Toon posts:

Lite-on ziet cd's als leeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag mensen,

ik heb op de HCC samen met een paar vrienden 3 lite-on 24x fikkers gekocht. Ik weet niet hoor maar verkopen ze op de beurs gewoon afgekeurd spul of is lite-on troep?
nouja in iedergeval hier mn verhaal:
ik heb dus die lite-on al een tijdje dr in ligge en de laatste tijd begint ie te flippen dan douw ik er een cd in en probeer ik em met de verkenner te openen (dit doet ie ook gewoon) maar dan krijg ik dus de inhoud van de cd te zien met NOPPES erin en dit heb ik met verschillende CD's gedaan...
Het rare is alleen dat ik dit al een paar keer gehad heb en na het deinstaleren van mn liteon-drivers en opnieuw opstarten van windows (XP) die em dr dan gelijk op gooid (die drivers voor lite on) deed hij het normaal gesproken wel maar vandaag had ik dus weer het probleem dat ie het niet las en dit keer lukt het niet.. :?

nog raarder is dat alledrie de lite-ons dit verschijnsel vertonen....

PLZ HELP ME!!!

Verwijderd

Dat is een bekend probleem met sommige fikkers en windows xp. Helaas weet ik de oplossing niet. Misschien als je de search gebruikt? Ik kan me wel herinneren dat hier meer topics over zijn geopend maar ik heb ze niet gelezen omdat mijn fikker het prima doet onder xp :P . Maar wat ik wel zeker weet is dat ze op de beurs geen afgekeurde troep verkopen en dat lite-on zeker geen troep is, sterker nog, samen met plextor is lite-on de marktleider in cd-fikkers

Verwijderd

Topicstarter
het ligt dus aan Xp?
...M$ weer hoor....
majah is hier een een of andere patch voor ofzow?
bij de weg heb de search gebruikt het zal wel aan mij liggen maar vergelijkbaar materiaal vind ik niet??? :?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 20:57
firmware voor je liteon ?
zoek eens op google
misschien is er meer over bekend

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
HIER?

eerste de beste site die ie vind is t.net...
majah ik flash liever niet ivm de garantie er moet toch een simpelere oplossing zijn een patch ofzow????

EDIT 1 t/m EDIT 234897293847: %*&LINK!!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 04:10 schreef THe_PReDaToR84 het volgende: heb de search gebruikt het zal wel aan mij liggen maar vergelijkbaar materiaal vind ik niet??? :?
ik heb effe voor jou gezocht en heb het volgende gevonden:

[topic=206124/1/25]

en:

[topic=224771/1/25]

en:

[topic=130021/1/25]

en:

[topic=315513/1/25]

hoezo kun je niets vinden???? moeten anderen dan al het werk voor je doen :? |:( |:( |:( |:(

misschien als je dat doorleest dat daar wat in staat :P

Verwijderd

Topicstarter
Ehm...hartelijk bedankt maar ik denk niet dat dit mijn probleem is het lijkt er een beetje op maar mijn probleem heeft niks met het branden te maken...
Mijn brandertje brand gewoon goed en leest normaal gesproken oook goed maar wat ik dus neit snap....ZOMAAR...doet die hele brander t niet meer hij leest niet ..tjah ik weet niet hij leest wel maar als je verkend dan kom je in een venstertje met de inhoud van cd zeg maar maar er staat dan niks in...VAAAG!

trouwens al die problemen waren met de HP9100 of met plextor en geeneen met een liteON maar ik denk dat het gewoon aan die liteOn ligt want alledrie de branders hebben het zelfde probleem... :?

Verwijderd

Probeer gewoon de nieuwste firmwire en de aspi drivers te installeren. De firmwire drivers kun je gewoon downloaden op www.liteonit.com.tw en de aspi drivers kun je zoeken door op www.google.com aspi+driver(s) in te tikken. Dan zouden ze zeker moeten werken

[edit]

ok ik heb de exacte link van de firmwire voor je opgezocht:

http://www.liteonit.com.tw/webfw/LTR-24102B/USER/R245S54.zip

Release note:

1. Reduce failure rate when burning.
2. Fit for new hardware design.
3. The firmware can fit all 24X CD-RW
(Just do It !)

in tegendeel als wat jij zegt, wanneer je de firmwire update, gaat de garantie niet verloren. De garantie gaat wel verloren wanneer het apparaat defect raakt door het updaten van de firmwire. En dat zal nooit gebeuren

Verwijderd

Topicstarter
tnx for the info!

hmmz nou doet ie t opeens weer? het is of hardwarematig of softwarematig maar bij mij is het toevalmatig????
mijn probleem ontstaat echt Spontaan! ik snap dr egt geen .... van maar ik denk dat ik die firmware maar es ga updaten ja
Pagina: 1