..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Waarschijnlijk niet want dan dwing je mensen dus lid te worden voordat ze mogen stemmen.
Persoonlijk denk ik dat je die polls gewoon vaker moet invullen dus je zult gok ik pech hebben
.. Maar Femme, vertel maar
Persoonlijk denk ik dat je die polls gewoon vaker moet invullen dus je zult gok ik pech hebben
.. Maar Femme, vertel maar
Komt door cookie/IP combo.
Ik zit hier op een netwerk en elke keer dat ik opnieuw inlog kan ik een poll invullen.
Of ik nou inlog of niet.
Ik zit hier op een netwerk en elke keer dat ik opnieuw inlog kan ik een poll invullen.
Of ik nou inlog of niet.
Verwijderd
Maar volgens mij wordt er dan wel gechecked of jouw IP al een keer gestemd heeft. Dan wordt je vote niet meegeteld.
Zou logischer zijn als hier van tevoren naar gekeken zou worden.
Ik weet dit overigens niet zeker, maar mijn buurjongen had het erover.
Zou logischer zijn als hier van tevoren naar gekeken zou worden.
Ik weet dit overigens niet zeker, maar mijn buurjongen had het erover.
Verwijderd
Mark heeft volgens mij gelijk.
Aan de hand van je koekjestrommel wordt gekeken of je al een keer gestemd hebt (verwijder je het koekje dan denkt de server dat je nog niet gestemd hebt, ding is ook niet telepatisch)
Maar als je IP al een keer gestemd heeft wordt je stem gewoonweg niet meegeteld.
Aan de hand van je koekjestrommel wordt gekeken of je al een keer gestemd hebt (verwijder je het koekje dan denkt de server dat je nog niet gestemd hebt, ding is ook niet telepatisch)
Maar als je IP al een keer gestemd heeft wordt je stem gewoonweg niet meegeteld.
Pagina: 1