Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corrupte moderator?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:34
Hoi,

Ik zie een bepaalde persoon (ik noem geen namen) vandaag steeds een score van 1 punt krijgen, ook bij in mijn ogen nutteloze/overbodige opmerkingen. De persoon heeft in korte tijd een score van 75% van het totale aantal postings. Ik heb het idee dat een moderator-vriendje de score van die persoon aan het oppompen is. Als ik me vergis, mijn excuses dan.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zonder namen en URL's valt weinig te controleren, nietwaar ?

Virussen? Scan ze hier!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Heb je het niet gewoon over iemand die door zijn karma-niveau standaard op 1 kan posten en dat massaal doet?

Ik vind wel dat moderators die dan omlaag moeten halen, maar zoals ik in een andere thread hier al schreef: dat gebeurt zelden. En dat rammelt er hier dus ook aan.

• biobak
De persoon in kwestie had pas onder de 20 postings op tweakers.net geplaatst. Hij kan dus zelf nooit moderator zijn, of hij moet met twee accounts werken. Inmiddels zag ik zijn scores op 0 staan. Blijkbaar is ergens een belletje gaan rinkelen :) Een naam noemen is nu niet meer nodig.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Het ging waarschijnlijk over Eating Elpie, en die heb ik naar beneden gemodereerd.

Het gaat hier inderdaad over zo'n standaard op 1/1 poster, en ik ben daar nogal streng op.

Aannames zijn fataal.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Het kan ook zijn dat een mod de posts even snel heeft gemod. en alleen de meest in het oog springende posts heeft bekeken.

Later kan dan een andere mod. de posts beter(preciezer) modereren.

LinkedIn WoT Cash Converter

• biobak
Thanx GameOver. Ik zie dat ie nu op 19 postings met een score 5 staat. Gisteren stond ie op een gegeven moment op 15 postings met een score van 13. Heel verdacht dus.
Eating Elpie was idd. de persoon in kwestie. Ik heb geen naam genoemd omdat ik wilde dat de persoon zijn fout zelf inzag en zou verbeteren :)
Om op deze manier moderator te worden vind ik te ver gaan. Ik heb er ook 100 postings over gedaan om mijn karma op +50 te krijgen (met een score van +/- 40). Ik hecht niet zoveel waarde aan die statussen, maar kan niet tegen onrecht. Vandaar mijn posting op dit forum :)
Het gaat hier inderdaad over zo'n standaard op 1/1 poster, en ik ben daar nogal streng op.
Eating Elpie kan geen moderator zijn, want hij had gisteren pas 12 reacties geplaatst. Vandaar dat ik uitging van een "vriendendienstje" van een andere mod.
Pagina: 1