Brander Aopen 2040 + WinXP + Nero

Pagina: 1
Acties:

• Pommi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Ik heb de 2040 van Aopen, en het probleem is dat ik met Nero 5564 in combinatie met Windows XP(, en vorige versies van Nero) niet kan branden. Audio-CD lukt wel, maar de rest niet.

Wat er fout gaat:
Ik zet gewoon een paar bestanden over, simuleert, brand, en voltooid. Alles blijkt goed te gaan, maar als ik de bestanden wil openen zijn het ongeldige bestanden, en herkent hij ze niet. Daarnaast gaat hij bestanden ook nog hernoemen, dan zet hij er een paar tekens bij en zo.
Als ik dezelfde bestanden via de Wizard van XP overzet, lukt het ook niet, met het zelfde resultaat.
Ik heb Firmware geupdate, maar dat hielp niet. Nero geupdate, hielp ook niet. Terwijl het onder Windows 2000 erg goed ging met hetzelfde programma (Nero dus).

Ik weet niet meer wat te doen.

Misschien eens een tip, of de oplossing: Kom er mee. (Nu al 2 maanden aan het kutten). :(

Verwijderd

heb je joliet ook aangevinkt?? :?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 20:57
al gekeken voor een nieuwe firmware voor de brander ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Je zal hoogst waarschijnlijk toch de firmware van je brander moeten vernieuwen. Heb namelijk dezelfde brander en de nieuwe firmware zal er ook voor zorgen dat andere types cd's die ie normaal gesproken eruit zou spugen. Ze nu wel aanneemt

Linux is zo cool dat ik het koud heb

• Pommi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Ja Joliet aangevinkt.

Maar de Firmware is niet te updaten in WinXP. Versie 1.27 en vorige geven een error bij een 1 of andere SUM code. Dan moet je Rebooten, en ben je dus terug bij af.