Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grrrr..... :(

Pagina: 1
Acties:

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ik weet ff niet wat ik er mee aan moet, maar iedere keer dat ik "underdog" tegenkom in de postings, (zoals hier : http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11507&s=1 ) Loopt hij de hele tijd Pro-3dfx te blaten, en te zeiken dat wij zijn reviews niet plaatsen, partijdig zijn, dat het niet eerlijk is, dat 3dfx toch wel beter is dan Nvidia, maar altijd in een vorm dat het informatief overkomt, en niet in de vorm van "Nvidia Sucks, 3dfx Rules".....

Wat moet ik hier nu mee ?

Hij roept altijd zo'n beetje hetzelde, dus hoe modereer ik dat nu ?

Aannames zijn fataal.

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik zeg niet dat 3dfx beter is , ik zet alleen vraagtekens bij het beoordelen van de artikelen die ingestuurd worden.Mijn mening is duidelijk en jij gaat het op de persoon spelen>doe ik niet aan mee , constateer dat er alleen iets niet klopt.2 moderators hebben mij ook al via e-mail verteld dat er iets niet klopt.Maar we houden erover op ,dit is waarschijnlijk slecht voor je bloeddruk.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ik speel helemaal niet op de persoon.

Heel simpel, ik reageer op geposte threads. Heel eenvoudig, ga nu eens naar : http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11506&niv=-2 en LEES nu eens _HELEMAAL_wat ik tiep, ik zeik 3dfx niet af, en jou ook niet. Daarintegen wordt er vervolgens over mij geroepen dat ik partijdig en niet subjectief zou zijn.

Jij daarintegen roept bij iedere kans die je krijgt dat je vind dat T.net partijdig is, en dat waarschijnlijk de Moderators net zo partijdig zijn, of zelfs voor hun partijdigheid beloont worden.

Wie speelt er nu op de man ?

Zoals ik al eerder aangaf, ik ga voor de snelst performende kaart die er is, voor verhoudingsgewijs een nette prijs die zijn performance rechtvaardigt.

En of dit nu 3dfx, nivdia, Matrox of ATI is zal mij om het even zijn.

Aannames zijn fataal.

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Nee, ik zei dat er 1 of meerdere waren die liepen te manipuleren.Heb uw naam niet genoemd!Dat van die GF2 was om een reactie uit te lokken ipv. weer zoveel reacties onder 0 te worden gezet.Ik gaf nog duidelijk aan dat u het misschien niet bent,maar dat er wel administrator(s) en moderator(s) zijn die het wel doen.Als er al wat over V5 5500 wordt geplaatst komt er in het einde van het artikel altijd een steek onder het water over de lengte en de powersupply en ik vind dat ruiken naar stemmingmakerij.Niet echt objectief.Maar gezien de reacties bij V5 op 1 Ghz Thunderbird heeft iedereen de boodschap nu wel begrepen en dat was mijn bedoeling.Nogmaals ik heet niet voor niets underdog!Ik ben in principe altijd tegen marktleiders omdat die denken dat ze dingen over de rug van de consument kunnen flikken die echt niet kunnen , hun arrogantie staat mij gewoon niet aan.Ik ben pro alles behalve Nvidia en Intel omdat ze met nieuwe artikelen komen voordat ze uitvoerig zijn getest en af zijn , alleen maar om die minuscule aantal meer fpsjes of mhzjes.Maar 1 ding Gf2: is niets,het gehele ontwerp is slecht,incompleet(bandbreedte van het geheugen).GF1 DDR is goed, benut de capaciteit volledig.Alleen nu gaan ze de verkeerde kant op.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Hmmmm....

Maar toch, dit is geknipt uit jouw reply op mijn post :
Ik ben geen moderator dus ik mag subjectief zijn , jij moet wat objectiever zijn.Jij bent moderator!!!
Daarmee heb ik toch zwaar het idee dat je het tegen mij hebt, en over mijn subjectiviteit...

Aannames zijn fataal.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Halo_Master/Underdog:

Dit is écht een gebed zonder eind. Was je ook al anti nVidia ten tijde van de Riva 128 en de Riva TNT ?? Lijkt me niet, want toen was 3dfx (Toen schreven ze het nog als 3Dfx) de 'king of the hill'.

Maar goed, ik kan nog wel even doorgaan met meer van dit soort argumenten.

Mijn persoonlijke mening hierover: Ik ga kopen wat de beste prijs/prestatie verhouding heeft. We zien wel wat dat wordt. Zoals het er nu naar uitziet wordt dat in ieder geval géén v5 kaart.

Over gezeik en steken onderwater:

WAT DENK JE NOU ZELF ?? Is de V5 5500/6000 nou werkelijk zo'n hoogstaand staaltje techniek ? Nee! Natuurlijk, 4 chips zal voor hele brute rekenkracht zorgen, maar vanuit ontwerp-technisch oogpunt is het een zwaktebod om maar gewoon 4 chips op een PCB te zetten.

Laat het alsjeblieft even doordringen: 128 MB om effectief 32 MB op te kunnen slaan, hoe efficiënt kan je zijn ? Een kaart die zo groot is dat 'ie niet in een gemiddelde midi towers past. Om nog even niet te spreken over de externe adapter.

Kan jij je een MacLaren indenken waar ze maar even een 2e formule 1 motor inleggen en een exterme brandstoftank opzetten ?? (of vul ipv. MacLaren Ferrari in, kan ook.)

Het zou een heel ander verhaal geweest zijn als er een hele Unified Memory Architecture zou zijn opgezet, waarbij de 4 chips gemeenschappelijk geheugen hebben, of meerdere chips op dezelfde die.

... Maar dat laatste zou nooit kunnen zonder -net zoals de GeForce GTS, die je zelf afkraakt- in gigantische geheugenbandbreedte problemen te komen.
Ik ben pro alles behalve Nvidia en Intel omdat ze met nieuwe artikelen komen voordat ze uitvoerig zijn getest en af zijn
HUH ??? Op welke planeet leef jij ??? (ja, meerdere vraagtekens, want ik snap het écht niet...) nVidia komt tenminste iedere 6 maanden met een nieuw produkt, en iedere keer op tijd. Kan je van je favoriete 3dfx niet zeggen. (dat intel aan het falen is wat betreft leveren heeft niets met deze discussie te maken.)

Produkten die niet uitvoerig getest zijn ? geef eens een voorbeeld dan ? Goh, werd de V5 5500 toch maar even vlak voor introductie nog even teruggeroepen. Een introductie die, wil ik even in herrinering brengen, al een aantal maal werd verschoven naar een later tijdstip. Is dat ooit nodig geweest voor een op een nVidia gebaseerde 3D kaart ? Oh, en hoe zit het met het 'beest' V5 6000 ? wanneer komt die kaart op de markt ? Nu is het "ergens deze zomer"...

Weet jij misschien wat WickedGL of TurboGL drivers zijn voor 3dfx ? en dat die het beter doen dan de miniGL die 3dfx zelf levert ? Doorontwikkeling van drivers is iets geheel normaals, zowel voor 3dfx als nVidia.

Sorry Halo_Master/underdog, dit is gewoon de pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ten eerste Nvidia had eerst bandbreedte van geheugen moeten oplossen voor het op de markt te brengen.Nu krijg je te veel GF2
1 met 32 Mb DDR
1 met 64 MB DDR
1 met 32 MB DDR met geheugen dat wel snel genoeg is , dus dat de hardware optimaal benut.Nu GPU is goed totale design is slecht.
1 met 64 MB DDR dat wel snel genoeg is , zie bovenstaande.
Je ziet bij Nvidia door de bomen het bos niet meer , je zal net een GF2 hebben gekocht en later komt de GF2 uit met wel genoeg snelheid van het geheugen.Voel je je belazerd niet??
Er komen gewoon teveel verschillende verbeterde produkten te kort na elkaar uit , bij Nvidia koop je produkten die ze nog steeds aan het verbeteren zijn ipv. gewoon in 1 keer het produkt uit te brengen wat af is.Dit gaat ten koste van de consument!!!!!
Bij 3dfx hadden ze tenminste nog het lef om alles terug te halen , heb ik NVidia niet zien doen toen er problemen waren met de Athlons , nee ze hebben hem gewoon uitgebracht!!!!Dus niet met die onzin aankomen.Bij Nvidia GPU klasse, geheugen sucks en als ze echt innovatief waren hadden ze daar wat op moeten vinden.
Ik ga niet uitleggen wat scalable architecture is.Jij noemt het een paar chippies op een kaartje plakken.Is een zeer moeilijk ontwerp en moeilijk toe te passen,maar dat weet een leek niet. Het is een unieke oplossing voor de problemen die andere fabrikanten hebben met de bandbreedte van het geheugen.Bij een GF kan dit niet anders hadden ze het wel gedaan geloof me.Ik hoop voor Nvidia dat er binnenkort sneller geheugen beschikbaar komt, anders krijgen ze echt problemen met de NV20 , als dat niet het geval is krijg je weer zo een kaart waarvan de snelheid beperkt wordt door het geheugen of de NV20 wordt ook multiproc,en dan lach ik me echt helemaal dood.
3dfx is ook fout geweest en dat weet ik ook wel, alleen op dit moment is het alleen maar GF2 op tweakersnet en v5 5500 krijgt geen aandacht terwijl er toch genoeg reviews(niet alleen van mij,wat ik van de andere mensen begreep) worden gepost.En ik weet niet wie dat tegenhoudt maar iemand doet dit.Misschien jij niet en gameover ook niet(nogmaals diepste excuses).Maar het (is)gebeurd , is gewoon een feit.Klaar!!!!
Ik ga gewoon geen discussie meer aan Nvidia/3dfx en Intel/AMD.Mensen kunnen daar waarschijnlijk niet erg goed tegen.Underdog kan er alleen niet tegen als er gerommeld wordt met geposte reviews en reacties.
Nou Junior als je nog wat te zeggen heb zal je het zeker niet laten , dus aan jou het laatste woord.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Geforce: 32 MB SDR, 32 MB DDR, 64 MB SDR, 64 MB DDR.

GeForce GTS: 32 MB DDR, 64 MB DDR, en binnenkort geen 333 Mhz maar 400 Mhz DDR geheugen.

Wat is hier nou onoverzichtelijk aan ???

"... en dan komt de PIII/Athlon (vul zelf in) 800, en dan de 850 of 866, en dan de 900 Mhz, en/of 933 Mhz versie, en dan ..."

" Oh ja, en je had de 0.25 -> 0.18 micron overgang, en er was de off-die L2 cache naar on-die, en een van de 2 heeft ook al koper interconnect technologie in gebruik genomen. "

Vinden we dat erg ??? Jij had natuurlijk nu liever nog gezien dat je PII 350 nog steeds het absolute topmodel zou zijn. Wordt wakker underdog, zo werkt de wereld van hardware niet. Hardware wordt nou eenmaal rap ouderwets/achterhaald. Het is niet anders. Trouwens maar goed ook, ik had niet nu nog Quake 1 op een P66 willen spelen (256 kleuren, 320x200, software 3D)

Ik durf te wedden dat er ook nog wel een V5 5600 uitkomt, met 183 Mhz VSA100 chips en gelijk geklokt SDRAM. en idem een V5 6100 met 4x 183 Mhz. Moeten ze zeer waarschijnlijk wel eerst naar een 0.18 micron fabricage proces. (verbeter me als ik het fout heb, maar ik geloof dat de VSA100 nog 0.25 micron is...) Dan piep jij toch ook niet, dat er een nieuw model is ?? (ik moet denken aan de V3000 en V3500... Zelfde chip, hogere frequentie)

En je voorbeeld van problemen met GeForces in combinatie met Athlons: waar kwam dat ook alweer door ? Door moederborden en/of voedingen die niet voldoende stroom konden leveren aan CPU/AGP kaart die zelf binnen specificaties zaten/zitten... Dat is niet de fout van AMD noch van nVidia.

... Kortom, het is je niet gelukt mij te overtuigen van je gelijk. Sorry.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Zou overigens wel saai worden zonder tweestrijd 3dfx en Nvidia , nu maar hopen dat ATI erbij komt, want die wordt ook altijd afgekraakt.
Trouwens ik las dit nog :
128 MB is ook effectief 128 MB op v5 6000.Je moet die vier chips zien als 1 geheel:
1 128 bit chip op (4x166=)664 Mhz
128 MB geheugen op (4x166=)664 Mhz

Maar ja, dat is scalable architecture en daar heb je weinig kaas van gegeten waarschijnlijk.En Schumacher of andere F1 coureur mag van mij winnen met extra brandstoftank.Degene die het snelst is en het het langste kan volhouden is altijd de winnaar, maakt niet uit hoe.V5 6000 wordt binnen5 weken gelanceerd en dan de snelste en dat is gewoon een feit.Hij mag dan 33 % duurder zijn dan GF2 64MB hij is ook 50 a 60% sneller.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ehrrmmm underdog en Jumpstart,

Ik had deze thread niet gemaakt om uit te vechten welke Chipset nu beter is, of wie er harder rotte vis (stinkt nogal, by the way :P) naar elkaar toe kan gooien, maar omdat ik een vraag had m.b.t. modereren....

Komop jongens... niet zo plakken aan merken...

Aannames zijn fataal.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

alsof ik er geen kaas van gegeten heb... Heb jij wel goed de postings gelezen underdog ? De artikelen die je zelf hebt aangedragen ?

Zie de V5 5500 vs GeForce GTS 64 MB op de Athlon thuderbird 1 Ghz, bij Sharky Extreme.

Iedere chip heeft zijn eigen 32 MB geheugen. Stel dat een Q3 leven 24 MB aan textures heeft dan moet er in iedere bank 24 MB textures. Iedere VSA100 chip heeft zijn eigen bank. Dus een V5 6000 kan niet meer dan 32 MB aan ongecomprimeerde textures opslaan. (En dan is er géén geheugen meer vrij voor framebuffer/T-buffer).

Direct geknipt en geplakt van Sharky Extreme:
The chips are divided up into two banks, one per VSA-100 chip. Texture memory use must be duplicated so if your application calls for 16MB of texture, the board will use 16MB per chip or 32 of the total 64MB available. Whatever is left over
from the 64 gets used for the frame buffer.
Rot op zeg, en dan beweer je dat ik er geen verstand van heb .. maak je zelf een gigantische blunder. Da's lekker.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Hee, toe nou GaMeOvEr !! ;)

Laat me nou even lekker underdog onder tafel lullen alsjeblieft ;) ;) Alsjeblieft ??? ;)

Tot nu toe kan ik alles onderuithalen, en dat zonder karma schade en/of irriteren van de meeste andere tweakers.

Af en toe is lekker bekvechten héérlijk, zolang de situatie het toelaat :)

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

"Wat is hier onoverzichtelijk aan"
Ik heb het over het geheugen niet een CPU, geheugensnelheid moet goed zijn, anders heb je niets aan snellere GPU.Ja, op lage res. dan kan je 640x480 spelen met 200FPS , lekker belangerijk.Ik wil ook niet dat de tijd stil blijft staan.Ik zeg alleen maar dat die nieuwe technieken ook praktisch bruikbaar moeten zijn , dus niet zoiets van: "nou, ik heb lekker een snelle GPU, maar ik kan die extra snelheid niet gebruiken vanwege het geheugen dat te traag is , maar over 1 maand komen ze met sneller geheugen , maar daar heb ik ook niets aan want ik heb de kaart nu al gekocht met het oude geheugen erop , maar als ik had geweten dat ze nieuw geheugen gingen gebruiken had ik ff gewacht, maar ik wist het niet".Nvidia had gewoon ff moeten wachten met uitbrengen totdat dat snellere geheugen er was.Dan pas was de GPU gewoon goed gebruikt en dan had je mij niet horen klagen !!!Nu was het zoiets van:"We hebben niet het geheugen dat snel genoeg is , dus we moeten nog ff wachten,Oh nee kan niet want concurrentie is dan eerder met snellere kaart, weet je wat we knallen er ff een te langzaam geheugen op zijn we toch nog ff sneller.Die sukkels kopen het toch wel , en als we eenmaal aan het geheugen kunnen komen knallen we dat geheugen erop en lijkt het net of we weer met iets nieuws komen.Misschien zijn er wel sukkels die hun oude GF2 kaart wegdoen en de nieuwe nemen , dan zijn we helemaal spekkoper."
Ik krijg van NVidia echt de indruk dat het er zo aan toe gaat op dit moment.3Dfx ook geen lievertjes hoor , begrijp me niet verkeerd.Ik heb zelf een GF1 64 MB DDR en die loopt als een droom en wordt gewoon optimaal gebruikt , gewoon een goed design.Alleen nu gaan ze daar bij Nvidia wat doordraven en ik denk dat ze daar de rekening voor krijgen gepresenteerd.
En niet met die flauwe vergelijking komen met de CPU is een heel ander verhaal als met deze videokaart.

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Bij v5 gaat het zo :
scherm wordt opgedeelt in horizontale lijnen en deze lijnen worden om en om verdeeld over de meerdere chips.Deze chips houden zich alleen bezig met de lijnen die hun toebedeeld zijn en gebruiken alleen het geheugen wat nodig is om hun deel van het beeldscherm(lijnen) te renederen.De rest van het geheugen gaat woprdt gebruikt voor de framebuffer.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

we zijn een beetje aan het afdrijven geloof ik.

Jij ziet het als misdaad om een product na introductie te verbeteren. Het enige alternatief is volgens jou te wachten tot het een perfect product is.

Nu vergeet je even dat introductie van high-end "top of the line" producten er wel even voor zorgt dat de mindere versies sterk in prijs omlaag gaan. Zoiets heet marktwerking geloof ik. Da's iets anders dan marketing, al zijn die 2 wel sterk met elkaar verbonden.

De vergelijking tussen 3D kaarten in verschillende "smaken" en CPU's gaat dus wel degelijk op.

In beide gevallen zijn er mazzelpikken met geld te over die toch altijd het snelste van het snelste hebben, ongeacht prijs. En je hebt mensen die toch maar even aanschaf van een nieuwe CPU danwel 3D kaart uitstellen omdat A) er wat beters aankomt, of B) door een nieuw product de prijzen van oudere producten zullen dalen.

Nah goed, ieder zijn meug. Ik heb al enkele weken geleden besloten te gaan voor de 32 MB GeForce GTS met 5 ns DDR SGRAM (De 400 Mhz versie dus), zodra die er is tenminste. Dat mag dan mijn 100/125 overklokte Creative Blaster TNT vervangen. Kan ik ondertussen nog even sparen... En komt er voor het zover is een beter alternatief tevoorschijn (KYRO misschien ??) dan zie ik dat wel weer.

JA, en ik wéét hoe het VSA SLI principe werkt. Ieder frame kan in een maximum van 128 afzonderlijke banden verdeeld worden die los door een VSA chip gerenderd kan worden. Maar dat betekent helaas niet dat iedere chip alleen voor die set banden de juiste textures heeft (zie sharky extreme quote).
Zelfs V5 6000 kan effectief maar 32 MB aan textures opslaan. (wel 4 keer dezelfde, maar da's niet effectief, maar absoluut)

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik vond het prettig om met je gepraat te hebben al denk je waarschijnlijk van niet.
We zullen elkaar nog wel tegenkomen op tweakers.net.Maar ik blijf zeggen:
Als is het een diesel en hoe zwaar hij ook is , hij gaat het winnen van GF2 met 400 Mhz wat betreft snelheid en beeldkwaliteit en zal altijd stabiel op je systeem draaien door die externe voeding.Ook overclocken is interessant , ik heb al gelezeb dat je 2 chips kan overclocken naar 183 MHZ (winst 34 MHZ) dus als dat ook met 4 gaat lukken draai je op 68 Mhz.Voorlopig houd ik gewoon met Gf1 64 MB DDR omdat ik vind dat de GF2 mij niet voldoende prestatiewinst oplevert op dit moment.En nog wat : nieuwe CPU direct snelheidswinst , nieuwe GPU die beperkt wordt door het geheugen , wel snelheidswinst maar niet de snelheidswinst die gehaald had kunnen worden!!Het is net of je in een begrenste Ferrari rondrijdt heb je bij een cpu geen last van :stel je hebt P3500 met 128 MB en je neemt P3 800 merk je gelijk hoor en dan zit je ook meteen op de rand van je mogelijkheden,alleen met overclocken valt nog extra winst te halen.
Trouwens V5 gewoon met alle soorten texture compression uitgerust.FXT1 doet het met elke game , ook oude games.Hierdoor wordt de texture zo gecompromitteerd dat een 64 MB texture maar 16 MB gebruikt.Maar leuk om met je discuseren en dat meen ik echt.

Met vriendelijke groeten

Underdog

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

No propblemo, als ik dit niet leuk gevonden zou hebben dan had ik het gewoon links laten liggen ... De hele discussie was in ieder geval een welkome afleiding vandaag: hoefde ik mijn hoofd niet constant bij mijn werk te houden..

mzzl!

PS: GeForce chips hebben ook texture compressie, dus blijft het zo dat er in een een V5 5500/6000 minder textures kunnen dan in een 64 MB GeFo... Oh, wat de neuk, laat lekker zitten !! ;)

• Hielko
  • Laatst online: 22:48
Ik weet ff niet wat ik er mee aan moet, maar iedere keer dat ik "underdog" tegenkom in de postings, (zoals hier : http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11507&s=1 ) Loopt hij de hele tijd Pro-3dfx te blaten, en te zeiken dat wij zijn reviews niet plaatsen, partijdig zijn, dat het niet eerlijk is, dat 3dfx toch wel beter is dan Nvidia, maar altijd in een vorm dat het informatief overkomt, en niet in de vorm van "Nvidia Sucks, 3dfx Rules".....
Wat moet ik hier nu mee ?

Hij roept altijd zo'n beetje hetzelde, dus hoe modereer ik dat nu ?
Wat mij betreft zet je dit naar niveau -1/-1 overbodig of 0/-1 overbodig >:). Ik heb een keer gereageerd in een thread waar underdog bezig was om echt de hele discussie te verzieken -> ik heb toen een reply gepost waarin ik stuk voor stuk al zijn argumenten (tien ofzo...) de grond in boorde waarna er zo ongeveer als enigste reactie iets kwam van op punt xx heb je gelijk maar ik blijf wel lekker doorzeuren...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Hielko,

Bedankt voor deze On-Topic ( >:) ) reactie.

Ik dacht hetzelfde als jij , score 0 / niveau -1...

Thanx for the advise !

Aannames zijn fataal.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Hallo? Een moderator forum met een 3Dfx/NVidia roelt vetter dan vet over de andere?

Gelukkig is tie al afgelopen maarre, HALO/underdog, ben jij nou moderator of niet? Ik krijg het idee dat jij twee profielen erop na houdt. Niet erg netjes. Als het niet zo is heb ik niks gezegd.

Verder: kijk nou eens goed naar alle 'merk' reviews. Er zijn altijd wel dumbo's die direct beginnen te roepen dat er wel wat anders is dat toch veel vetter roelt dan ditte hier. Bijvoorbeeld dat hun SCSI HD vet sneller is dan een nieuwe 5400 rpm Quantum, ik roep maar iets.
Ik probeer me daar niet aan te storen, die mensen denken niet goed na over wat ze posten. Modereer dat gewoon omlaag en lees er overheen. Een moderator moet wel een zekere bestendigheid hebben.

ieeeepppppp :P

Verwijderd

jemig best wel triest hier..

zien jullie dit als "WERK" ????? komop hey! krijgen moderators er voor betaald ofzo.. jullie nemen het "ietsjes" te serieus volgens mij... (okey, het gaat om een heel goed lopende website, daarom ook "ietsjes"

is dit trouwens alleen voor moderators? zo te zien kan een "gewone" "ik" hier ook me rotzooi op kwijt! (hehe "ik" ga niet kutten ofzo hoor!)

Verwijderd

iemand die pro-(ProductX) is in een thread die gaat over concurrent van ProductX dan is die persoon niet on-topic bezig, TENZIJ die persoon in zn posting dmv pro-productx bezig te zijn aantoont dat wat gezegd is niet waar is, bijvoorbeeld.

Gameover: iemand die zeurt, zeikt of weet ik wat voor negatieve crap, heeft een posting geplaatst die kwalitatief onder doet voor niveau 0. je modereert zeurdozen, zeikstralen en aanverwant gepeupel gewoon als -1: troll of soortgelijke moderatie. De fora onder de newsitems zijn niet bedoeld voor meningventilatie die er niet toe doet, maar discussies over het geposte newsitem. Als meneer Halo_Master het daar niet mee eens is dan gaat hij toch vrolijk een ander forum bevuilen met zn pulp? het moet toch niet gekker worden hier. Wie is nou gevraagd om de postings te beoordelen: de moderators of de posters zelf?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
evert: dit vond ik nou echt rotzooi (dit ook trouwens). Iedereen die moderators afzeikt hoort eigenlijk niet op deze site thuis want die snapt gewoon niets van het systeem (zo!). De echte moderator heeft een hekel aan rotzooi en gooit het met liefde weg. En raakt vervolgens gefrustreerd als een ander de rotzooi weer terugzet of gaat klagen dat zijn rotzooi geen rotzooi was.
De enige die een moderator mag afzeiken is een andere moderator. (OK, anderen mogen het ook maar zijn in 95% van de gevallen zelf dom, niet de moderator).
Pagina: 1