Logitech (cordless optical) loopt steeds vast

Pagina: 1
Acties:

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
En ik vind dit bijzonder lastig. Soms gaat het vrij lang goed, maar dan in een keer zit ie weer zo vast als een huis. Op de channel drukken helpt niet. Batterijen vervangen helpt niet. Resetten helpt soms ook niet eens.

Wie heeft hier ook last van?
Ik draai onder XP en heb de laatste mouseware geinstalleerd.

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:50
ik weet niet of dit bij draadloze muizen ook gaat, alleen logitech mouseware is nog niet compatible met XP. normaal gesproken zou draaien zonder mouseware de problemen oplossen, maar ik weet niet of dat ook met draadloze muizen werkt...

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Verwijderd

idd de mouseware NIET instaleren, doe ik zowiezo nooit want of ik nou win 2k, win 98 of wat dan ook draai, er gaat altijd wel iets fout.....

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
hmm, mouseware is dus al geinstalled. dus als ik de boel gewoon uminstall werkt ie weer normaal?

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem
en ligt niet aan xp want in win 98,me en 200 heb je hetzelfde probleem
hij doet het een tijdje en daarna niet meer
heb hem al twee keer geruild maar het probleem blijft.
niemand weet hier een goed antwoord op.
ff met zijn allen naat logitech mailen!

• Lens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-05 12:44
Ook mijn Logitech Cordless Optical muis valt soms uit (in XP onder de nieuwste Mouseware). Het gebeurt meestal als ik een paar uur bezig ben. Meestal deinstalleer ik dan onder system bij de hardware de tweede HID-compliant mouse en haal mijn batterijen er even uit. Als ik dan op connect duw is het weer goed.
Ik ben er nog niet achter wat er nou precies fout gaat. Misschien wel goed om Logitech wat mailtjes te sturen.

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:50
Op vrijdag 28 december 2001 23:43 schreef Nicap het volgende:
hmm, mouseware is dus al geinstalled. dus als ik de boel gewoon uminstall werkt ie weer normaal?
kan zo 1-2-3 niet op de naam van 't bestand komen(mouseware.exe?), maar die killen en uitzetten in msconfig. dan ben je er vanaf. (geloof niet dat 'ie een uninstall optie heeft...). alleen als je dan mouse properties ingaat, staat mouseware weer gewoon aan...

* Korras wacht een goede XP versie van mouseware af...

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Verwijderd

heeft dat ook zin in win 98 en me?

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb bij add\remove programs mouseware geuninstalled.
Heb de usb erin gedrukt en gereset, maar hij doet het dus mooi niet.
Mooi gekloot met dat ding. Kan me niet voorstellen dat het eigenlijk een driverprobleem is omdat je dan als je reset hij het weer moet doen.

Verwijderd

het ligt ook niet aan de ontvanger want dan zou het toetsenbord het ook niet moeten doen
het is blijkbaar een structureel probleem van de muis want ze hebben het allemaal!

mischien een vervangende muis van logitech? :9

• Mirrorshade
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Op vrijdag 28 december 2001 23:53 schreef Koras het volgende:

* Mirrorshade wacht een goede XP versie van mouseware af...
bij mij doet die muis het ook goed zonder dat ik mouseware aan heb staan laatstaan geinstalleerd
Windwos Xp herkende de muis en verder heb ik er niks aan gedaan...
Doet het prima hoor :)

=> maar ik gebuik hem niet op USB....

Verwijderd

[/quote]

bij mij doet die muis het ook goed zonder dat ik mouseware aan heb staan laatstaan geinstalleerd
Windwos Xp herkende de muis en verder heb ik er niks aan gedaan...
Doet het prima hoor :)
[/quote]

you lukky bastard!

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Bij mij deed ie het eerst ook wel zonder de mouseware, maar die software moet toch goed zijn.

Verwijderd

kan iemand mij precies vertellen welk bestandje ik moet weghalen.
ik kan namelijk niets vinden wat bij mij een lichtje gaat branden!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Erm... Van de Logitech site is al maanden een MouseWare versie weg te halen die wel onder XP werkt...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Erm, das ook de mouseware die ik draai. En die geeft dus blijkbaar problemen. Of het is een hardware probleem.

Verwijderd

Ik gebruik ook de laatste MoeseWare versie evenals de Itouch software en heb noch onder XP, noch onder Win2k problemen.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 15:07
hmmmm ja ik heb ook die logitech cordless desktop optical en die loopt ook af en toe vast, best wel irri! net onder 't gamen nog ... bij ik gewoon naar rechtslopen zonder een toets aan te raken , jaja pure magie! NOT.. ik heb em eergisteren gekocht zit er dan al 'n nieuwe versie van mouseware bij?

Verwijderd

weet je probeer hem eens PS2 aan te sluiten dat fixede het bij mij, proc load ging trouwens ook omlaag

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 15:07
Wie, ik of die gast die deze topic startte? ... bij mij als ik em op USB aansluit dan krijg ik bij 't booten van mijn pc, na die controle van Fasttrak voor hd's .. een lange pieeep' wat normaal gewoon 'piep' is .. is dit normaal? en uhh als ik ze allebei op ps2 zet, dan vind ie bij mij gewoon een standaard keyboard en standaard muis, dat sucked...

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Hmm, ps/2 ipv USB, zal het eens proberen. Hoop dat dat werkt

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
ik heb geen probleem met de nieuwste mouseware en mijn logitech muisje.Gebruik ook XP overigens. Probleem zou wel eens kunnen zijn dat je een Nederlandse versie van XP gebruikt. Daar heb ik ook problemen mee, niet met de muis maar met de soundblaster live (wil niet met 4 speakers). Met de UK van Win XP geen enkel probleem, ook niet met geluid.

Misschien een tip dus als je de NLse XP gebruikt.

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Op zaterdag 29 december 2001 00:11 schreef Nicap het volgende:
Bij mij deed ie het eerst ook wel zonder de mouseware, maar die software moet toch goed zijn.
em_exec.exe

en ook verwijderen uit register of opstartbestanden.
Pagina: 1