Toon posts:

Bcc to hotmail?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee of bcc's naar hotmail account uberhaupt ooit nog wel eens aankomen?
Ik heb net even wat geexperimenteerd, maar het lijkt van niet.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 08:01

ralfbosz

xm create bosz -c

Lijkt me de anti-spam functie van Hotmail. Sinds de meeste spam via bcc's wordt verstuurd.

Hoorde laatste iemand die zelfs geen BCC's meer accepteerde. Kl*te spam maakt alles kapot.

rm -r *

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
idd dat moet (!) je bijna wel aanzetten bij hotmail... dat spaart al gelijk zo'n 20 berichten per dag. Maar het is dus de gebruiker die het uitzet.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Verwijderd

Topicstarter
Oh f*ck tuurlijk, m'n spamfilter staat op "medium" ofzo, dat zal het zijn. :(
Btw. Thanks.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:13

markvt

Peppi Cola

spam filterdie kijkt of je bij to staat anders naar de junk map

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op zaterdag 29 december 2001 11:38 schreef ralfbosz het volgende:
Hoorde laatste iemand die zelfs geen BCC's meer accepteerde. Kl*te spam maakt alles kapot.
Ik accepteer al jaren alleen post van mensen op mijn eigen lijst. Je moet er eerst opgezet worden voro de mail door komt

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49
Op zondag 30 december 2001 10:47 schreef Ortep het volgende:

[..]

Ik accepteer al jaren alleen post van mensen op mijn eigen lijst. Je moet er eerst opgezet worden voro de mail door komt
En op die lijst kom je hoe ? Door te mailen ?

Maar op mijn werk heb ik een exchange rule aangemaakt, wanneer ik niet in het To veld sta, dan worden alle mailtjes geweigerd. De verzender krijgt daar een mailtje over, dat hij me in het To veld moet zetten.

Anders word je dood gespammed... :(

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik verstuur al jaren geregeld mail via BCC, ook naar Hotmailers. Nooit wat van gemerkt dat het niet aankomt.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op zondag 30 december 2001 12:11 schreef XTracer het volgende:
En op die lijst kom je hoe ? Door te mailen ?
Nee hoor heel eenvoudig. Mensen die me willen mailen vragen dat wel aan me. Zo van: Hee...ik mail het wel naar je, wat is je email adres. En dan zet ik ze er op. Mensen die me 'zomaar' mailen zijn nooit bekenden.

Vergelijk het maar met usernaam paswoord van je ISP. Dat heb je ook gewoon via de post gekregen. Je kon immers nog niet aanloggen voordat je dat had.

• sorted.bits
Op zondag 30 december 2001 12:18 schreef Ortep het volgende:

[..]

Nee hoor heel eenvoudig. Mensen die me willen mailen vragen dat wel aan me. Zo van: Hee...ik mail het wel naar je, wat is je email adres. En dan zet ik ze er op. Mensen die me 'zomaar' mailen zijn nooit bekenden.

Vergelijk het maar met usernaam paswoord van je ISP. Dat heb je ook gewoon via de post gekregen. Je kon immers nog niet aanloggen voordat je dat had.
Bij een ISP werkt dat iets anders, kan je je gewoon aanmelden via internet hoor.

Maar ik heb vaak genoeg dat mensen me mailen die ik niet ken.. soms spam, maar vaak ook echt serieuze shit :P

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op zondag 30 december 2001 12:53 schreef XTracer het volgende:
Bij een ISP werkt dat iets anders, kan je je gewoon aanmelden via internet hoor.
De allereerste keer niet, je zal toch eerst het net op moeten voor je naar je ISP kan mailen he?

En hoe komen mensen die ik niet ken aan mijn email adres? Dat zullen ze eerst even moeten vragen. Zo niet? Pech...

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 15:56
Vreemd, ik heb er nooit problemen mee gehad. Misschien omdat mijn account al wat ouder is?

• sorted.bits
Op zondag 30 december 2001 14:50 schreef Ortep het volgende:

[..]

De allereerste keer niet, je zal toch eerst het net op moeten voor je naar je ISP kan mailen he?

En hoe komen mensen die ik niet ken aan mijn email adres? Dat zullen ze eerst even moeten vragen. Zo niet? Pech...
Mmmm ik werk bij een ISP ( toch wel de grootste van nederland ;) **promote promote**) en klanten melden zich toch echt online aan.

Ooit gehoord van guest accounts ?

Bel in op : 038 4960333
Username : Guest
Pass : guest

tja, ga het me aub even uitleggen als je wil, misschien doen we toch iets verkeerd he bij ons bedrijf **kuch kuch**

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op zondag 30 december 2001 18:54 schreef XTracer het volgende:
Ooit gehoord van guest accounts ?

Bel in op : 038 4960333
Username : Guest
Pass : guest

tja, ga het me aub even uitleggen als je wil, misschien doen we toch iets verkeerd he bij ons bedrijf **kuch kuch**
Ik ken het principe van guest accounts. Maar sturen jullie dan usernaam en password naar een onbekende? Of sturen jullie via de post de uiteindelijke gegevens toe? Je moet toch weten waar de rekening heen gaat he?

Ik denk dat ik er trouwens bij ons zou worden uitgetrapt als ik zonder enige controle mensen op het netwerk zou toelaten. Dat gaat gewoon via een papier in een dichte envelope geadresseerd op naam. Daarin staan usernaam en password. De enige andere mogelijkheid is als de persoon in kwestie langs komt en het persoonlijk laat regelen. Maar ja, dan weten we ook wie het is. Via de telefoon is het onmogelijk.

Pagina: 1