www.avpnews.com
• Bepaald budget?
• Wil je compacte set of mag ie ook groter zijn?
• Wil je CD-R/RW kunnen afspelen?
• Heb je zelf misschien al een paar sets geluisterd?
• etc. etc.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verder nog geen ervaring, maar wel reviews gelezen. Deze waren over het algemeen zeer lovend, zeker voor starters. Bovendien vind ik het wel handig dat ik alles in een keer heb, ipv een versterker+boxen+DVD speler+TV moet kopen, scheelt ook met een verhuizing.
Dus gebonden aan budget en aan compactheid. Deze set leek me een ideale keus.
Verder, gooi ik het maar meteen eruit, zit ik erg te twijfelen tussen een normale grootbeeld TV en een (kleinere, wil ik in ongeveer dezelfde klasse uit komen) breedbeeld TV. Een maat van me heeft een Breedbeeld, maar ik stoor me verschrikkelijk aan die balken als je een normaal programma zit te kijken, aan de andere kant, het vult wel mooi het beeld met een fatsoenlijke DVD....
www.avpnews.com
Okay, klinkt fair. Dat is inderdaad een moeilijke beslissing. Probeer voor jezelf uit te vinden wat je het meeste zult gaan kijken: gewone tv-uitzendingen of DVDs.Op vrijdag 28 december 2001 23:17 schreef skullsplitter het volgende:
Verder, gooi ik het maar meteen eruit, zit ik erg te twijfelen tussen een normale grootbeeld TV en een (kleinere, wil ik in ongeveer dezelfde klasse uit komen) breedbeeld TV. Een maat van me heeft een Breedbeeld, maar ik stoor me verschrikkelijk aan die balken als je een normaal programma zit te kijken, aan de andere kant, het vult wel mooi het beeld met een fatsoenlijke DVD....
Je budget is niet erg groot, maar hou er wel rekening dat die Sony DAV-S300 (f1449,-) dus geen CDR afspeelt. Eventueel de Panasonic SC-HT70 (f1499,-) wel.
Persoonlijk vind ik het geluid van die Sony set wat... ehm... blikkerig. Die sattelietjes zijn van een raar spul gemaakt, waardoor de klank een beetje vreemd wordt.
Voor je tv kun je eens gaan kijken voor bijvoorbeeld de
Panasonic TX28DK1 (f1299,-) of Philips 28PW6006 (f1299,-) en eventueel iets als de Philips 28PW8506 (f1799,- maar wel met 100Hz beeldtechniek).
Pioneer DVD sets zijn errug leuk, maar vallen buiten je huidige budget. Die serie loopt momenteel op 1999,- 2199,- 2399,-. Maar als je je budget wat kunt rekken zijn ze erg de moeite waard.
Qua TV betreft, ik denk dat ik vrij afwisselend gebruik maak van het spul, dus ik moet even kijken wat ik qua beeld fijner vind. Kwestie van even vragen denk ik.Op vrijdag 28 december 2001 23:25 schreef flagnite het volgende:
Okay, klinkt fair. Dat is inderdaad een moeilijke beslissing. Probeer voor jezelf uit te vinden wat je het meeste zult gaan kijken: gewone tv-uitzendingen of DVDs.
Je budget is niet erg groot, maar hou er wel rekening dat die Sony DAV-S300 (f1449,-) dus geen CDR afspeelt. Eventueel de Panasonic SC-HT70 (f1499,-) wel.
Mijn budget is niet groot, maar ik ben ook maar een puberende 18 jarige, die vaak wel volwassen over komt, maar dat helpt niet met de financien. Tot nogtoe heeft de Sony mijn voorkeur, al vind ik die Panasonic ook wel ok. Maar aangezien ik ervan uitga dat die set ook wel een enkele line-in heeft, heb ik die cdr iig niet nodig, want ik zit met een prachtige soul dmp-01 hier, en das het probleem ook niet. Verder vond ik die Sony mooier afgewerkt en oogt gewoon strakker dan die Panasonic.
Tjah, ik moet hem iig nog eens gaan beluisteren, want blind kopen doe ik niet meer. Ik wil best geloven dat ie 'anders' klinkt, maar blikkerig zal wel overdreven zijn. Ik ben hier een Labtec setje (4ps+subwoofer) gewend, maar ik zal zeker eens informeren/luisteren.Persoonlijk vind ik het geluid van die Sony set wat... ehm... blikkerig. Die sattelietjes zijn van een raar spul gemaakt, waardoor de klank een beetje vreemd wordt.
Kijken is natuurlijk ook belangrijk, dus ik denk dat ik maar eens met mijn Aliens DVD richting lokale electronicaboer loop.
Tjah, dat word een beetje prijzig, al weet ik dat het mooi spul is. Bovendien ben ik niet echt tevreden met wat een beeld een breedbeeld geeft (zichtbare vergroting of korrelig beeld).Voor je tv kun je eens gaan kijken voor bijvoorbeeld de
Panasonic TX28DK1 (f1299,-) of Philips 28PW6006 (f1299,-) en eventueel iets als de Philips 28PW8506 (f1799,- maar wel met 100Hz beeldtechniek).
Te duur, te lelijk (no offence, maar ik heb wel een smaak die niet goed mengt met die van menig pioneer bezitter) en dus ongeschikt...edit:
Pioneer DVD sets zijn errug leuk, maar vallen buiten je huidige budget. Die serie loopt momenteel op 1999,- 2199,- 2399,-. Maar als je je budget wat kunt rekken zijn ze erg de moeite waard.
www.avpnews.com
All there is to sayOp vrijdag 28 december 2001 23:25 schreef flagnite het volgende:
Persoonlijk vind ik het geluid van die Sony set wat... ehm... blikkerig. Die sattelietjes zijn van een raar spul gemaakt, waardoor de klank een beetje vreemd wordt.
En die Pioneers beginnen rond de 1800 in de winkel.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
www.avpnews.com
Ugly ????? WHAT THA FUCK ??!?!?Op zaterdag 29 december 2001 23:25 schreef skullsplitter het volgende:
Pioneer = ugly as hell, en geluid vond ik ook niet alles (bij een vriend van me geluisterd, heeft een pioneer set staan)
Ecodan warmtepomp

specs:
Centre unit met multifunctionele speler geschikt voor: DVD-video/CD/VCD/CD MP3 (CD-R/RW)
MP3 on screen menu mogelijkheid
54 MHz videoprocessor
RDS tuner en voorversterkers
Decoder systeem voor AC-3 en DTS Surround geluid
Vijf ultracompacte surround luidsprekers (Magnetisch afgeschermd)
Compacte subwoofer
Digital Acoustic processor
S-video en scart-TV uitgang
Uitgangsvermogen: Front/Centre/Surround 5 x 35W
Subwoofer vermogen: 60W
Digital Acoustic Processor (Theater/Live Club/Dance Club/Hall/Pavilion)
Afstandsbediening geschikt voor diverse TV merken en JVC videorecorder
vind jvc beter klinken in het midden en hoog segment dan sony en natuurlijk het afspelen van cdr(w) en mp3 is een pluspunt. design blijft natuurlijk persoonlijk, maar dit setje ziet er zeker niet verkeerd uit toch?

NS DV 88

NS DV 77

DSC 100

HTD 5

NS DV 55
Aanrader : deze is in de uitverkoop voor f1500,- te krijgen !! Das een koopje !
Ecodan warmtepomp
Ziet er best ok uit ja, specs zijn ook lekker...Op zaterdag 29 december 2001 23:44 schreef koen het volgende:
voor dit budget kun je misschien ook eens kijken naar de nieuwe set van jvc: jvc th-a 5 r...
[afbeelding]
specs:
Centre unit met multifunctionele speler geschikt voor: DVD-video/CD/VCD/CD MP3 (CD-R/RW)
MP3 on screen menu mogelijkheid
54 MHz videoprocessor
RDS tuner en voorversterkers
Decoder systeem voor AC-3 en DTS Surround geluid
Vijf ultracompacte surround luidsprekers (Magnetisch afgeschermd)
Compacte subwoofer
Digital Acoustic processor
S-video en scart-TV uitgang
Uitgangsvermogen: Front/Centre/Surround 5 x 35W
Subwoofer vermogen: 60W
Digital Acoustic Processor (Theater/Live Club/Dance Club/Hall/Pavilion)
Afstandsbediening geschikt voor diverse TV merken en JVC videorecorder
vind jvc beter klinken in het midden en hoog segment dan sony en natuurlijk het afspelen van cdr(w) en mp3 is een pluspunt. design blijft natuurlijk persoonlijk, maar dit setje ziet er zeker niet verkeerd uit toch?
Winkels scannen dus.
www.avpnews.com
Verwijderd
Owjah en ook geen sets meer. Niet echt optimaal handig, hoewel het niet zoveel plaats inneemt.
En voor dvd's is ie geweldig!!
Wou hem bijna zelf kopen.
Maar probeer er alsjeblieft geen cd's op te spelen.
Daar komt ie echt power voor tekort.
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Waren dit al euro's?Op vrijdag 28 december 2001 23:17 schreef skullsplitter het volgende:
Ik wil tegen maart beginnen met mijn home cinema aan te leggen, en hoop voor zon 2500-2700 wel rond te komen, inclusief TV.
2 crush your enemies, 2 win the Tournament