Labtec headset doet zeer aan m'n oren :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:11
Hallo mensen. Ik heb vandaag een Labtec Axis-002 headset gekocht. Het geluid is wel goed, maar hij doet f*cking zeer aan m'n oren :( :( , het is zo'n ding wat over je oren heen gaat en dan achter je hoofd langs.
Afbeeldingslocatie: http://www.labtec.com/product/product_images/axis002.jpg
Als ik hem langer dan 15 minuten op heb dan doen mn oren toch zeer, en volgens mij heb ik hem gewoon op m'n hoofd zoals ie hoort.

Is dit normaal? Dat ie zo zeer doet?
Die labtec headsets zitten in die leuke verpakkingen die je helemaal open moet knippen (hard plastic), zou ik hem zonder problemen kunnen omruilen bij de Office Center, met als reden dat hij zeer doet?
Hebben jullie dan nog tips voor een goeie andere (die dus niet achter je hoofd langs gaat)? De Axis 502 mischien?

-Edit
Ik bedoel dus dat het aan de bovenkant tussen m'n hoofd en de "flap" van m'n oor zeer doet van dat plastic randje wat daar op steund.

Iig bedankt mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

klotedingen , ik heb er ook 1!! en je hebt gelijk bij mij het doet het ook zeer naar een aantal minuten!

wie koopt er ook zo'n 1 }:O , o ik zie het al het is TCO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41813

Ik heb echt een heel realexed ding met zachte kussentjes enzo, was ook best wel heel erg duur en ik heb precies het zelfde... ik denk dat het gewoon snel irriteert omdat mensen het niet gewend zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zet hem gewoon eens andersom op (onder je oren langs).
Dat gaat prima.
offtopic: weet je wat kl#te is: weglopen met zo'n ding op je oren zonder na te denken dat die koptelefoon nog aan de compu vast zit AUW!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:41
Op vrijdag 28 december 2001 22:53 schreef robbb het volgende:
Dat gaat prima.
offtopic: weet je wat kl#te is: weglopen met zo'n ding op je oren zonder na te denken dat die koptelefoon nog aan de compu vast zit AUW!! |:(
LoL.. ketting om je strot maken die korter is :P blijft je hoofdtelefoon heel :)

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Voor de gein, maar lijkt op een Philips headsetje. De eerste maand heb je er last van, maar als je hem goed opzet kan dat minder zijn. Daarna is de nekband op je nek afgestemd en past het beter.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:11
Op vrijdag 28 december 2001 22:53 schreef robbb het volgende:
Dat gaat prima.
dat zit idd een stuk beter, alleen zit ik nou met het probleem dat links en rechts omgedraaid zijn en dat is in cs nogal lastig :)
maar ik kan nergens in windows iets vinden om links en rechts om te wisselen

maar is het nou normaal dat dit zo zeer doet als je hem normaal op je hoofd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Op vrijdag 28 december 2001 23:02 schreef Tco99 het volgende:

[..]

dat zit idd een stuk beter, alleen zit ik nou met het probleem dat links en rechts omgedraaid zijn en dat is in cs nogal lastig :)
maar ik kan nergens in windows iets vinden om links en rechts om te wisselen

maar is het nou normaal dat dit zo zeer doet als je hem normaal op je hoofd hebt?
Dat went wel in cs!! :P
Pagina: 1