Toon posts:

andere satellietvraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als je internet via de satelliet kan je dan ook ftp`en en morpheus gebruiken

Verwijderd

Ik heb me laten vertellen dat internet via de satelliet alleen om het downloaden gaat, voor upload heb je een gewone verbinding nodig. (kweet niet precies hoe dat in elkaar steekt)
Maar voor de rest lijkt het me logisch dat je overal gebruik van kan maken, het is en blijft tenslotte "internet" :D

Verwijderd

natuurlijk kun je ftpén etc. alleen gaan de meeste uplinks gewoon per telefoon; down per satelliet.

Verwijderd

k ben ook wel es bezig geweest met Satelliet internet en wat ze mij toen vertelden was dat je voor de upstream een telefoonverbinding nodig hebt en voor de downstream de schotel gebruikt. Maar volgens mij was het ook zo dat als je aan t downen bent je geen tel. verbinding meer nodig hebt (maar weet ik niet meer zeker, is al een tijd geleden :? )

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Tering, gebruik de search es :( !!!
Staat er in...

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 18:47 schreef BitBit3r het volgende:
Tering, gebruik de search es :( !!!
Staat er in...
heb je niks beters te melden
(dat staat ook bij iedere topic die over sateliet internet gaat)
ik heb de search gebruikt en het enige wat je vind is over snelheden en dat wil ik niet weten want dat heb ik allang in de search gevonden
ik wil alleen weten of je die twee dingen ook kan doen
ftp weet ik nu maar gaat het ook werken met morpheus of werkt dat dan alleen als je verbinding hebt
omdat het P2P is

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Vaak kun je bij het internetten per satelliet begruik maken van een speciale download service die op speciale tijden jouw download klaarzet en verzendt, maar dat is niet gelijk wanneer je het aanvraagt dus. Helaas weet ik niet of dat ook via de P2P proggies gaat, ik kan me voorstellen van niet.
Pagina: 1