We zitten hier op een lan party, en we hebben een paar pc's die autoswitch weapon doen in Counter-strike, dit is vet irritant!
Weet iemand hoe we dit uit kunnen zetten?
Weet iemand hoe we dit uit kunnen zetten?
Verwijderd
Dat bedoel ik idd!Op zaterdag 29 december 2001 00:20 schreef DjeV het volgende:
dat is toch geen autoswitch? deze command is dat je niet meer eerst op bijv. 2 moet drukken en dan ook nog eens op de muis moet klikken; autoswitch is toch als je een wapen oppakt dat je die dan meteen selecteert ipv bij het wapen te blijven dat je geselcteerd hebt (stel dat je je pistool hebt weggegooid en je AK geselecteerd, dat je dan meteen naar je nieuwe pistool gaat wanneer je die oppakt).
Of bedoel je hetzelfde als dit Ro2?
dunno
Zoals ik idd al gezegd had.Op zaterdag 29 december 2001 11:15 schreef RoVe het volgende:
Uhm, als je geen gun heb en je loopt over 1 dan pakt ie hem op en selecteerd hem, dit is normaal.. dit is ook niet uit te zetten volgens mij.. want anders had je al die shit probs met guns bij knifen ook niet.
En dat je niet op muis hoeft te klikken maar alleen op 1,2 ofzo, dat is dat hud_fastswitch "1"
idd..Op zaterdag 29 december 2001 13:00 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Zoals ik idd al gezegd had.
dunno
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq