecht Moderator ?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Gillish, ff bij voorbaat, dit is niet persoonlijk !

Hebben we het hier nu over onterecht "Moderator-ship" ?

Thread : http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11541

Posting van Gillish.

stukje quote "Ps. ik ben moderator, maar ik moderate eigenlijk haast nooit(alleen als ik een "te" domme opmerking zie), so don't hate me"

Ik bedoel, als je dan toch bijna nooit en alleen bij "domme postings" modereert, hoezo ben je dan Moderator ?

Ik denk dat we op deze manier veel "niet-actieve" Moderators hebben, en dat dit het beeld van de actieve moderators een beetje vertroebeld.

Nu ben ik misschien erg over-actief in het modereren, en dat kun je ook niet van iedereen verwachten, maar is het niet handiger om een soort systeem te maken dat als je niet een bepaalde (niet al te hoge hoeveelheid) postings modereert over een bepaalt tijdsbestek, je schijnbaar geen actieve moderator hoeft te zijn, en dus de status "Moderator" weer verliest ?

Hiermee krijg je dus inzichtelijk hoeveel actieve Moderators je daadwerkelijk hebt.

Wie heeft hier nog meer ideeen over ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Jij maakt je er wel HEEL druk om, he? Last van oude moderator-frustraties?

Even ter verduidelijking, mensen vragen er niet om om moderator te worden, dat is er opeens. Het is me nu al twee keer gebeurd, eerst twee dagen nadat het systeem bestond, en toen duurde het ook maar een par weken. En laatst zag ik het toevallig weer bij mezelf staan toen ik eens iets postte. En dat gebeurt ongeveer eens per twee maanden, dus god weet hoe lang ik nu weer moderator ben... Overigens ben ik ook degene die 'niveau 3' heeft aangevraagd om van dat reactie-gezeik af te zijn, dus kun je zelf uitrekenen hoe nuttig mijn moderator-schap is.

Kortom, niet zo zeiken op anderen, die vragen er ook niet om. Als je het zelf zo godsgruwelijk belangrijk vind, modder je toch lekker een end weg?
Waar maak je je druk om...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Dopamine,

Touchy, touchy... :)

Nee, ik heb geen "oude moderator-frustraties"...

Het gaat mij erom, dat het moderator-schap zo correct mogelijk wordt uitgevoerd, om zo professioneel mogelijk over te komen, en de moderaties zo correct mogelijk te maken.

Heel veel Tweakers beschouwen de Moderators dus als een "voorbeeld-rol" en als je dus moderators hebt, en die niets aan moderaties doen, hebben ze die status dus onterecht. Als zij als moderator dan ook nog eens bull-shit postings doen, wek je daarmee de indruk bij anderen dat dit gewenst gedrag is, en als ze dan vervolgens naar beneden gemodereerd worden, gaan ze kankeren over vriendjes-politiek. Dat moet dus vermeden worden.

Ik verwijt Gilish ook absoluut niet dat hij iets verkeerd doet, want hij doet altijd hele zinvolle postings, die hem eer aan doen. Ik gebruik hem even puur als voorbeeld, om aan iets aan te geven. (vandaar dus ook de regel over het "niet persoonlijk" opvatten)

Het enige wat ik doe is het systeem waarmee moderators worden verkozen een beetje in opspraak te brengen, omdat er daar de laatste tijd nogal wat over afgeklaagd wordt.

Ik zeik dus niet op anderen.ik vind het spijtig dat jij het als zeiken opvat, wat als postivie kritiek bedoelt is, met de bedoeling zelf mee te werken aan de kwaliteit van T.net.

Erg jammer dus dat jij het als zeiken opvat,dat geeft kennelijk aan dat het jou allemaal geen ruk intereseert, wat ik zonde vindt.
... Overigens ben ik ook degene die 'niveau 3' heeft aangevraagd om van dat reactie-gezeik af te zijn, dus kun je zelf uitrekenen hoe nuttig mijn moderator-schap is.
Hiermee geeft je dus aan dat jij ook onterecht moderator bent, dat zegt niets over jou persoonlijk, maar wel over het systeem waarmee mensen Moderator gemaakt worden.

Ik hoop dat ik nu het een en ander verduidelijkt heb.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Heel veel Tweakers beschouwen de Moderators dus als een "voorbeeld-rol"
Weet je dat, of hoop je dat? Ik heb er nog geen poll over gezien, en na al het gezeik op moderators lijkt het me eerder wishfull thinking van jouw kant, dan een observeerbaar feit.
als ze dan vervolgens naar beneden gemodereerd worden, gaan ze kankeren over vriendjes-politiek
Toch net zoals die eerste bullshitpost van een 'onterechte' moderator waar ze het volgens jou van leren? Lijkt me juist optimale gelijkheid.
Het enige wat ik doe is het systeem waarmee moderators worden verkozen een beetje in opspraak te brengen, omdat er daar de laatste tijd nogal wat over afgeklaagd wordt.
Als er de laatste tijd toch al over geklaagd wordt, lijkt het 'een beetje in opspraak brengen' me volkomen overbodig.
Hiermee geeft je dus aan dat jij ook onterecht moderator bent
Niet onterecht, dat zou een belediging zijn wat je vast niet bedoelt, maar eerder onzinnig of nutteloos.
Erg jammer dus dat jij het als zeiken opvat,dat geeft kennelijk aan dat het jou allemaal geen ruk intereseert
Correct, een discussie met mij is dan ook in die zin vruchteloos, dat ik het hele karma-systeem zwaar ruk vind, zelfs behoorlijk fascistisch. Het zet mensen aan tot een hele onprettige vorm van competitie, maar wel op een impliciete en onopvallende manier, die iedereen nog jaren kan blijven ontkennen. Maar ondertussen maakt dat moderator-gelul het laagste in de mens los, zeker in de categorie tweakers. Dat zijn namelijk in meerderheid (dus niet allemaal, relax!) hormonale pubers, die toch al zo lekker bezig zijn met status en zelfbeeld-bevestiging. Lijkt me niet echt het geschikte platform om nou zo'n systeem te hanteren.

Maar ja, als het niet over computers of html gaat zijn de admin's hier al gauw niet meer geintereseerd. Ze bedenken wat, en dan moet het maar werken. Zinnig of onzinnig. Dus SpElUiT, ik ben het nog best wel met je eens, hoor...!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

zelfs behoorlijk fascistisch
Tuurlijk. Mensen met karma<0 worden in veewagens afgevoerd naar een konzentrationslager alwaar zij nietsvermoeden vergast worden door de ubermenschliche moderators.

Mensen die anti-AMD, anti-Linux of anti-nVidia postings maken, worden opgepakt en treffen hetzelfde lot als het hierboven beschreven tuig met negatief-karma.

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Femme: hehe :)

De bewoording is iets te sterk, maar hij heeft tot op een bepaalde hoogte wel gelijk: vroeger was er ZEKER geen karmagezeur in de threads...

En eigenlijk zat ik me vroeger ook vaker kapot te lachen om een totaal zinloze posting die echter WEL heel erg leuk was :) Je gaat instinctief toch voorzichtiger doen, terwijl een reactie-optie er juist zou moeten zijn om je te laten gaan.

Ik ben er zelf een groot voorstander van zoals ik al eerder heb aangegeven om alleen positief te modereren: iedereen post standaard op level 0 en kan omhoog worden getrokken door de moderators in stapjes van 1 tot maximaal 5. Er zijn dus 5 moderators nodig om je op 5 te krijgen.

Resultaat: wil je alles lezen? filter=0, wil je interessante dingen lezen? filter=2 of 3 en wil je alleen de 100% essentiele reacties (zoals rectificaties)? filter=4 of 5.

Dan kan je je lekker laten gaan op level=0 en kunnen de lezers met minder tijd toch de nuttige dingen eruit filteren.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En eigenlijk zat ik me vroeger ook vaker kapot te lachen om een totaal zinloze posting die echter WEL heel erg leuk was
Als je een kreet als 'Linux roels, Microsoft sux' of 'Intel roels, AMD sux' leuk noemt...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Maar ja, als het niet over computers of html gaat zijn de admin's hier al gauw niet meer geintereseerd
Wat femme maar weer eens laat zien door een woord uit een post extreem letterlijk op te vatten (heb jij uberhaupt wel een woordenboek? Zoek het dan maar eens op) om de zaak te bagataliseren, en het weg te schuiven. Ze verzinnen wat, en dan moet het maar werken... En iedereen die het ter discussie waagt te stellen wordt genegeerd of belachelijk gemaakt... Way to go... elke dag een nieuw knopje, maar een beetje beleid, ho maar...
Amateurs...

Verwijderd

Ja, ehm aan de illigale shit zijnde persoon (Dopamine)

Dit is toch geen aanval op de organisatie van t.net he!! Het is verdomd moeilijk hoor om een site die ZO groot is goed georganiseerd te houden. Het is niet zo dat ze met z'n allen in 1 gebouw zitten en eff rustig met elkaar kunnen overleggen!!!

En ik als t.net moderater vat deze post dan ook als zeer aggressief op.. zeker dat
(heb jij uberhaupt wel een woordenboek? Zoek het dan maar eens op)
Wie ben jij om daarover te kunnen oordelen?? Het was trouwens een GRAPPIG bedoelde opmerking... ach van een persoon die zulke reacties post kan je natuurlijk niet verwachten dat die dat snapt.

Ja ik weet het: dit wordt erg persoonlijk. Maar ik neem het gewoon op voor de organisatie van t.net. Ik zou het ze niet nadoen.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik trek me echt heel weinig aan van Dopamine's continue geblaat over fascisme e.d..
Het zet mensen aan tot een hele onprettige vorm van competitie, maar wel op een impliciete en onopvallende manier, die iedereen nog jaren kan blijven ontkennen.
Ik merk hier anders bijzonder weinig van... Dat jij gefrustreerd bent wil niet zeggen dat anderen dat ook zijn.
Dat zijn namelijk in meerderheid (dus niet allemaal, relax!) hormonale pubers, die toch al zo lekker bezig zijn met status en zelfbeeld-bevestiging.
Geeft al weer aan wat een a-relaxte gozer die Dopamine moet zijn. Hij vind iedereen blijkbaar dom en zichzelf blijkbaar superieur (lekker fascistisch).

De gemiddelde leeftijd van de Tweakers.net bezoekers is trouwens 27 jaar.

• localhost
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Gemiddeld 27 jaar ? Voor iedereen lezen/modaratoren/adjes samen ?

Wat is de gemiddelde leeftijd van moderatoren ?

Wat is de gemiddelde leeftijd van de adjes ?

Verwijderd

Hij vind iedereen blijkbaar dom en zichzelf blijkbaar superieur (lekker fascistisch).
En daar kom je elk keer weer op uit. Iedereen mag hier fijn posten en babbelen, maar zeg niks over hoe de zaak geregeld wordt, want dan wordt je of genegeerd, of afgezeken...

Dus ik ben a-relaxed omdat ik commentaar heb op hoe jij je site-je regelt. En dat hoort hier blijkbaar niet...
Feodaal mannetje...

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[quote] zeg niks over hoe de zaak geregeld wordt, want dan wordt je of genegeerd, of afgezeken[/qoute]
Jij hebt ook geen zinnig commentaar. Je zegt alleen 1) Tweakers.net is fascistisch 2) de bezoekers zijn dom. Dat is niet de eerste keer. Ik kan me een vorige keer herinneren waarin jij vond dat iedereen die langer dan 2 uur per dag achter een computer zit een soort van geestesziekte is. Het heeft geen zin om te luisteren naar iemand die zulke intolerante, ongenuanceerde uitspraken doet.

Ondanks jouw nogal onhandige manier van communiceren heb ik meerdere keren dingen aangepast omdat jij dat wilde.

Verwijderd

Wat jij leest:
1) Tweakers.net is fascistisch
Wat er echt staat:
het hele karma-systeem zwaar ruk vind, zelfs behoorlijk fascistisch.
Zie je het verschil nou echt niet???
Ik kan me een vorige keer herinneren waarin jij vond dat iedereen die langer dan 2 uur per dag achter een computer zit een soort van geestesziekte is.
Als je hem zo leuk vond, haal dan wel alles aan, het was een argument in een hele discussie, niet zoals hier een stelling uit z'n verband.
naar iemand die zulke intolerante, ongenuanceerde uitspraken doet.
Rare conclusie, gezien het feit dat je net hierboven een oude uitspraak van mij neemt waarin ik me WEL genuanceerd heb...
heb ik meerdere keren dingen aangepast omdat jij dat wilde.
Ik heb het over beleid, niet een of twee knopjes meer of minder. De uitwerking die een karma-systeem op een site heeft is wel wat anders dan een 3'tje toevoegen in een preff.lijstje.
Ondanks jouw nogal onhandige manier van communiceren
Onhandig communiceren is totaal niet reageren op welke suggesties dan ook omtrent beleidszaken (zoals ik al zie, je verzint wat, en dan moet het maar werken, verder geen gezeik) en je vervolgens beroepen op je responsiviteit omtrent het wijzigen van ditjes en datjes. En dan gaat het echt niet alleen over het karmasysteem. Denk nog maar eens aan het reactiegedeelte in vraag en aanbod...
Er wordt (vaak door anderen, overigens) regelmatig geroepen dan 'onze helden' van tweakers het o zo druk hebben met servers en coden en weet ik veel. Geef dan gewoon een keer toe dat al die techno-goeroes bij elkaar alleen bezig zijn met dingen als PHP, serverload en moederborden, en zaken als beleid, consistencie en ethiek volkomen verontachtzamen.

Of vind je soms dat het ban- en spambeleid bij GoT verantwoord verloopt? Het is allemaal maar een beetje natte vinger werk, met volstrekt subjectieve beoordelingen van admins. Die zullen vast hun best proberen te doen, maar zonder duidelijke ethische richtlijnen en een goede organisatie van dat soort procedures kom je nooit boven het amateur-niveau uit... En dit is maar een voorbeeld.
Jij hebt ook geen zinnig commentaar.
Da's dus nogal een premature opmerking. Als je het nou eens goed zou lezen, in plaats van elke keer als een overreagerende moeder alle tekortkomeningen van tweakers met de mantel der liefde te bedekken, zou je gezien hebben dat het puur discussiepunten waren om tweakers wat profesioneler te maken.
Dat is namelijk breder dan alleen de code...

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die vorige uitspraken van jou waren net zo ongenuanceerd als de uitspraak dat hier 'in meerderheid (dus niet allemaal, relax!) hormonale pubers' rondlopen.

Het simpele feit is namelijk dat hier niet in meerderheid hormonale pubers rondlopen, net zoals het simpele fiet dat mensen die meer dan 2 uur achter hun computer zitten prima in harmonie met zichzelf kunnen leven. Deze uitspraken geven gewoon aan dat jij op een nogal negatieve manier tegen andere aan kijkt en bovendien uitsluitend vanuit je eigen wereldje redeneert.

Als jij dit soort dingen zegt heb ik helemaal geen zin om naar je te luisteren. Dat bedoel ik met moeilijk communiceren: eerst een paar mensen beledigen met domme, onjuiste uitspraken en vervolgens verwachten dat ze zich nog iets van jou aan gaan trekken.
Ik heb het over beleid, niet een of twee knopjes meer of minder. De uitwerking die een karma-systeem op een site heeft is wel wat anders dan een 3'tje toevoegen in een preff.lijstje.
Het enige dat je in deze thread hebt gezet is dat 1) het karma systeem ruk is en dat 2) de Tweakers.net bezoekers in meerderheid hormonale pubertjes zijn en dat 3) ik een feodaal heerser ben. Dat zijn geen suggestie maar gewoon ongefundeerde uitlatingen waar ik erg weinig mee kan.
Geef dan gewoon een keer toe dat al die techno-goeroes bij elkaar alleen bezig zijn met dingen als PHP, serverload en moederborden, en zaken als beleid, consistencie en ethiek volkomen verontachtzamen.
Mijn plannen worden hier tegenwoordig breed op de site uitgelegd en iedereen kan daarbij reageren. Hierbij krijg ik veel bruikbare suggesties, waar ik meer aan heb dan geblaat over fascistische karmasystemen. Helaas heb jij dat natuurlijk weer niet gezin, omdat je van jezelf niet meer dan 2 uur per dag mag surfen.

Discussie met jou zal toch zinloos zijn aangezien jij het moderatiesysteem totaal in het verkeerde perspectief plaatst, door meteen vergelijkingen te trekken met de middeleeuwen en fascisme. We hebben 't hier over een simpel systeempje waarbij bezoekers reakties kunnen plaatsen op een website, niet over een politiek systeem.

Verwijderd

Zowel mijn twee uur, als mijn geduld, als enige achting die voor jou, danwel je site resteerde, zijn meer dan op.

Je hele verhaal baseer je op een oude post die je aanhaalt... Goedkoop.
Mijn leeftijdsinschatting baseer ik op 'hoe oud zijn tweakers'-threads in GoT, jou mening over mij baseer je op lang geleden gevormde meningen met een totaal gebrek aan enige flexibiliteit, goedkoper.
Simpele systeempjes passen bij simpele websites, die wil je blijkbaar. En je blijft maar dingen aanhalen die ik niet zeg. (middeleeuwen?!? hallo?) Ik redeneer niet uitsluitend vanuit mijn eigen wereldje, maar weiger wel uitsluitend vanuit jouw benauwde tweakers-wereldje te redeneren. Goedkoopst.

Succes met je simpele systeempje, simpele Femme.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Hoezo is het nu zo dat iedere keer als ik een thread probeer op te starten, om daar enige vorm van zinnige Output uit te krijgen, dat die thread dan altijd weer ontaard in over en weer discussies die alleen maar zwaar zijdelings gerelateerd zijn ?

Zo te zien wordt het forum meer als een uitlaatklep voor een soort van opgekropte agressie gebruikt... Bah...

Ik bedoel, ik probeer hier achter de mening van anderen te komen of het systeem van Moderators selecteren niet verbeterd kan worden, en altijd komt het er weer op neer hoe ruk het Karma-systeem wel niet is. (Waar ik het overigens absoluut niet mee eens ben! )

Ik hoop dat iemand hier ook iets nuttigs m.b.t. het topic kan plaatsen, i.p.v. weer een Karma discussie te starten.

Aannames zijn fataal.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zowel mijn twee uur, als mijn geduld, als enige achting die voor jou, danwel je site resteerde, zijn meer dan op.
Mooi, ga dan ergens anders spelen.
Je hele verhaal baseer je op een oude post die je aanhaalt... Goedkoop.
De oudere post is deze thread lijken me relevant voor de discussie. De opmerkingen die hierboven maakt doen mij sterk denken aan opmerkingen die je in een verder verleden heb gemaakt, daarom breng ik ze in herinnering.
Mijn leeftijdsinschatting baseer ik op 'hoe oud zijn tweakers'-threads in GoT, jou mening over mij baseer je op lang geleden gevormde meningen met een totaal gebrek aan enigeflexibiliteit, goedkoper.
Dat komt omdat ik nogal veel overeenkomsten die tussen postings die jij nu doet en in het verleden hebt gedaan. Dwz: wat losse uitlatingen in de ronte gooien maar verder null suggesties voor verbetering van het systeem aandragen.
Ik redeneer niet uitsluitend vanuit mijn eigen wereldje, maar weiger wel uitsluitend vanuit jouw benauwde tweakers-wereldje te redeneren. Goedkoopst.
Om een voorbeeld te noemen: jouw mening dat het systeem zuigt is niet per definitie de mening van een ander. Dit bewustzijn lijkt niet bij jou doorgedrongen te zijn.

Bovendien geef je geen enkele suggestie voor verbetering, dus ik _kan_ niks met jouw opmerkingen.

• JeroenB
  • Laatst online: 14-11 22:30
Wildhagen: Dat bedoelde ik uiteraard niet :)

Overigens vind ik het een beetje sneu dat er een flamewar ontstaat in een moderator-forum :)

Verwijderd

de manier waarop moder eters geselecteerd worden is (geloof ik, tell me if i am wrong) op karma, hoog karma=moder eter

PS: als er ooit een extra moder eter nodig is houd ik mij hoog aanbevolen (ook op t.net)

ik heb een karma van 3 op t.net dus ik mag niet meedoen aan een flamewar maartoch:
GO FEMME GO FEMME GO FEMME GO FEMME

wij hebben een f
wij hebben een e
wij hebben een m
wij hebben een m
wij hebben een e
wij hebben een FEMME!!!!

• milouny
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10-2024
Dopamine: Heel zielig voor je dat je zo ontevreden, zwaar gefrustreerd en machteloos bent, maar als je niks zinnigs te zeggen hebt, sodemieter dan maar op.

Ik ben geen moderator, maar ik kan me voorstellen dat het voor hen alleen maar irritant wordt (zeg het als ik me vergis) om te modereren als iedereen op T.net alleen maar reakties geeft van "wat een geil moederbord!" of "ik heb geen geld" of "ik moet het doen met m'n 486" of "AMD sux, intel rulez" en meer van dat soort shit.

De lezers kunnen natuurlijk wel die onzin overslaan door alleen score's van 1+ te lezen, maar ik denk dat het sowiezo (dus voor moderators en lezers) onoverzichtelijk wordt. Daarom is het denk ik goed om een negatieve score te geven, zodat mensen alleen zinnige postings doen. (ik reageer zelden/nooit op T.net) En dan is karma wel nuttig.
Maar het hoeft dan natuurlijk niet per se dat er boven je posting een rang komt te staan.

Dus als mensen minder onzin-posts gaan doen op T.net is het denk ik makkelijker en overzichtelijker voor moderators. Mee eens j/n?

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

Verwijderd

Ja, tuurlijk, als iedereen 'normaal' aan de discussie deelneemt is er niets aan de hand. Is er geen geavanceerd reaktie systeem nodig, zijn er geen modder eters nodig, enz.

Maar nu de vraag: Hoe wil je members zover krijgen? Daar is een geavanceerd systeem voor nodig, uit zichzelf stoppen ze niet met lame posten, als ze weten dat het moeilijker is voor modder eters vinden ze het des te leuker.

• milouny
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10-2024
Ja, inderdaad, daarom dacht ik juist dat het nuttig was om negatieve punten uit te delen, en die dan wel bij te houden als karma ofzo.
Als mensen dan te veel lame postings doen krijgen ze de titel 'lamer', als ze geen postings doen geen titel, als ze goede postings doen... etc
maar dat systeem is net afgeschaft.
waarom precies? heb ik ff gemist...

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

Verwijderd

Ik merk aan mezelf eigenlijk dat ik de postings waarin weer eens gezeken wordt over de beoordeling het meest irritant vind . Als je iedereen vraagt wat ze van het karma systeem vinden zeggen 9 op de 10 dat karma hen niet boeit , maar ondertussen weten ze allemaal hoeveel ze hebben en zitten ze meten op de kast als een beoordeling bij hen niet goed valt .

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar ik voel me geroepen toch even wat te zeggen. Sorry alvast ;)

Beste Dopamine, als jij je zo druk maakt om het amatuer-gehalte van de site, waarom kom je dan nog?
Als je iets nuttigs te melden hebt en je kunt het goed onderbouwen, kan je Femme (en de zijnen) altijd overtuigen van jouw mening.
Als je alleen maar wilt zeiken tegen iemand die op zijn site tussen de 130 en 200 duizend bezoekers per dag heeft, begin dan niet over het feit dat het amateuristisch is opgezet. Ik denk niet dat jij het voor elkaar krijgt om zo'n site op te zetten en daarbij: Hou ff op joh, ga lekker tegen een muur zitten lullen, wij zijn er gewoon niet van gediend dat iemand een topic dat met de beste bedoelingen is opgezet ff komt 'verneuken' (skjoes me!).

Ehm dan heb ik nog een kleine opmerking richting Femme (hier komen de problemen voor ome Itsme!). Als zo'n persoon als Dopamine een topci gaat verneuken op deze manier, wil je dan aub de volgende keer gewoon zijn reply weghalen en hem ff goed de oren wassen via ICQ? Kijk ik kan me voorstellen dat je het niet pikt, maar IMHO is het slimmer om zo'n discussie niet openbaar op je eigen site te voeren. Je hebt wel netjes gehandeld, dat zeker, maar toch is het IMHO niet slim om dit te doen. (sorry, mijn mening, ik hoop dat je het respecteerd/t)

Dan wilde ik me nog ff aansluiten bij PeeJee, niemand zegt dat Karma hen interresseerd, maar ondertussen... (Ik heb het zelf ook, vandaar.)

Itsme!

Bericht hierboven

Pagina: 1