Ik heb in opdracht van een maat van mij een Athlon 1600+ systeem samengesteld. Ik wil het machien echter nog niet afleveren omdat de huidige processorkoeler zo ontzettend veel herrie maakt. Nu heb ik in verschillende reviews gelezen dat er "stille" koelers op de markt zijn. Echter, de leverancier van de huidige koeler vertelde me ook al dat dit één van de stillere was. Als dit zo is dan is het de Athlon story voor mij vanaf nu een gesloten boek.
Hoe zit dit nou mensen? Verwijs me aub niet naar een search maar vertel me iets over jullie praktijk. Mijn P3 koeler (standaard Intel) is superstil. Ik wil dus "tweaken" om een systeem stil te krijgen. Zelf sta ik ook op het punt een nieuwe bak aan te schaffen.
Vraag: Wie heeft eigenhandig ervaringen met een stille processorkoeler (evt. voeding koeler) opgedaan en durft mij aan te raden dat type te gaan gebruiken?
Hielke
Hoe zit dit nou mensen? Verwijs me aub niet naar een search maar vertel me iets over jullie praktijk. Mijn P3 koeler (standaard Intel) is superstil. Ik wil dus "tweaken" om een systeem stil te krijgen. Zelf sta ik ook op het punt een nieuwe bak aan te schaffen.
Vraag: Wie heeft eigenhandig ervaringen met een stille processorkoeler (evt. voeding koeler) opgedaan en durft mij aan te raden dat type te gaan gebruiken?
Hielke