Toon posts:

[printer] print niet het volledige document

Pagina: 1
Acties:
  • 436 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In winXP heb ik het volgende probleem, als ik een document wil afprinten of een pdf-file dan print mijn printer (een hp 890c) maar een deel van de pagina's af. Hij print altijd de eerste pagina, maar dan slaat hij er soms over. En dan zitten er lege bladen tussen mijn document.

Bv: p1 drukt em af, p2 geeft em alleen leeg blad enz...

Vroeger had ik dit probleem niet en aan de afdruk van de rest van het document is niets aan te merken.

Wat zou dit kunnen zijn, in de search heeft dit blijkbaar niemand al gehad.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Hmmmz wat doet je printer als je in DOS op printscreen duwt? Kan zijn dat die windows wachtrij voor documenten zit te griepen ik heb dat ook eens gehad. Toen was het een kwestie van afdrukken onderbreken uitvinken en hij deed het weer perfect.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-04 21:02
Op zaterdag 29 december 2001 11:23 schreef VageGast het volgende:
Hmmmz wat doet je printer als je in DOS op printscreen duwt? Kan zijn dat die windows wachtrij voor documenten zit te griepen ik heb dat ook eens gehad. Toen was het een kwestie van afdrukken onderbreken uitvinken en hij deed het weer perfect.
Ja, en als dit niet werkt, installeer dan eerst ff je printerdrivers opnieuw, en als dat dan nog niet werkt, moet je toch Windows ff opnieuw installen ;(

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Afbreken onderbreken staat reeds uitgevinkt, en er zijn geen drivers op www.hp.com voor winXP voor de hp deskjet 890c???