Niet?
[Specs]
Een rood kruis? Da's vervelend, ja!
Edit: OK, nou zie ik hem ook!
Edit: OK, nou zie ik hem ook!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
In Linux met mijn Netscape 4.79 kan ik gewoon GoT bekijken hoor, maak je cache 's leeg, het kan zijn dat je Javascriptjes niet goed werken oid.
Cache legen heeft hier geen zin..
ik draai trouwens Windows 200 Pro
Niet?
[Specs]
Hmmz, en je hebt gewoon javascript aanstaan ? (weet niet zeker of je het wel kan uitzetten)
[edit]
Zie Edit -> Preferences -> Advanced (aanklikken, niet uitklappen via dat plus gevalletje d'r naast
), Enable Javascript
[edit]
Zie Edit -> Preferences -> Advanced (aanklikken, niet uitklappen via dat plus gevalletje d'r naast
Misschien je windows 200 eens updaten,Op vrijdag 28 december 2001 23:13 schreef SiGNe het volgende:
Cache legen heeft hier geen zin..
we zitten ondertussen al aan winXP, hoewel win2000 misschien ook wel van pas komt
Dat heeft geen effect op Netscape hoor, Netscape staat los van de Windows Versie (als het maar een Win32 comptible OS is (voor de Windows versie van Netscape))Op vrijdag 28 december 2001 23:28 schreef de_vinny het volgende:
[..]
Misschien je windows 200 eens updaten,
we zitten ondertussen al aan winXP, hoewel win2000 misschien ook wel van pas komt
Windows 200?Op vrijdag 28 december 2001 23:28 schreef de_vinny het volgende:
Misschien je windows 200 eens updaten,
Heb ik een Windows release gemist
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hmm, btw, ik kan nu ook ineens niet met Netscape onder WIndows in HA komen, dan krijg ik ongeveer hetzelfde als SiGNe alleen dan in forumview-style
.
[niet-HGA-reactie]
update dan eens naar een fatsoenlijke browser
(IE5/Mozilla/Opera 5)
[/niet-HGA-reactie]
update dan eens naar een fatsoenlijke browser
[/niet-HGA-reactie]
EJ TomOp vrijdag 28 december 2001 23:37 schreef Tom het volgende:
[..]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Jeremy Clarkson
<h1>NEE GIJ!</h1>Op vrijdag 28 december 2001 23:58 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
stelletje viezerikken
![]()
![]()
[/brabants-boerenlul-taaltje]
Pagina: 1