Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[b]Ziek !!!![/b] :r :r

Pagina: 1
Acties:

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Godver...

Iedere keer als underdog iets begint te tiepen over zijn Pro-3dfx geblaat, ontaard dat weer in een discussie hoe KUT de Moderators wel niet zijn !

Dit komt me nu echt mijn strot uit !

Ik moet nu echt zwaar de neiging onderdrukken om hen niet default naar -2/-2 Troll te keilen ! :r

Voorbeelden :
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11541

en:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11538

Ik ben het nu echt spuugzat !

Ranzig kl**t-zakkie met zijn puberale rot-instelling en zijn default rotsmilies !

*GaMeOvEr excuseert zich nu alvast voor zijn taalgebruik !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Wat wou je er aan doen dan? Ik kan me in algemene zin vinden in de frustratie die je hierbij hebt, maar er is weinig aan te doen, zoals Femme al in een ander forum aangaf: bannen is geen optie en daar heeft ie wel gelijk in.

Ondertussen zit je steeds met een terugkerend probleem dat je als moderator (hoewel ik dat niet ben) probeert er een zinvolle en zo objectief mogelijke invulling te geven aan het modereerschap en je krijgt inderdaad het alom bekende en toenemende geblaat van de pubertjes (dit kost me weer wat ICQ-tjes).

Ik probeer ook wel eens om onzinigge postings te weerleggen en de afzender er op te wijzen dat het niet echt gewaardeerd wordt dat men dergelijk gedrag vertoond (ik erger me er kapot aan), maar na verloop van tijd laat ik het ook voor wat het is (er komt geen einde aan en die randfiguren zijn toch niet voor rede vatbaar).

Oplossing? Hopen dat ze het opgeven...

Mocht je ooit Beter Weter! tegenkomen mag die van mij ook op de blacklist, die is ook niet voor rede vatbaar en nadat ik hem had tegengesproken vond die doekoe het nodig om mij een aantal ICQ pagers te sturen wat voor zielig sukkeltje ik dan wel niet was, hoezo lekker serieuze tweaker (en maar anoniem blijven).

GaMeOvEr: /me :r met je mee...

Verwijderd

Maak je niet druk. het valt me nog mee hoe veel er gezeken wordt en hoeveel scheldpostings er zijn. Op /. is standaard 20% van de reacties offtopic getroll en gescheld.

Downmodereren die hap. zodra undersukkel op negatieve karma staat ben je van hem af. Hij registreert dan wellicht opnieuw, maar boeie. Trek het je niet zo aan. Jij hebt de vinger aan de trekker, hij niet :)

Verwijderd

Ik ben het met je eens GaMeOvEr.
Ik denk dat er alleen wat tegen dit soort gasten te beginnen is als alle moderators hierover op 1 lijn zitten. Dat zou denk ik kunnen als dit forum besloten zou zijn voor alleen moderators zodat we, zonder dat de betreffende persoon hier ook herrie komt schoppen, kunnen bekijken of bepaalde personen op een soort blacklist moeten komen.
Dat moet dan niet betekenen dat die personen standaard naar beneden gemodereerd moeten worden. Maar wel dat er iets strenger naar hun reacties wordt gekeken.

Bovendien zou het denk ik leuk zijn als alle moderators een keer een mailtje krijgen dat dit forum bestaat. Want volgens mij komen er hier maar een paar moderators terwijl er 92 moeten zijn.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Zou je dat soort mensen ook niet een eigen status moeten geven?

Iets van 'distactisch figuur' of zow. Moet het wel ff duren voor het zover is. Dus niet als je karma/score na de eerste reactie op -1 staat direct zo'n brandmerk erop, maar gewoon als je laatste 25 (ik noem maar wat) gezeik zijn (of gezeik uitlokken)en je daar dus minpunten voor hebt gehad dat je dan een zeikwijf tag krijgt.

ieeeepppppp :P

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Even voor de beeldvorming,

Diegene die op T.net eerst werkte onder het alias underdog gebruikt tegenwoordig het alias SoF, maar voor de rest zijn de postings die hij doet in sommige threads nog niet echt verandert... :)

Op GoT heet hij overigens Halo_Master.

Aannames zijn fataal.

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik heb alleen een beetje tegengas gegeven op Nvidia.net en ik meende wat ik heb gezegd , heb niets met pro-3dfx te maken.
Mensen willen wel eens wat anders zien dan alleen maar GF2 en Nvidia op tweakers.net niet de concurrentie alleen maar afzeiken als je de kans krijgt , ook de concurrentie kans geven.
En ja ,gesnapt.
Maar jullie hebben de hand aan de trigger , toch?
We reageren binnenkort weer op elkaar!!!!!!
Hou je handen dus aan de trigger.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

En ik zie nu even echt wie er persoonlijk aan het worden is.Gameover toffe gozer!!!!!
Toch mag ik je wel , bent lekker makkelijk op de kast te jagen.Dat jij je laat verleiden tot een potje stom schelden, ik heb het netjes gehouden en zal het blijven doen.Ideale tweakersnet waar iedereen het met jullie eens is bestaat niet , beetje tegengas kan geen kwaad, houd je een beetje scherp.Maar en nu beloof ik het plechtig.Ik zal er echt mee stoppen en zal geen reacties meer plaatsen bij GF2 posting , dus blijft er geen posting meer over.Dus zal ik wel helemaal niets meer posten.Heb jij ff mazzel , krijg je weer een beetje nachtrust.Gameover neemt moderaten ff te serieus denk ik, is niet goed voor zijn gezondheid.
Later!!!!!!!!!

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Pagina: 1