Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voor wie is dit forum nu eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
De titel van dit forum suggereert dat dit een soort van exclusief moderator forum is, maar het lijkt erop dat iedereen hier kan posten.

Verders: Aangezien dit forum zo verbonden is met t.net lijkt het me niet meer dan logisch dat je met je t.net log en wachtwoord automatisch hier naar binnen moet kunnen. Toch?

ieeeepppppp :P

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

De naam van dit Forum is dan wel moddereter forum, maar het is natuurlijk ook handig voor de gewone users die graag info van de moddereters willen hebben, en dus hier hun vragen kunnen stellen i.p.v. de threads op T.net te vervuilen.

Ik denk alleen dat Femme dit forum nog een beetje moet publiceren op T.net, want echt veel van de 92 moderators heb ik hier nog niet gezien.

GoT en Tweakers hebben beide afzonderlijke registraties voor de posters. Als je op de ene geregistreerd bent, ben je dat dus niet ook automatisch voor de andere.

Aannames zijn fataal.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
In case femme hier komt kijken: Ik ben sinds kort moderator, maar kan niet in het moderator/admin private forum. Terwijl dat toch wel hoort te kunnen lijkt me zo.
Ik zou graag een werkende inlognaam en wachtwoord voor dat forum hebben. Als ik er geen recht op heb...dan wil ik het stiekem toch!

Neeeh, leg dan maar gewoon ff uit hoe dat zit. Dan. Dus.

ieeeepppppp :P

Verwijderd

GoT en Tweakers hebben beide afzonderlijke registraties voor de posters. Als je op de ene geregistreerd bent, ben je dat dus niet ook automatisch voor de andere.
Lezen... Dan pas posten.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Vroem: er zijn 2 forums:

Tweakers.net moddereter forum
GoT Admin & Moderator forum

Moderator op Tweakers.net != Moderator op GoT

Moderators op Tweakers.net hebben derhalve geen toegang tot GoT Moderator forum.

Voor het forum worden aparte passwords gebruikt omdat dit forum een totaal andere tecnische structuur heeft dan Tweakers.net. Er is geen mogelijkheid dat we nu van 1 userbase gebruik maken.