Toon posts:

Hp370 UDMA/ATA100 raidcontroller

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een epox 8kta3+pro met een raidcontroller (Hp370 UDMA/ATA100 raidcontroller ). Nu wil ik mijn windowsXp installeren via de bootable CD... Alleen wil windowsXP mijn hardeschijf ( Seagate Baracuda 20GB 7200rpm / ATA100 )die ik dus op mij UDMA input heb zitten niet zien.. hij zegt dan zoiets van kijk of uw scsi apparaten zijn aangesloten...?? :? | sluit ik mij h-disk aan op de gewone IDE- port is er helemaal nix aan de hand... | na de installatie van windows verwissel ik weer mijn h-disk van IDE => UDMA en is er nix aan de hand.. toch zou ik willen weten waarom ik hem niet op de UDMA kan installeren ( wat hij trouwens wel ooit in het begin heeft gedaan )

Al vast bedankt voor jullie help .....CoolBlue.....

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Tijdens de setup op F6 rammen en een diskette met drivers invoeren zou voldoende moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Helaazzz help dit niet.. als ik dit doe slaat mijn gehele installatie vast... het enige wat ik krijg is een zwartscherm... Ik heb een x gewacht ( 1 dag ) en neehoor er gebeurt niks.. :'(

Verwijderd

zet je hd op je normale ide kanaal van je mobo, installeer dan XP met daarna de driver van je ATA kaartje... en stop dan de kabel weer terug op de ATA kaart... zo kan het ook !

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30
Volgens mij krijg je dan bij het opstarten de foutmelding "inaccessable boot device".

Verwijderd

[topic=331509/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.