Er zijn tegenwoordig opleidingen voor, variërend van LCP, LCE tot MLCE (zag ik bij toeval een paar dagen geleden op de achterkant van LinuxMagazine).
(Linux Certified Professional, Linux Certified Engineer, Master Linux Certified Engineer)
Ik weet alleen niet meer wie deze opleidingen verzorgt.
Kheb hier toevallig zo'n boekje liggen van CSS of zow, geeft ook Linuxtrainingen...
Dus, als je een echte Linux expert wilt worden, zul je een van deze opleidingen moeten volgen.
Prijs begint vanaf 1590 gulden, duz als je een Linuxexpert wilt worden via trainingen moet je ook veel geld hebben

Ik ben zelf ook net begonnen met Linux, weekje geleden, alleen ik was al begonnen aan het downloaden van Slackware voordat ik er wat over had gelezen, en toen ik erachter kwam dat ik misschien beter eerst een andere distro kon nemen wassie al bijna klaar...ik heb modem...duz, dan maar Slackware, ik dacht dat het wat moeilijker zou zijn, maar ik kom er nu al aardig uit, al zeg ik het zelf, naja, nog HEEL VEEL voor mij te leren, maar het begin is er

Kheb ook eerst aardig wat uitgeprint, op laserprinter van me pa, iets van 200 blaadjes, die lees ik momenteel voordat ik ga

in bed, kben al op de helft,maar ik ga nu ook

allemaal veel suc6 met expert worde