Empire Earth crash

Pagina: 1
Acties:

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Als ik bij mij Empire Earth opstart krijg ik het gewoonlijke splashscreen, maar blijft daar dan ook op hangen, het enigste wat hier dan nog helpt is reset.
Ik heb de 1.0.4.0 patch al geprobeerd maar dit hielp niet...

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb een AMD Duron 800, 256 MB RAM (PC133), 60 GB maxtor hd, en een ATi Radeon 8500...

Verwijderd

welk OS?

• Oraijon
Ik draai op ME

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hmmm andere soort driver gebruiken voor die ATI? (Ik weet niet of die ook meerdere versies hebben zoals met de detonators maar zou anders eens een andere proberen.)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Opnieuw installeren.

Ohja is het een warez versie :?

• Oraijon
Tis gewoon de legale winkelversie, ik heb al 3 keer geprobeerd te herinstalleren.

Drivers kan het niet aan liggen, een vriend van me heeft dezelfde drivers en bij hem werkt de hele boel normaal.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ja maar drivers werken echt verschillend per pc... ik heb hier ook een maat nu en die heeft echt precies dezelfde pc maar die werkt niet goed met dezelfde drivers als ik..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Op zaterdag 29 december 2001 19:17 schreef The_Beholder het volgende:
Tis gewoon de legale winkelversie, ik heb al 3 keer geprobeerd te herinstalleren.

Drivers kan het niet aan liggen, een vriend van me heeft dezelfde drivers en bij hem werkt de hele boel normaal.
Al ben ik niet zo'n fan (eigenlijk helemaal NIET) van ME, toch een paar tips. Probeer DirectX 8.0 eens te herinstalleren. Haal de nieuwste Runtime files van de Microsoft site ofzo (Runtime 6.0).
Nieuwe Radeon drivers is ook een hele goede, maar is al genoemd.

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

• Maximize
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 19:51 schreef cobratbq het volgende:

[..]

Al ben ik niet zo'n fan (eigenlijk helemaal NIET) van ME, toch een paar tips. Probeer DirectX 8.0 eens te herinstalleren. Haal de nieuwste Runtime files van de Microsoft site ofzo (Runtime 6.0).
Nieuwe Radeon drivers is ook een hele goede, maar is al genoemd.
en sowieso niet 8.1 :r
Pagina: 1