Heb net een Asus 7700 TI (GeForce 2 TI) deluxe in mn pc geplant. 2d gaat alles prima, civilization 3 doet het ook fijn.
Als ik een 3d-spel ga spelen crasht het hele systeem zeg maar 1 seconde nadat het level geladen is. Zowel onder xp als me, met asus of nvidia drivers allemaal dezelfde ellende
Quake 3, Messiah etc doen dit allemaal
Ik heb een Gigabyte ga-6bxd mobo(bx chipset, met dual cellie 300@450@2.0v met handgesoldeerde getweakte slotkets
misschien dat het daaraan ligt. Deed het altijd prima. Verders zit er alleen een soundblastertje en een scsi kaartje in..
Op de doos staat een of andere waarschuwing dat je geen agp slot moet hebben met linear regulators ofzo..
Iemand een idee of dit op te lossen is??
Als ik een 3d-spel ga spelen crasht het hele systeem zeg maar 1 seconde nadat het level geladen is. Zowel onder xp als me, met asus of nvidia drivers allemaal dezelfde ellende
Quake 3, Messiah etc doen dit allemaal
Ik heb een Gigabyte ga-6bxd mobo(bx chipset, met dual cellie 300@450@2.0v met handgesoldeerde getweakte slotkets
Op de doos staat een of andere waarschuwing dat je geen agp slot moet hebben met linear regulators ofzo..
Iemand een idee of dit op te lossen is??