Scanner van Correct

Pagina: 1
Acties:

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Hai, ik zag gister een advertentie in de krant staan van een scanner voor dia en negatieve en die advertentie was van correct (de gene die 'm kennen weten wat ik bedoel)

Ik weet alleen niet meer welke scanner dat is (krant ligt nl op mijn werk).

Weet iemand dit.

Ik wil graag een scanner kopen om zo al mijn negatieve eens in te scanner en op te slaan op een cd-rom (leuk voor later)

Als iemand deze scanner kent kan deze op windows XP aangesloten worden ?

Ik meen dat het een scanner was van agfa en een kleuren iets van 42 bit, is dit goed voor leuk hobbiën, ik ben geen proffesional.

Alvast bedankt *D

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

hp 4470c ?

Afbeeldingslocatie: http://www.hp.nl/products/scanners_en_digitale_beeldverwerking/scanners/hp_scanjet_4470c/pictures/SJ4470_lowres.jpeg

ps niet alle negatieven passen erin... zou er eentje meenemen naar de winkel voordat je hem koopt, negatief dus

of misschien deze van hp: hp photosmart s20xi photo scanner, iets professioneler maar dus ook duurder
Afbeeldingslocatie: http://a33.g.akamai.net/7/33/2653/0003/www.bstore.hp.com:80/images/product/C7150A.gif

tis allemaal hp ik weet het....

• Fireman

Fireman

Topicstarter
En wat kost zoiets? Die bij correct was oiets van fl 300,- incl. btw

En zijn deze allemaal compatable met win XP

Verwijderd

nou de 4470 c zal rond de 400 piek komen en de echte negatieven scanner toch wel het 2 a 3 dubbele denk ik... ze zijn idd wel compatible met win xp

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Thx, die scanner die ik waarschijnlijk bedoel is dat nix of gaat dat wel?

Verwijderd

denk eerlijk gezegd dat het niet veel uitmaakt, je moet even goed letten op de dpi, bij deze is dat 1200 als het bij die andere 600 zou ik hem zoizo niet nemen...

voordeel van hp is wel dat het een heel groot merk is en dat de support gewoon goed is...
Pagina: 1