Wat is de bedoeling van dit forum?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb er even over nagedacht (hmz, 1 minuutje max) en ik weet het niet. Kan een van de Adjes hier uitleg over geven?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 08:39

AntonT

One Ton!

Ik ben dan wel geen Adje, maar dit forum is door Femme in het leven geroepen omdat de thread "Tweakers.net zoekt/zocht nieuwsposters" helemaal is geworden tot een moddereter-discussie. Om toekomstige discussies in andere threads te vermijden is er dit forum.

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:15
Lijkt me ook. Ik zie steeds vaker delen of hele reacties bij nieuwspostings die alleen maar met moderatie te maken hebben - die kunnen allemaal hierheen verkassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een nieuw onzin forum??? ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, mod discussies schijnen zeer belangrijk tezijn (tenminste als je naar http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Frontpage&ID=209 kijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vleermuis
  • Laatst online: 17-10 13:16
Ga mee met shevar:

Als t.net moddereter (Zelf een van de eersten) is ontzettend handig als je weet wat voor normen de anderen hanteren. Dreun je alles naar -1 of vind je juist alles goed. (Score 1) De moderatormailing geeft al voor een groot deel de richting aan. Maar collegas helpen mijns inziens nog niet iets beter.

Raikane: Dus geen onzin-forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee duh!!! was een grapje slimbo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
:? 't Is dit voor vorem? Kan ik er iets mee? Of is het slechts beeldschermvervuiling? Of is dit inderdaad het nieuwe onzinvorem?
Op vrijdag 09 juni 2000 15:16 schreef Raikane het volgende:
Alweer een nieuw onzin forum??? [afbeelding] [afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Next newbie actie: huh :? slaapt iedereen ofzo? Dat Sesamstraat is afgelopen betekent nog niet dat iedereen al moet gaan slapen! Hè |:(

Oh ja, zeg nou niet iets van RTFF, daar heb ik niks aan ;(. Die 'F' hier is euh... :'( (lees: niet toereikend genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ikke snap u niet. ik hoop eigenlijk dat Jaymz deze laatste 3 postingen delete, dan verdwijnt deze weer in de vergeetput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

(Dit wilde ik in 1e instantie als wijziging op 't laatste bericht posten (zodat hij niet zou stijgen), maar de post werd daar uiteindelijk te lang voor)

Aangezien dit topcic al weer aardig gedaald is, en ik de (waarschijnlijk) bedoelde reakties niet verwijderwaardends vind, doe ik het niet.

Ps. "mijn" beleid, is TMF te laten zijn, wat het altijd geweest is=> In principe GEEN slotjes, reakties zal ik normaalgesproken niet verwijderen (de persoon de 'em geplaatst heeft is oud en wijs genoeg, om te weten wat 'ie plaatst EN daar de 'verantwoordlijkheid' ook voor te dragen), kan hij/zij dat achteraf niet, kan 'ie z'n(/haar) reaktie achteraf "leegwijzigen". (d'r zijn altijd uitzonderingen op de regel, dus op deze ook)
Ga ze niet zoeken, je komt ze vanzelf wel tegen.

Moven naar LA: uit te werken ideeën niet, bugreports wel.

Ik vind persoonlijk dat niet ik ALLEEN "verantwoordelijk" ben voor dit stukkie GoT, maar de mensen die hier posten; noem het de vaste bezoekers (dit is een dynamisch begrip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

Om even On-Topic te keren, dit vondt ik in de TMF FAQ:
Dit forum is voornamelijk bedoeld voor discussies/suggesties en klachten over het moderatiegedrag betreffende Tweakers.net reacties. Indien een reactie of een draad onjuist gemodereerd zou zijn, dan kan hierzo een klacht daarover worden gedeponeerd. Dit forum is op geen enkele manier betrokken met de Adjes/moddereters van het GoT-forum (alhoewel ze soms ook hier hun terreur uitoefenen
Pagina: 1