Toon posts:

[GiroTel] Java Applet Error?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Greetz all,

Ik heb dus dat GiroTel Online (Postbank). Ik moet zeggen geweldig systeem (als het werkt...)

Ik heb WinXP en dus IE 6.0
Vaak na het invoeren van de TAN code en dan op OKAY clicken krijg ik een error ik de trend van

"Fout bij initialiseren Java-Applet"

Enig idee hoe ik dit kan fixxen?
Want dis is schijte irritant!! Zo kan ik geen betalingen doen!!! Netrape 4.78 doet het wel!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 21:19
Had ik ook. Waarschijnlijk heb je hem "gebookmarked". Als dat zo is, even helemaal opnieuw inloggen dus beginnen bij www.postbank.nl en dan verder gaan. Op het juiste moment weer bookmarken en Voila (tenminste bij mij dan)Ze hebben nl de gehele site veranderd
Suc7

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 23:05 schreef Mohy het volgende:
Had ik ook. Waarschijnlijk heb je hem "gebookmarked". Als dat zo is, even helemaal opnieuw inloggen dus beginnen bij www.postbank.nl en dan verder gaan. Op het juiste moment weer bookmarken en Voila (tenminste bij mij dan)Ze hebben nl de gehele site veranderd
Suc7
Deze heb ik gebookmarkt: https://www.p3.postbank.nl/

Dan moet ik eerst inloggen... Zou toch niet zo'n probleem moeten zijn?? Hoezo heb ik het met Netscape niet dan???

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je moet even "Microsoft Virtual Machine" downloaden via windows Update, en voila het werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Bij "Installatiegeschiedenis" staat dat die successvol is geinstalleerd... errr?? wat nu?

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
wachten tot over een paar uurtjes...
Girotel is nu "gesloten"

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 02:14 schreef eXhale het volgende:
wachten tot over een paar uurtjes...
Girotel is nu "gesloten"
ik bedoel... het WAS al geinstalleerd....

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
cookie verwijderen wil ook nog wel es helpen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 12:07 schreef havana het volgende:
cookie verwijderen wil ook nog wel es helpen.
al geprobeerd... nope...
windows opnieuw installere, nope...

Verwijderd

probeer eens vanuit de postbank-home in te loggen en niet via de bookmark. Anders ben je toch verplicht om Netscape te gebruiken, want Girotel Online heeft ontzettend veel problemen met IE6 en dat heeft vooral te maken met de beslissing van microsoft om een goede java-ondersteuning weg te laten in XP.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

sowiezo de nieuwste Java VM downloaden en instaleren. ( www.microsoft.com/java )

als het goed heeft gewerkt, en de foutmelding komt zomaar "opeens" dan is het voldoende om aleen ff je tijdelijke internet bestanden te wissen en klaar dan MOET hij het wel doen! ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1