Toon posts:

Goede online shop voor kleuren tv's???

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Helloooow ik zoek dus een goede online shop voor kleuren televisies oftewel een shop waar ze veel modellen op voorraad hebben voor weinig :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat dacht je van Media Markt, Bcc, De Block, Megapool etc etc ?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 29 december 2001 00:21 schreef loekos het volgende:
Helloooow ik zoek dus een goede online shop voor kleuren televisies oftewel een shop waar ze veel modellen op voorraad hebben voor weinig :)
Ik zou een kleuren-TV nooit online kopen. Verzendkosten zijn hoog (zwaar en groot), en in de winkel kun je hem gewoon bekijken. Op zo'n bedrag mag dat toch niet veel uitmaken?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 00:58 schreef rdgf het volgende:

[..]

Ik zou een kleuren-TV nooit online kopen. Verzendkosten zijn hoog (zwaar en groot), en in de winkel kun je hem gewoon bekijken. Op zo'n bedrag mag dat toch niet veel uitmaken?
De meeste electronica zaken bezorgen boven een bepaald bedrag gratis (De Block bv boven de f 1000), en daar zit je al snel aan met een tv :)

Verwijderd

Ottoshop?
Neckermann?

Die hebben er ook veel.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens ik heb voorlopig eff wat te snuffelen.

het is eigenlijk wel jammer dat dit niet in de pricewatch van tweakers zit,want dat zou verbluffende taferelen opleveren qua prijsverschillen lijkt me, maar ja dan kan je ook wel ijskasten enz enz in de lijst opnemen en ik begrijp dat dat niet echt de bedoeling is :)

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

www.kijkshop.nl is ook een ideetje natuurlijk :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

[topic=331509/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.