Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

irriteer me aan wijzigingen moderatie

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Over de 3dfx Rampage / Napalm info thread van gisteren. Eerst zet ik de eerste posting van Boss op -1. Wanneer die terug op 0 gezet wordt leg ik uit waarom ik hem op -1 zette. Maar nou zie ik tot mijn verbijstering dat iemand hem op 1:Inzichtvol heeft gezet :r :( !

Waar Boss op reageerde was
Napalm LC. A cost reduction (presumably to .18u) of the VSA-100 with the similar functionality. Will lower the cost of the chip and should allow them to also lower the total board cost. This will allow them to target a lower end retail segment as well as OEMs where cost is the most important.
Wat hij zei:
Maar ik denk ook dat als je geen externe voeding nodig hebt, de prijs van je kaartje ook omlaag gaat
Zoals ik in de thread al zei is het onzinnig om het bij low-budget kaarten over externe voeding te hebben. En dan zet iemand dit op Inzichtvol!
Denk aub voortaan ff na voor je reeds gemodereerde posts gaat aanpassen.
(Ik kreeg trouwens geen Inzichtvol maar een Off-topic)

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Ten eerste zou ik hem op Niveau: 1, Grappig hebben gezet omdat hij wel een grappig punt naar voren brengt: 3dfx is op dit moment bezig met multiprocessing videokaarten met externe voeding om hun performance omhoog te krijgen en gaan dan weer met low-end kaarten aan de slag.

Je kan het ook als inzichtvol zien als je eraan denkt dat je inderdaad alles wat niet 100% nodig is eraf moet slopen om voor de budgetmarkt interessant te zijn.

Dus om te beginnen is dit een serieuze of grappige reactie die niet geplaatst is om de discussie te verpesten (en dat ook zeker niet doet) - conclusie is dan dus dat hem naar -1 halen simpelweg FOUT is.

Ik heb het al in een andere thread op dit forum gezegd: als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent of iets waarvan je weet dat het niet waar is, modereer dan niet maar post een reactie - daar hebben we allemaal wat aan.

Verwijderd

hhmm, -1 is een beetje overdreven! vind je niet?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
JeroenB:
Voor iemand die weet waar hij het over heeft is de opmerking inderdaad wel grappig, maar volgens mij wist Boss niet waar hij het over had.
Je punt over multi-pocessing vs low-budget vind ik onterecht, je kunt toch best beide doen.
Over je 2e alinea: vind ik helemaal niet inzichtvol. De V4 en V5-5500 hebben toch ook geen externe voeding.
Over de 3e: ik vond ook niet dat het de discussie verpestte, ik vond gewoon dat we er geen discussie over moesten beginnen omdat het nergens op sloeg. Daarom gooide ik hem naar -1.
Over de 4e: ben ik helemaal met je eens. Ik wilde het wel doen maar ik wilde ook de thread nog even blijven modereren. Uiteindelijk heb ik mijn mening toch maar gegeven, maar het was inderdaad beter als ik dat meteen had gedaan. Ik hoopte echter dat iemand anders zo slim zou zijn om mijn punt te maken. Meestal zie je toch wel vrij snel reacties op zulke postings. Blijkbaar was het toch wel een inzichtvol punt van mij dat zo weinig mensen hier op kwamen (hehe). GameOver was het wel met me eens.

Verwijderd

Ik heb de halve thread opnieuw lopen modereren omdat sheva oid bijna alles op -1 had gezet terwijl GameOver echt wel zinnige dingen zei. Verder is het een overkill om te gaan zeuren over moderatie. net als jij een mening hebt over een posting, heeft iemand anders dat ook. En die kan best verschillen. Daarom kunnen meerdere moderators een posting modereren.

maw: als jij iets -1: troll vindt en iemand anders vindt het 1:inzichtvol zit er niets anders op dan nogmaals de posting te modereren, of het zo te laten.

wat aangeeft dat het moderatiesysteem hier minder handig is dan op /. bv, waar het eindresult van de moderatie niet de moderatie is van de LAATSTE moderator maar het geheel van ALLE moderaties op een posting...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Probleem is dat nogmaals modereren niet meer gaat als je inmiddels een reactie hebt gepost om je mening uit te leggen.
Dat laatste punt van je vind ik heel goed. Ik had ook al bedacht dat zoiets wel zinvol zou zijn. Misschien wordt dit de wijziging in het moderator systeem die Femme aankondigde? Ik hoop het.
---------(spelfout)
Pagina: 1