Gothic : tips gevraagd ( of hulp)

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57
IK ben nu al een paar uur bezich met Gothic en het is een mooie en leuk spel .

Alleen ik kom er nu niet meer echt uit ..

Hoe kan ik KUDDE beesten slachten want ik heb haast geen dier meer over .
(ik ben LVL 01 van char)

en hoe gaat het levellen hier in :S want kom er ok niet echt uit ..
Verdeel de PC de punten en ervaringen of moet je dat zelf doen?
( ik weet dat ik het met s kan zien maar kan niets aan klikken .

en ik zit vast met 2 opdrachten :(

Dus ff alletips zijn welkom,

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/ESTMMPOSHHE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EMMMMPOSHHE

Die van die kok heb ik al af :P moest 5 paddo's hebben en 3 Torren maar die heb ik gegeven .. maar nu wil ik deze eerst ff af maken .. want ik had er net een beetje veel opdrachten :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

deze game lijikt me zwaar vet, blackhole... misschien dat we het op een dealtje kunnen gooien... ;)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Levelen gaat gewoon zoals alle andere hakrpg's veel ahkken en na verloop van tijd krijg je punten die je kan toewijzen, door bij mensen te vragen, bijvoorbeeld bij diego kan je je strength en je dexterety verhogen. Veel beesten mollen of quests oplossen...
Begin met die dat je Nek moet vinden. Die ligt in een grot aan de achterkant van the Old Camp. Daarna is die van whistler ook lekker simpel, je hoeft alleen maar zijn zwaard voor hem te kopen.

Steam

• ravw
OKe zal ff kijken maeer tips zijn welkom

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

je kunt gewoon aan de mensen in het kamp vragen waar Thorus is; hij is bij de ingang van het kasteel (man met groot harnas geloof ik)

• ravw
Die hb ik nu al gevonden

Verwijderd

Op www.gamefaqs.com staat een Faq met daarin een antwoord op jouw vraag. Hier staan twee Faqs over Gothic en het bestand van 289 kb is het bestand dat je moet hebben
Pagina: 1