Toon posts:

Beetje rascistisch ?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/006358.html
ik ben echt zelden zo kwaad als nu op die gore bananenvreters
zij willen excuses voor het koloniale tijdperk? tuuuuurlijk, kunnen ze krijgen, maar dan wel oprotten hiervandaan, desnoods al die lui op transport zetten maar die apen hebben in de BESCHAAFDE wereld niks te zoeken

als ze het wel flikken om hier een aanslag te plegen ben ook ik bereid om te vechten voor m'n land, als het moet zelfs om te sterven, zolang ik er maar een paar heb kunnen afschieten, heb ik iig iets nuttigs gedaan in m'n leven

wij kunnen binnenkort in ons EIGEN LAND gvd niet eens meer veilig over straat lopen, op iedere hoek van de straat kan een aanslag gepleegt worden door die uit het oerwoud gerukte mongolen

[BELANGRIJK]en NEE, ik ben geen racist en heb niks tegen welke huidskleur dan ook, dit geldt alleen voor die apen aka molukkers.[/BELANGRIJK]

[OOKBELANGRIJK]mijn excuses voor als ik hier en daar erg hard ben in deze posting, de woede heeft de overhand gekregen op het rationele denken[/OOKBELANGRIJK]
ik wil je nog wel eens horen als er een bekende van je vermoord is door die apen winnie...
HALLO! VanStoffelen en Winnie, WORDT EENS WAKKER!
die apen dreigen nu om hier mensen te vermoorden

het kan mij geen flikker schelen hoe slecht ze het wel niet hebben gehad vroeger, toen was ik er nog niet eens

het feit is wel dat ze NU dreigen aanslagen te plegen in NEDERLAND, dus waar JULLIE ook om het leven kunnen komen, als jullie dat niet erg vinden en het graag over hebben voor die molukkers, prima..

IK heb het echter niet voor ze over
ik schaam me niet voor het feit dat ik om mijn land geef en niet wil dat er hier onschuldig mensen vermoord gaan worden door een stel uit het oerwoud gerukte mongolen!
ik wil jullie allemaal nog wel eens horen als straks de eerste slachtoffers zijn gevallen, en vooral als het bekenden van jullie zijn...
en braindead > al zouden ze geen mensen vermoord hebben, alleen al het feit dat ze een trein gekaapt hebben is erg genoeg. Ze moeten of niet zeiken, of gewoon oprotten naar hun eigen land en er daar wat aan gaan doen
En zo heet ie: http://gathering.tweakers.net/cgi-bin/ubbmisc.cgi?action=getbio&UserName=Longbowh

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik wilde hier net gaan kijken of er al om een slotje gevraagd is.
Opvallend is dat het weer dezelfde zijn als bij andere topics die racisme 'uitlokken'.
Kunnen die klojo's niet gebanned worden?

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 15:58
Ik heb geprobeerd de discussie weer een beetje on-topic te krijgen. Zoniet dan idd heel gauw sluiten.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb hem gesloten.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:44

winnie

de poes...

Ik vind dit sluiten dus belachelijk. Afgezien van wat zinloos geschreeuw, geloof ik niet dat dit nu direct een rascistische thread werd/was. Jammer. Misschien moet in zoŽn geval de admin (als dit nog niet gebeurd) even overleggen met posters of andere admins.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Winnie-> Het gezeik ging gewoon door.
De hele discussie verzandde in nutteloos gezeik op welke politieke kleur iemand wel niet zou hebben, gebaseerd op uitspraken in die thread.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou ok, ik heb een tweede draad geopend; die eerste werd ook wat lang. http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/006387.html

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:44

winnie

de poes...

Merçi. Ik ben alleen bang dattie nu doodbloedt ('k heb ook altijd wat te zeiken). Niettemin, merçi.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:26
Kool, Caj!

• Helsie
  • Niet online
Winnie, alle reacties waren te dom en te ondoordacht voor worden. Grootste deel neigde wel naar Racisme en bij deze wil ik dus Kaj bedanken voor het kont-schoppen van al die rechtse neukers.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En ik sluit me geheel bij Kaj/Helsie/Winnie aan.

Virussen? Scan ze hier!

• the noise
  • Laatst online: 21:11
volgens mij gaat het vandaag wel lekker op SG
...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
ik snap dat wat er gezegt word dicht tegen racisme aan zit. Maar een groot deel van de nederlanders heeft inmiddels deze mening, en dit blijft een forum. Extreme uitspraken kunnen natuurlijk niet, maar de emoties bij zoiets lopen natuurlik hoog op

• Longbowh
  • Niet online
oh, hehe, ik zie deze topic nu pas :)

erg zwak hoor poi, misschien moet je de volgende keer eerst maar eens lezen voor je bij de adjes gaat zeuren

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb goed gelezen.

En wat van jouw keybord afkomt is toch wel een beetje rascistisch.
Jij vind molukkers apen en uit het bos gerukte mongolen, verder moeten ze oprotten naar hun eigen land (wat ze dus niet eens hebben:)).

Verwijderd

Topicstarter
verkeerd geklikt

Verwijderd

Topicstarter
edit:
en gore bananenvreters

• PieterJ
  • Laatst online: 20-02 15:58
Misschien dit draadje en dit draadje afknippen.

Lijken mij beide geen enkele +1 inzichtvol reactie meer op te leveren.
Pagina: 1