Gisteren is dat Aplet-je gecrashed, en sinds dien ben ik hem kwijt. Ik heb het over dat paneeltje met die virtuele desktops ofzo, ik weet niet precies hoe ik het moet noemen. Maar goed, ik wil dat ding graag terug op mijn panel, iemand een idee hoe?
BAN! KICK! SCHOP!!Op zaterdag 29 december 2001 07:20 schreef AzzKickah het volgende:
Ik nie
Sorry
LOLOp zaterdag 29 december 2001 07:21 schreef Rancor1984 het volgende:
[..]
BAN! KICK! SCHOP!!
Desk Guide heet ie 
Eigenlijk had ik 't niet moeten zeggen, kicken na 10 minuten en zeker op een zaterdag morgen waar iedereen nog ligt te maffen helpt niet...
Eigenlijk had ik 't niet moeten zeggen, kicken na 10 minuten en zeker op een zaterdag morgen waar iedereen nog ligt te maffen helpt niet...
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Uhm, sorry, maar AzzKickah reageerde gewoon hoorOp zaterdag 29 december 2001 19:11 schreef Roel het volgende:
Desk Guide heet ie
Thnx iig... Hoe krijg ik Desk Guide terug dan?
Rechtermuisknop op je panel, applets, utility en daar met je linkermuisknop op Desk Guide drukken...
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Staat ie er toch bij?? Hmpff.. I'm fucking blind ofzoOp zaterdag 29 december 2001 19:18 schreef Roel het volgende:
Rechtermuisknop op je panel, applets, utility en daar met je linkermuisknop op Desk Guide drukken...
Yup, it worked, thanks. Damn, ik ben echt blind ofzo, heb er een uur op lopen zoeken
Pagina: 1