Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!
Verwijderd
Sinds waneer mag ik geen backup meer maken? Of een werkkopie maken op de zaak?Op vrijdag 28 december 2001 20:56 schreef webkabouter het volgende:
Euh dit vond ik in de XP faq:
Nadat ik XP gebrand heb en geprobeerd te installeren, kreeg ik een ASMS error. Wat moet ik doen?
De cd opnieuw branden. En deze keer "Disc-At-Once" ipv "Track-At-Once". De oude kan je nu als frisbee gebruiken
----------------------------------------------------------
Kan aan mij liggen maar zo help je de warez toch een handje?
Er zijn genoeg mensen die een kopie maken en het origineel ergens veilig weg leggen. De installatie doen ze dan van de kopie.
Maar ik geef je gelijk, jou opvatting zou meer in de lijn der waarheid liggen
wh00t! 1000e post
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch Ultra 4 Black - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Cool icoon
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch Ultra 4 Black - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Het gaat er alleen om dat GoT niet als distributiekanaal gebruikt wordt t.b.v. illegale software.
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Zonder origineel mag je ook geen kopie hebben (mits het niet via Licentie gaat)
En idd, als je voor jezelf al geen backups meer mag maken
Ik heb al vaak zat gehad dat een cdtje na een tijdje minder goed ging lopen door krasjes e.d., dan draai ik toch echt liever van een CD-R hoor.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
ja toeval heh, wat is er btw mis met @thuis
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Omdat die over de grens gaat. Staat op de black-list..Op vrijdag 28 december 2001 21:12 schreef Thunder het volgende:
* Thunder vraagt zich af waarom sites als www.g*******w****.com dan niet mogen? (goed genoeg gecensured toch?)
/edit
Daar kun je bv cd/serial-key generators krijgen voor diverse games. Niet echt voor backup-doeleinden dus.
Mja maar daarom is het niet illegaalOp vrijdag 28 december 2001 21:15 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Omdat die over de grens gaat. Staat op de black-list..
Het is illegaal omdat je back-enginered reverse-enginered dat is illegaal, daarom was ook de reclame-weg-hack-voor-ICQ not-done hier.
[sub] * Thunder haalt nu zn eigen post onderuit maar goei :+[/sub]
edit: van renevdveen: Ja daarom ook
reverse-enginered bedoel je.Op vrijdag 28 december 2001 21:19 schreef Thunder het volgende:
Mja maar daarom is het niet illegaal
Het is illegaal omdat je back-enginered (Wat was dat goeie woord ook al weer?) dat is illegaal, daarom was ook de reclame-weg-hack-voor-ICQ not-done hier.
[sub] * Thunder haalt nu zn eigen post onderuit maar goei :+[/sub]
edit: van renevdveen: Ja daarom ook![]()
Ja, daarom inderdaad.
Aannames zijn fataal.
zet er dan dit neer:
Ik heb een backup gedraait van XP maar hij werkt niet hij geeft die en die rror
CloneCD is de beste, die schrijft ook door een heel hoop beveiligingen heen. Da's wel handig.
Gebruik in ieder geval niet die windows software van Roxio. Da's van Adaptec Easy CD Destroyer en da's niks.
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
En zaken als "jamaar als dat mag, dan mag een link naar www.xxxxxx.xxx.sk ook wel", gaan we niet op in.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Stel dat je je win2000 of XP gaat slipstreamen, oftewel servicepacks in de installatiefolder verwerken.
Hierna wil je natuurlijk weer een bootable winNT/XP/2000 cd hebben.
Hierbij kun je ook de error van de topicstarter krijgen.
Idd dit klopt. Ik heb een keer een win2k server manual door geworsteld en je kan de instalatie perfect aan passen aan je harware. Zo hoef je als Systeem beheerder maar een X aantal CD's te bakken met een aangepaste install/setup en die op een X aantal workstations te installeren. En dan is het handig als mede tweakers je kunnen vertellen waarom je 50 CD's erbij hebt voor de kantine als onderzettersOp vrijdag 28 december 2001 22:04 schreef webkabouter het volgende:
heb ik ooit beweerd in dit topic (of gezegd) dat je geen backups mag draaien? NEE ik heb alleen gezegd dat het er een beetje staat van .. ik ben hem aan het kopieeren voor een vriend van me maar ik krijg die en die error..
zet er dan dit neer:
Ik heb een backup gedraait van XP maar hij werkt niet hij geeft die en die rror
(tis een extreem voorbeeld maar toch)
IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
Als je originele cd kapot is mag je gewoon een kopietje (die iemand anders gebrand heeft desnoods) gebruiken.. je hebt immers een licentie...Op vrijdag 28 december 2001 21:02 schreef Flexx het volgende:
idd, zo voorkom je dat als je origineel gaar is dat je weer opnieuw XP kan kopen.
Nog wat leuks waar veel mensen niet aan denken: je betaald niet voor de software, maar voor het gebruik ervan... Je mag dus alles gekopieerd thuis hebben liggen, maar zolang je die cd's niet gebruikt is het niet illegaal
- Het downloaden van niet-gelicenseerde software
- Het verkopen van niet-gelicenseerde software
- Het in bezit hebben van niet gelicenseerde software
Overigens, ik neem aan dat mijn GoT-collega's dit toelaten omdat door bovenstaande opmerking het verkoop van CD-Writers en CD-Recordables ook legaal blijft.
Bedoel je <font color=blue>XXXXXXXXXXX</font>Op vrijdag 28 december 2001 21:12 schreef Thunder het volgende:
* Thunder vraagt zich af waarom sites als www.g***c***w****.com dan niet mogen? (goed genoeg gecensured toch?)
Owja dat mag niet
<hr>
JvS mode:
Bij deze een officiele waarschuwing voor jou voor warez posten opzettelijk terwijl duidelijk was dat het niet mocht.