http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/006358.html
ik ben echt zelden zo kwaad als nu op die gore bananenvreters
zij willen excuses voor het koloniale tijdperk? tuuuuurlijk, kunnen ze krijgen, maar dan wel oprotten hiervandaan, desnoods al die lui op transport zetten maar die apen hebben in de BESCHAAFDE wereld niks te zoeken
als ze het wel flikken om hier een aanslag te plegen ben ook ik bereid om te vechten voor m'n land, als het moet zelfs om te sterven, zolang ik er maar een paar heb kunnen afschieten, heb ik iig iets nuttigs gedaan in m'n leven
wij kunnen binnenkort in ons EIGEN LAND gvd niet eens meer veilig over straat lopen, op iedere hoek van de straat kan een aanslag gepleegt worden door die uit het oerwoud gerukte mongolen
[BELANGRIJK]en NEE, ik ben geen racist en heb niks tegen welke huidskleur dan ook, dit geldt alleen voor die apen aka molukkers.[/BELANGRIJK]
[OOKBELANGRIJK]mijn excuses voor als ik hier en daar erg hard ben in deze posting, de woede heeft de overhand gekregen op het rationele denken[/OOKBELANGRIJK]
ik wil je nog wel eens horen als er een bekende van je vermoord is door die apen winnie...
HALLO! VanStoffelen en Winnie, WORDT EENS WAKKER!
die apen dreigen nu om hier mensen te vermoorden
het kan mij geen flikker schelen hoe slecht ze het wel niet hebben gehad vroeger, toen was ik er nog niet eens
het feit is wel dat ze NU dreigen aanslagen te plegen in NEDERLAND, dus waar JULLIE ook om het leven kunnen komen, als jullie dat niet erg vinden en het graag over hebben voor die molukkers, prima..
IK heb het echter niet voor ze over
ik schaam me niet voor het feit dat ik om mijn land geef en niet wil dat er hier onschuldig mensen vermoord gaan worden door een stel uit het oerwoud gerukte mongolen!
En zo heet ie: http://gathering.tweakers.net/cgi-bin/ubbmisc.cgi?action=getbio&UserName=Longbowhik wil jullie allemaal nog wel eens horen als straks de eerste slachtoffers zijn gevallen, en vooral als het bekenden van jullie zijn...
en braindead > al zouden ze geen mensen vermoord hebben, alleen al het feit dat ze een trein gekaapt hebben is erg genoeg. Ze moeten of niet zeiken, of gewoon oprotten naar hun eigen land en er daar wat aan gaan doen