Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
ben er ff langsgelopen.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Poep 
We need the MolicemembersGepost door ChUcKiE Donderdag 27 December 2001 - 12:08 Score: 3 (Behulpzaam)
Deze drivers zijn trouwens ook voor de G200 serie!
.................................................................................................................................
Beoordelingen: +1, +1: Behulpzaam, +1: Informatief, +0.64: Behulpzaam, -0.44: Overgewaardeerd, -0.30: Overgewaardeerd, -0.25: Overgewaardeerd, Totaal: 2.65 / 7x
Staat nu op +2...Gepost door ChUcKiE Donderdag 27 December 2001 - 12:08 Score: 2 (Behulpzaam)
Deze drivers zijn trouwens ook voor de G200 serie!
Beoordelingen: +1, +1: Behulpzaam, +1: Informatief, +0.64: Behulpzaam, -0.44: Overgewaardeerd, -0.30: Overgewaardeerd, -0.25: Overgewaardeerd, -0.21: Overgewaardeerd, Totaal: 2.44 / 8x
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
En weer iets omlaag
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
You rang m'lordOp vrijdag 28 december 2001 22:48 schreef robinvreuls het volgende:
We need the Molicemembers
\/
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik heb d'r zin an; at your service!Op vrijdag 28 december 2001 22:48 schreef robinvreuls het volgende:
We need the Molicemembers
(veel was er op het eerste gezicht echter niet nodig)
Never stop seeking what seems unobtainable...
I thank U my companions!
<offtopic>Spice heeft even niet het worship smiley bij the hand</oddtopic>
<offtopic>Spice heeft even niet het worship smiley bij the hand</oddtopic>
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Pagina: 1