Adressen bij telefoonnummers zoeken...

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44154

Topicstarter
Ik heb al een paar keer telefoon gehad van een of andere gozer die leuk probeert te zijn. De onnozele kluppel |:( vergeet wel iedere keer zn nummermelder af te zetten. Nu is mijn vraag, bij welke zoekmachine kan ik een telefoonnummer intypen waar dat ik als uitkomst dan de naam of adres van die kloojo krijg. Heel erg bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://telecom.pagina.nl

daar staat misschien wel wat..

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30111

Misschien is dit wat:

http://www.ikhebje.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 22:03

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

met een oudere versie van de ptt-gids op cd werkt foongrep, reverse searchen zeg maar, laatst werkende versie was geloof ik de ptt-gids van 1999, dus als hij daar al in stond dan moet het lukken. Je kunt ook gewoon even een keertje terug bellen natuurljk (wel eigen nummer uitzetten) en goed luisteren wie er op neemt. Dan is het niet zo moeilijk meer om hem in het telefoonboek op te zoeken. ;)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36789

Deze is wel coolie:

http://kweekvijver.com/foon/

hops.... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16696

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heel erg bedankt allemaal, maar ik had zelf nog ff gekeken op http://zoekopnummer.ath.cx/ heb daar dat nummer niet gevonden, maar het werkt wel. Misschien voor degenen met hetzelfde probleem. Alsjeblieft dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

Hier staat hij vast en zeker in!

http://zoekopnummer.duke.eu.org/ >:) >:) >:) >:)

Mag dit eigenlijk wel? ivm privacy? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Of dit mag? Als het toereikend is dan mag het. Zou het niet mogen dan moet er een waarschuwing bij staan, toch? En daarbij, die gast valt mij lastig. Wat wel vreemd is, Het is een nummer dat begint met 020- en las ik dan bel dan zegt zo'n computer dat het LIBERTEL nummer uitgeschakeld kan zijn probeer het later nog eens blah blah... Is dit wazig of is er een speciaal abonnement voor bepaalde gasten (busbedrijven voor nummers in een touringcarbus ofzo)? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:02

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Deze gebruik ik altijd:
http://zoekopnummer.port5.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Deze links staan ook op Startpagina.nl (zie mijn post) en ik neem aan dat ze daar ook wel bepaalde regels hanteren m.b.t. privacy.
In de FAQ van GoT staat hier, voor zover ik het heb kunnen zien, niets over vermeld.

Maarruh, wat misschien relevanter is:
[search=telefoonnummer]
't staat al her en der op GoT

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:54
Op zaterdag 29 december 2001 00:56 schreef R1cksson het volgende:
Of dit mag? Als het toereikend is dan mag het. Zou het niet mogen dan moet er een waarschuwing bij staan, toch? En daarbij, die gast valt mij lastig. Wat wel vreemd is, Het is een nummer dat begint met 020- en las ik dan bel dan zegt zo'n computer dat het LIBERTEL nummer uitgeschakeld kan zijn probeer het later nog eens blah blah... Is dit wazig of is er een speciaal abonnement voor bepaalde gasten (busbedrijven voor nummers in een touringcarbus ofzo)? :?
Misschien #21 (doorschakelen)?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
|:( of course, #21. Dat zou kunnen, maar dat van die touringcars is dat niet mogelijk? Ik heb namelijk mijn vermoedens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_de_Rechter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:19

Rob_de_Rechter

Dixeram

Op zaterdag 29 december 2001 01:04 schreef R1cksson het volgende:
|:( of course, #21. Dat zou kunnen, maar dat van die touringcars is dat niet mogelijk? Ik heb namelijk mijn vermoedens.
*21 (want volgens mij is het ster21, maargoed) hoor je toch? Ik meen me iets te herinneren van de PTTmevrouw die roept "dit nummer wordt doorgeschakeld" o.i.d.

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat kan zijn, maar volgens lui die dit gebruiken, wordt er niet gezegd dat er wordt doorgeschakeld. Toch nog een mogelijkheid dat het een speciaal abonnement is voor touringcarbedrijven om een telefoon op de bus een nummer te geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:54
Idd sterretje :)
Maaruh, horen doe je het niet. Ik doe het zeker wekelijks, en bel dan ff om te horen of het goed gaat (lijn 1 -> gsm, met lijn 2 controleren), en je hoort er niets van... Op je gsm (dus als je zelf belt, niet uit mijn voorbeeld) zie je wel eens diverted call oid, maar of dat betekend dat het met *21 is doorgeschakeld weet ik niet.

Met die touringbussen weet ik niet. Ik weet wel dat je als (groot) bedrijf een hele reeks opeenvolgende nr's kan krijgen, maar waar jij de link naar touringbussen legt weet ik niet. Lijkt mij dat die chauffeurs gewoon een 06 hebben. Misschien dat dat bedrijf dan intern doorschakeld naar de gsm of zo, maar of de kpn dat zelf al doet weet ik niet... Lijkt me een beetje onzin, dan heb je nl 2 nr's aan 1 toestel. En we hebben toch al maar 10 miljard nr's :) (ff geen rekening houdend met uitgezonderde ranges ed)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:28
oplossing:

Koop alle woordenboeken van nedeland (stuk of 30 toch?) en ga zoeken :) eventueel schakel je nog wat vrienden in (zijn die ook weer van de straat) of je hele buurt.. en je hebt je eigen home search engine gecreeerd :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die touringcarbussen dat heb ik eens opgevangen bij de ex van mn ma. Die zat op de bus en die hadden (ergens geloof ik mezelf wel) volgens mij ook 020 nummers. Er zit dus een telefoon op het dashboard van de bus geschroefd. Ik weet het echt niet meer zeker hoe dit precies zat, dus het kan ook bull zijn wat ik vertel nu. Maar misschien dat iemand hier weet hoe dat precies werkt met die bussen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 00:47 schreef NioXX het volgende:
Hier staat hij vast en zeker in!

http://zoekopnummer.duke.eu.org/ >:) >:) >:) >:)

Mag dit eigenlijk wel? ivm privacy? >:)
Alsof daar alles in staat.

De lijn die ik gebruik om te internetten, staat er ook niet in vermeld, simpelweg omdat ik bij de aanvraag van mijn lijn, niet in het telefoonboek wilde worden opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 16:07
www.telefoonboek.nl ?

Is alleen voor gewone nummers though

LAAT MAAR, SCHIET JE NIX MEE OP :P
Pagina: 1