Heeft iemand een idee of bcc's naar hotmail account uberhaupt ooit nog wel eens aankomen?
Ik heb net even wat geexperimenteerd, maar het lijkt van niet.
Ik heb net even wat geexperimenteerd, maar het lijkt van niet.
rm -r *
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Ik accepteer al jaren alleen post van mensen op mijn eigen lijst. Je moet er eerst opgezet worden voro de mail door komtOp zaterdag 29 december 2001 11:38 schreef ralfbosz het volgende:
Hoorde laatste iemand die zelfs geen BCC's meer accepteerde. Kl*te spam maakt alles kapot.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
En op die lijst kom je hoe ? Door te mailen ?Op zondag 30 december 2001 10:47 schreef Ortep het volgende:
[..]
Ik accepteer al jaren alleen post van mensen op mijn eigen lijst. Je moet er eerst opgezet worden voro de mail door komt
Nee hoor heel eenvoudig. Mensen die me willen mailen vragen dat wel aan me. Zo van: Hee...ik mail het wel naar je, wat is je email adres. En dan zet ik ze er op. Mensen die me 'zomaar' mailen zijn nooit bekenden.Op zondag 30 december 2001 12:11 schreef XTracer het volgende:
En op die lijst kom je hoe ? Door te mailen ?
Bij een ISP werkt dat iets anders, kan je je gewoon aanmelden via internet hoor.Op zondag 30 december 2001 12:18 schreef Ortep het volgende:
[..]
Nee hoor heel eenvoudig. Mensen die me willen mailen vragen dat wel aan me. Zo van: Hee...ik mail het wel naar je, wat is je email adres. En dan zet ik ze er op. Mensen die me 'zomaar' mailen zijn nooit bekenden.
Vergelijk het maar met usernaam paswoord van je ISP. Dat heb je ook gewoon via de post gekregen. Je kon immers nog niet aanloggen voordat je dat had.
De allereerste keer niet, je zal toch eerst het net op moeten voor je naar je ISP kan mailen he?Op zondag 30 december 2001 12:53 schreef XTracer het volgende:
Bij een ISP werkt dat iets anders, kan je je gewoon aanmelden via internet hoor.
Mmmm ik werk bij een ISP ( toch wel de grootste van nederlandOp zondag 30 december 2001 14:50 schreef Ortep het volgende:
[..]
De allereerste keer niet, je zal toch eerst het net op moeten voor je naar je ISP kan mailen he?
En hoe komen mensen die ik niet ken aan mijn email adres? Dat zullen ze eerst even moeten vragen. Zo niet? Pech...
Ik ken het principe van guest accounts. Maar sturen jullie dan usernaam en password naar een onbekende? Of sturen jullie via de post de uiteindelijke gegevens toe? Je moet toch weten waar de rekening heen gaat he?Op zondag 30 december 2001 18:54 schreef XTracer het volgende:
Ooit gehoord van guest accounts ?
Bel in op : 038 4960333
Username : Guest
Pass : guest
tja, ga het me aub even uitleggen als je wil, misschien doen we toch iets verkeerd he bij ons bedrijf **kuch kuch**