Toon posts:

Gf3 Ti 200 zonder koeler

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mien pa heeft een nw syteempje met daarin een gf3 Ti200 zonder koeler.

Een Dell wel te verstaan(ik kon de man ook niet helpen)

Nou dacht ik meteen die kaart eruit te slopen en de mijne (v7100) er bij hem in te stoppen. Hij wil toch niet gamen.

Tot mijn verbazing zat er geen fan op die kaart, wel een koelblok maar ook niet echt groot.

Wat weten jullie hiervan???

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:26
gewoon testen en kijken hoe warm ie word. anders zet je er toch gewoon een koelertje op?

No Problem! toch?

Verwijderd

Wat ik er van weet?
Ik weet wel dat er bij mij wel een koeler op zit :)

Verwijderd

Topicstarter
dat snap ik, maar het is toch vreemd geen koeler!?
komt dit vaker voor ?

Verwijderd

Is het wel een Gf3 Ti???? Of een Gf2MX want dan ben je mooi genaaid!. Als het een Gf3 TI is gewoon een coolertje (486, pentium 1) er op schroeven en gamen maar :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hmmz, nooit gehoord van een GF3 Ti200 zonder koeling...als je bijvoorbeeld naar de laatste GF3 roundup kijkt zie je dat op alle 12 geteste merken koeling zit. Wat is het merk van je kaart? Dell??? Sinds wanneer maakt Dell eigen GF3 kaarten? FF de site checken...

edit:
Ik kan wel een GF3 vinden op de Dell site, maar daar staat niets over het merk, behalve nVidia GeForce3... Maar ik dacht dat Dell alleen computers in elkaar zette dus... check je kaart ff goed na op merken

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:26
ja, weet je zeker dat het een Geforce 3 TI is?

Verwijderd

Zoals van Dell (maar ook HP & Fujitsu Siemens (vast een typo ;) ) bekend is zijn ze er gek op om hun eigen ideen wat betreft hardware instellingen door te drukken dus misschien is hij wel xtreem ondergeklokt. :'(

Het is waarschijnlijk wel mogelijk maar zou voor de zekerheid wel ff een oud fannetje plaatsen.

Verwijderd

Kan wel kloppen dan er geen fan op zit.
Heb zelf ook een Leadtek Gf3 Ti200 zonder fan, wel koelblok erop. Is dan ook een OEM-uitvoering. Werkt verder probleemloos. Misschien alleen als je extreem wil overklokken...

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
het klopt wel hoor dat er geen koeling op zit
hij produseert gewoon niet zo veel warmte omdat ie niet zo 'snel' is
het is toch gewoon een gf3 ti500 maar dan een tikie langzamer :?

Verwijderd

Topicstarter
hij geeft in win xp wel aan dat het een Ti200 is.

• JJr
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

In de laatste aldi pc zat ook een gf3 ti200 zonder fan. Komt dus wel vaker voor :)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op vrijdag 28 december 2001 19:47 schreef JanJr het volgende:
In de laatste aldi pc zat ook een gf3 ti200 zonder fan. Komt dus wel vaker voor :)
Ja dan noem je ook een merk ;). een maat van mij had (en nu nog) ook een aldi bak gekocht (P3 1Ghz) maar die flikkert nu al van ellende uit elkaar. Nou staat ie ook wel 24/7 aan maarja een bietje computer moet daar tegen kunnen >:)

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:30

DrDrax

Bacdafucup

Yep, klopt en dan zeker in een Dell waar de koeling liefst passief is en ook liefst geluidsloos .. ;)

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Waar ik btw werk (AH) hadden ze laatst ook pc's te koop: Een Thunderbird pentium 4 2GHz 128MBRam :? :P

Verwijderd

Ik heb ook eentje een het merk is Nvidia Geforce 3 Ti 200.
Er zit dus geen koeler op en ik merk zeker dat mn kast best warm wordt. Wat kan ik eraan doen ?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Koeler in je kast zetten/op je kaart monteren. Lijkt me vrij logisch eigenlijk.

Let de volgende keer trouwens ff beter op, dit topic is van december 2001 ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.