Het salaris is weer binnen en aangezien geld moet rollen, gaat het deze keer gespendeerd worden aan een laptop (samen met de vorige x salarissen
)
Mijn grote vraag aan de die hard tweakers.net members luidt dan ook: Aan welke laptop ???
In de Makro-folder van deze week stond een model wat mij persoonlijk wel aardig leek namelijk het volgende:
Laser Notebook.
Pentium III 800 MHz processor
256 MB SDRAM -15 GB HDD
Video 4 - 32 MB regelbaar
14.1 inch TFT-scherm
8x24 speed dvd/cd-rom
56k-modem -10/100 LAN netwerkadapter
MicrosoftWindows XP Home
16-bits stereo audio met FM Music Synthesizer
3,5 1.44 MB PDD
Litium-Ion Smart Battery
Poorten: o.a. 1 x parallel, 1 x serieel, 1 USB
1 jaar Pick-Up and Return garantie.
2999.- / E 1360.89 Excl. BTW
Mijn broer bracht me echter op de volgende site:
http://www.completer.nl/laptop/Yong_SunYongSun_14_1.html
Wanneer ik hier een laptop samenstel heb ik voor f 4100,= (Incl BTW) toch ietsje meer waar voor mijn geld, gezien ook de test uit het computertotaal magazine (zie link www.jewelnotebooks.nl).
Wie kan mij zeggen wat ik het beste kan doen, welke is een aanrader en welke (absoluut) niet ? Zijn er misschien nog mooiere aanbiedingen en is dit spul allemaal te duur ?
Hopende op een snelle reactie ga ik nog maar ff verder surfen naar laptops op zoek.
Gegroet,
Cyrus The Virus
Mijn grote vraag aan de die hard tweakers.net members luidt dan ook: Aan welke laptop ???
In de Makro-folder van deze week stond een model wat mij persoonlijk wel aardig leek namelijk het volgende:
Laser Notebook.
Pentium III 800 MHz processor
256 MB SDRAM -15 GB HDD
Video 4 - 32 MB regelbaar
14.1 inch TFT-scherm
8x24 speed dvd/cd-rom
56k-modem -10/100 LAN netwerkadapter
MicrosoftWindows XP Home
16-bits stereo audio met FM Music Synthesizer
3,5 1.44 MB PDD
Litium-Ion Smart Battery
Poorten: o.a. 1 x parallel, 1 x serieel, 1 USB
1 jaar Pick-Up and Return garantie.
2999.- / E 1360.89 Excl. BTW
Mijn broer bracht me echter op de volgende site:
http://www.completer.nl/laptop/Yong_SunYongSun_14_1.html
Wanneer ik hier een laptop samenstel heb ik voor f 4100,= (Incl BTW) toch ietsje meer waar voor mijn geld, gezien ook de test uit het computertotaal magazine (zie link www.jewelnotebooks.nl).
Wie kan mij zeggen wat ik het beste kan doen, welke is een aanrader en welke (absoluut) niet ? Zijn er misschien nog mooiere aanbiedingen en is dit spul allemaal te duur ?
Hopende op een snelle reactie ga ik nog maar ff verder surfen naar laptops op zoek.
Gegroet,
Cyrus The Virus