Toon posts:

CS autoswitch weapons? Hoe uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We zitten hier op een lan party, en we hebben een paar pc's die autoswitch weapon doen in Counter-strike, dit is vet irritant!

Weet iemand hoe we dit uit kunnen zetten?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
hud_fastswitch "0" aan je config toevoegen, of het gewoon zonder aanhalingstekens in game tiepen wil ook wel lukken. Veel plezier met lannen.

Verwijderd

dat is toch geen autoswitch? deze command is dat je niet meer eerst op bijv. 2 moet drukken en dan ook nog eens op de muis moet klikken; autoswitch is toch als je een wapen oppakt dat je die dan meteen selecteert ipv bij het wapen te blijven dat je geselcteerd hebt (stel dat je je pistool hebt weggegooid en je AK geselecteerd, dat je dan meteen naar je nieuwe pistool gaat wanneer je die oppakt).

Of bedoel je hetzelfde als dit Ro2?

• buzz
Jeffrey , ik snap dat je me wil verbeteren en je hebt gelijk, maar volgens mij bedoelt hij dit, ik neem aan van wel, want van het andere heb ik nog nooit gehoord :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 00:20 schreef DjeV het volgende:
dat is toch geen autoswitch? deze command is dat je niet meer eerst op bijv. 2 moet drukken en dan ook nog eens op de muis moet klikken; autoswitch is toch als je een wapen oppakt dat je die dan meteen selecteert ipv bij het wapen te blijven dat je geselcteerd hebt (stel dat je je pistool hebt weggegooid en je AK geselecteerd, dat je dan meteen naar je nieuwe pistool gaat wanneer je die oppakt).

Of bedoel je hetzelfde als dit Ro2?
Dat bedoel ik idd!

Verwijderd

|:(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:40
:D

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Kan je trouwens met een sciptje instellen dat je niet meer op muis1 hoeft te klikken voordat je nieuwe wapen wordt geselecteerd.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Uhm, als je geen gun heb en je loopt over 1 dan pakt ie hem op en selecteerd hem, dit is normaal.. dit is ook niet uit te zetten volgens mij.. want anders had je al die shit probs met guns bij knifen ook niet.
En dat je niet op muis hoeft te klikken maar alleen op 1,2 ofzo, dat is dat hud_fastswitch "1"

dunno

• buzz
Op zaterdag 29 december 2001 11:15 schreef RoVe het volgende:
Uhm, als je geen gun heb en je loopt over 1 dan pakt ie hem op en selecteerd hem, dit is normaal.. dit is ook niet uit te zetten volgens mij.. want anders had je al die shit probs met guns bij knifen ook niet.
En dat je niet op muis hoeft te klikken maar alleen op 1,2 ofzo, dat is dat hud_fastswitch "1"
Zoals ik idd al gezegd had.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Op zaterdag 29 december 2001 13:00 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Zoals ik idd al gezegd had.
idd..

dunno

Pagina: 1