LinuxFox, because penguins aren't even furry
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Dus welke luidsprekertjes erin zetten.
Kun je niet gewoon het een en ander los draaien. Er staat wellicht het een en ander achterop de luidsprekertjes.
Als het niet hoeft, dan doe je zoiets liever niet...Op zaterdag 29 december 2001 22:44 schreef Focaal het volgende:
Ik begrijp je vraag niet helemaal, je wilt de specificaties. Ik neem aan dat je juist het schema bedoelt.
Dus welke luidsprekertjes erin zetten.
Kun je niet gewoon het een en ander los draaien. Er staat wellicht het een en ander achterop de luidsprekertjes.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Tja maar uit zijn verhaal komt naar voren dat het een en ander vervangen moet worden, dus dan zal het toch los moeten.Op zaterdag 29 december 2001 22:46 schreef JT het volgende:
[..]
Als het niet hoeft, dan doe je zoiets liever niet...
Volgens mij vraagt hij gewoon naar specs als: gevoeligheid/belastbaarheid e.d.Op zaterdag 29 december 2001 22:49 schreef Focaal het volgende:
[..]
Tja maar uit zijn verhaal komt naar voren dat het een en ander vervangen moet worden, dus dan zal het toch los moeten.
Niet dat die zaken er eigenlijk toe doen; als je ze gewoon normaal gebruikt, heb je weinig kans dat je ze overbelast ofzo, tegen die tijd ren je toch gillend de kamer uit...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Ehh ik ben ook een leek. Btw ga maar niet vragen naar wat anderen er van vinden want alleen mensen die hetzelfde hebben vinden het goed
*(Ik weet niet d t of dt dus ik doe maar nix
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Dus je hebt specs nodig omdat je anders geen tweaters kunt vervangen?ik heb ze even beluisterd en ze klonken lekker, maar ik kan geen specificaties vinden
Omdat ik misschien nog een keertje een nieuwe versterker wil gaan kopen en dan is het wel leuk als ik de specs weetOp maandag 31 december 2001 10:21 schreef Yokozuna het volgende:
Waarom zoek je de specs dan?
Wat ik er graag van wil weten is hoe ze bi-wire'd aangesloten moet worden.
(4 aansluitingen, 2 maal rood en.... 2 keer zwart.
Geen verdere merktekens oid. )
Zit er verschil in de bovenste (1 * rood + 1 * zwart) aansluitingen en de onderste
of denk ik te moelijk dat 1 set voor laag is en 1 set voor midden+hoog?
Heel goed... Daar valt ook weinig aan te snappen... Wil je weten welke wat is moet je gewoon ff testenTheoQ schreef op 05 februari 2004 @ 16:51:
ik heb ze ook, maar een verhuizing heeft 1 en ander zoek gemaakt... Yep, oa die docs.
Wat ik er graag van wil weten is hoe ze bi-wire'd aangesloten moet worden.
(4 aansluitingen, 2 maal rood en.... 2 keer zwart.
Geen verdere merktekens oid. )
Zit er verschil in de bovenste (1 * rood + 1 * zwart) aansluitingen en de onderste
of denk ik te moelijk dat 1 set voor laag is en 1 set voor midden+hoog?
Als je de FAQ gelezen hebt dan moet je weten dat wattages weinig tot niets zeggen, en dat je speaker op elke versterker wel zullen werken. Koop dus gewoon iets dan jij mooi vind klinken i.c.m je speakers. Simple as that. Wil je je vrienden de ogen uisteken met specs, dan zul je idd ff verder moeten zoeken of JBL bellenFoxMan schreef op 04 januari 2002 @ 23:17:
[...]
Omdat ik misschien nog een keertje een nieuwe versterker wil gaan kopen en dan is het wel leuk als ik de specs weet
[ Voor 12% gewijzigd door voodooless op 05-02-2004 18:05 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Verwijderd
Probeer gewoon even hoe ze het bij JBL gedaan hebben, meestal is 1 aansluiting voor het hoog en 1tje voor de laagweergave.
Dit topic is gesloten.
![]()