Specs voor mijn boxjes

Pagina: 1
Acties:
  • 928 views sinds 30-01-2008

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Ik zoek specificaties voor mijn boxen, ik heb JBL L 6 zuiltjes kunnen kopen voor 100 piek voor 2 stuks :), ik heb ze even beluisterd en ze klonken lekker, maar ik kan geen specificaties vinden (heb al wel een nieuwe tweeter (de oude was kaput), was duurder dan de speakers bij elkaar). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, anders zal ik eventjes bellen moeten met JBL. En misschien weten jullie ook wat ze gekost hebben.

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Verwijderd

Mischien helpt www.google.com????

Verwijderd

of anders www.altavista.com/nl www.ilse.nl dat ken je toch wel

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

het probleem is dat "L6" (type) niet bepaald makkelijk zoekt

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• FoxMan
Been there, done that, didn't find anything :(

Verwijderd

Ik begrijp je vraag niet helemaal, je wilt de specificaties. Ik neem aan dat je juist het schema bedoelt.
Dus welke luidsprekertjes erin zetten.

Kun je niet gewoon het een en ander los draaien. Er staat wellicht het een en ander achterop de luidsprekertjes.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Op zaterdag 29 december 2001 22:44 schreef Focaal het volgende:
Ik begrijp je vraag niet helemaal, je wilt de specificaties. Ik neem aan dat je juist het schema bedoelt.
Dus welke luidsprekertjes erin zetten.

Kun je niet gewoon het een en ander los draaien. Er staat wellicht het een en ander achterop de luidsprekertjes.
Als het niet hoeft, dan doe je zoiets liever niet...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 22:46 schreef JT het volgende:

[..]

Als het niet hoeft, dan doe je zoiets liever niet...
Tja maar uit zijn verhaal komt naar voren dat het een en ander vervangen moet worden, dus dan zal het toch los moeten.

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zaterdag 29 december 2001 22:49 schreef Focaal het volgende:

[..]

Tja maar uit zijn verhaal komt naar voren dat het een en ander vervangen moet worden, dus dan zal het toch los moeten.
Volgens mij vraagt hij gewoon naar specs als: gevoeligheid/belastbaarheid e.d. :?

Niet dat die zaken er eigenlijk toe doen; als je ze gewoon normaal gebruikt, heb je weinig kans dat je ze overbelast ofzo, tegen die tijd ren je toch gillend de kamer uit... :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Lekker gissen met zijn allen naar wat ie nou misschien bedoel*? Volgens mij is alle info die WIJ kunnen vinden welkom bij hem.

Ehh ik ben ook een leek. Btw ga maar niet vragen naar wat anderen er van vinden want alleen mensen die hetzelfde hebben vinden het goed :P

*(Ik weet niet d t of dt dus ik doe maar nix :+ )

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
ik heb ze even beluisterd en ze klonken lekker, maar ik kan geen specificaties vinden
Dus je hebt specs nodig omdat je anders geen tweaters kunt vervangen?

• FoxMan
Sorry mensen paar dagen op vakantie, maar ik zoek geen specs om m'n tweeter te vervangen, dat heb ik al gedaan. Ik zoek gewoon specs zoals impedance en constant vermogen en piek vermogen etc etc, that's all, ik heb al mailtje gestuurd naar jbl, maar kan mijn mail hier niet checken (twigger doet weer eens vreemd)

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Waarom zoek je de specs dan?

• FoxMan
Op maandag 31 december 2001 10:21 schreef Yokozuna het volgende:
Waarom zoek je de specs dan?
Omdat ik misschien nog een keertje een nieuwe versterker wil gaan kopen en dan is het wel leuk als ik de specs weet :)

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ik heb ze ook, maar een verhuizing heeft 1 en ander zoek gemaakt... Yep, oa die docs. :'(

Wat ik er graag van wil weten is hoe ze bi-wire'd aangesloten moet worden.
(4 aansluitingen, 2 maal rood en.... 2 keer zwart.
Geen verdere merktekens oid. )

Zit er verschil in de bovenste (1 * rood + 1 * zwart) aansluitingen en de onderste
of denk ik te moelijk dat 1 set voor laag is en 1 set voor midden+hoog?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

voodooless

Sound is no voodoo!

TheoQ schreef op 05 februari 2004 @ 16:51:
ik heb ze ook, maar een verhuizing heeft 1 en ander zoek gemaakt... Yep, oa die docs. :'(

Wat ik er graag van wil weten is hoe ze bi-wire'd aangesloten moet worden.
(4 aansluitingen, 2 maal rood en.... 2 keer zwart.
Geen verdere merktekens oid. )

Zit er verschil in de bovenste (1 * rood + 1 * zwart) aansluitingen en de onderste
of denk ik te moelijk dat 1 set voor laag is en 1 set voor midden+hoog?
Heel goed... Daar valt ook weinig aan te snappen... Wil je weten welke wat is moet je gewoon ff testen :O
FoxMan schreef op 04 januari 2002 @ 23:17:
[...]

Omdat ik misschien nog een keertje een nieuwe versterker wil gaan kopen en dan is het wel leuk als ik de specs weet :)
Als je de FAQ gelezen hebt dan moet je weten dat wattages weinig tot niets zeggen, en dat je speaker op elke versterker wel zullen werken. Koop dus gewoon iets dan jij mooi vind klinken i.c.m je speakers. Simple as that. Wil je je vrienden de ogen uisteken met specs, dan zul je idd ff verder moeten zoeken of JBL bellen >:)

[ Voor 12% gewijzigd door voodooless op 05-02-2004 18:05 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Dit gaat er dus fout wanneer topics van deze datum geschopt worden, deepspace reageert nu op een oud bericht en de kick is het ook niet echt waard.

Probeer gewoon even hoe ze het bij JBL gedaan hebben, meestal is 1 aansluiting voor het hoog en 1tje voor de laagweergave.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.