Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum
Verwijderd
dat is niet zo moeilijk ik heb het een keer gezien bij een case gallerij. Om Fan's te laten gloeien moet je ze zilver spuitenOp vrijdag 28 december 2001 21:27 schreef vyruz het volgende:
hallo,
ik heb een vraagje aan jullie,
ik ben opzoek naar de topic waar de link staat naar een tutorial over hoe je een fan kan laten "gloeien".
dit ging door middel van ledjes.
weet iemand nog waar ik die pagina kan vinden?
ik heb de search al doorzocht maar ik kon nix vinden.
alvast bedankt voor het doorgeven
thnx VyRuZ
ja ok maar uhhh heb je daar ook de link van dan?
thnx
Workstation specs
Server specs
Een cliche is ooit origineel begonnen
als nog iemand anders een suggestie heeft is natuurlijk altijd welkom.
maar erg bedankt!
Ben Blij!
VyRuZ
Workstation specs
Server specs
Verwijderd
wow TOF !Op vrijdag 28 december 2001 21:46 schreef koekum het volgende:
http://www.nairn.freeserve.co.uk/mod1.htm
Workstation specs
Server specs
Verwijderd
heeeeeeeel goed verstopt kwam ik dit linkje nog tegenOp zaterdag 29 december 2001 19:58 schreef vyruz het volgende:
iemand nog een andere link heel toevallig??
http://gathering.tweakers.net/forum/find
niet verder vertellen hé
Plak op je bladen van je fan zilver folie en richt er van voren gewoon ledjes op, misschien krijg je dan ook wel een leuk effect...
Verwijderd
deze dus : http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=838
www.virtual-hideout.net tochOp vrijdag 28 december 2001 21:27 schreef vyruz het volgende:
hallo,
ik heb een vraagje aan jullie,
ik ben opzoek naar de topic waar de link staat naar een tutorial over hoe je een fan kan laten "gloeien".
dit ging door middel van ledjes.
weet iemand nog waar ik die pagina kan vinden?
ik heb de search al doorzocht maar ik kon nix vinden.
alvast bedankt voor het doorgeven
thnx VyRuZ
Verwijderd
die is voor de muggen aan te trekken:mug ziet licht en gaat er naar toe en word in fan gezogen,resultaat:kleine stukjes vlieg!
Heel knap van die ventilator: een MUG die VLIEG wordtOp zaterdag 29 december 2001 20:13 schreef mark_m het volgende:
lijkt wel op een zo;n grotere fan maar die hangt bij de snackbar,is precies hetzelfde ook met dat licht alleen is hij veeeeel groter.
die is voor de muggen aan te trekken:mug ziet licht en gaat er naar toe en word in fan gezogen,resultaat:kleine stukjes vlieg!
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ok, toegegeven, je kan niet alle kleurtjes maken die LED's kunnen geven.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Ja ehm, ik heb het al bij 4 verschillende fans bekeken maar ik vat het niet.. Maarjah, ik ga mn toekomstige kast toch zilver spuiten dus dan boeit dat kleine beetje verf voor een fan ook niet =)Op zondag 30 december 2001 00:15 schreef mast3r het volgende:
[..]
of zoals ik al zei je fan's dan zilver spuiten
Maar anywho: DOE HET NIET MET SLEEPCONTACTJES: Dat maakt een pokkelawaai
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd

Vind je het gek dat die van jou herrie maakt?Op zondag 30 december 2001 14:34 schreef MoSc2001 het volgende:
Ik heb het ook al gedaan maar hoe zou je het willen maken dan zonder sleep contactjes ??? de mijne maakt idd ook een pokke herrie maar ja het is maar voor de show he
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ding is lekker uit evenwicht... Je hebt een oneven aantal bladen aan je fan....
Dus door het aanbrengen van je ledjes die niet netjes op 1 lijn liggen met elkaar en het draaipunt, heb je een heerlijk fannetje dat niet in evenwicht is...
Als ik jou was zou ik hem proberen wat te balanceren.....
Als hij in balans is zal hij een stuk minder herrie maken
Verwijderd
DuHHH ooit een 80 mm fan gezien met een even aantal bladen ?? en om nou 7 blauwe led's te gaan kopen is een beetje duur he ... maar hij maakt herrie door de sleepcontacten hoor en niet doordat hij uit evenwicht is ..Op zondag 30 december 2001 14:37 schreef wfvn het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die van jou herrie maakt?
Dat ding is lekker uit evenwicht... Je hebt een oneven aantal bladen aan je fan....
Dus door het aanbrengen van je ledjes die niet netjes op 1 lijn liggen met elkaar en het draaipunt, heb je een heerlijk fannetje dat niet in evenwicht is...
Als ik jou was zou ik hem proberen wat te balanceren.....
Als hij in balans is zal hij een stuk minder herrie maken
* WFvN heeft het idee dat hij inderdaad een beetjeOp zondag 30 december 2001 15:33 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
DuHHH ooit een 80 mm fan gezien met een even aantal bladen ??
Maar waarom moet het dan ook blauw.... rood, groen of geel is ook best tof en een stuk goedkoperen om nou 7 blauwe led's te gaan kopen is een beetje duur he ...
Misschien moet ik ook maar eens aan het pielen gaan....maar hij maakt herrie door de sleepcontacten hoor en niet doordat hij uit evenwicht is ..
Verwijderd
Okey vergevenOp zondag 30 december 2001 15:51 schreef wfvn het volgende:
[..]
* WFvN heeft het idee dat hij inderdaad een beetjeis geweest
[..]
Maar waarom moet het dan ook blauw.... rood, groen of geel is ook best tof en een stuk goedkoper
[..]
Misschien moet ik ook maar eens aan het pielen gaan....
kun je

niet combineren met

om een fan te krijgen die je HDD activiteit weergeeft?
Als je dan een fellere band krijgt is er meer activiteit
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.