Hoi,
Ik wou op de server waar ik mijn homepage heb staan php compressie gebruiken alleen het lukt niet echt. Ik heb de host al een mailtje gestuurd en hij zij dat zlib ondersteund wordt enzo. en dat ik het kan gebruiken.
zie PHP_Info
Nu heb ik de volgende code gebruikt :
Deze code heb ik geinclude van index.php
Maar volgens mij werkt deze code helemaal niet meer sind versie 4.01 ofzo. Ik heb nu 4.06.
Weet iemand hoe ik de compressie aan het werk kan krijgen
Ik wou op de server waar ik mijn homepage heb staan php compressie gebruiken alleen het lukt niet echt. Ik heb de host al een mailtje gestuurd en hij zij dat zlib ondersteund wordt enzo. en dat ik het kan gebruiken.
zie PHP_Info
Nu heb ik de volgende code gebruikt :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| <? ob_start(); ob_implicit_flush(0); function CheckCanGzip(){ global $HTTP_ACCEPT_ENCODING; if (headers_sent() || connection_timeout() || connection_aborted()){ return 0; } if (strpos($HTTP_ACCEPT_ENCODING, 'x-gzip') !== false) return "x-gzip"; if (strpos($HTTP_ACCEPT_ENCODING,'gzip') !== false) return "gzip"; return 0; } /* $level = compression level 0-9, 0=none, 9=max */ function GzDocOut($level=1,$debug=0){ $ENCODING = CheckCanGzip(); if ($ENCODING){ print "\n<!-- Use compress $ENCODING -->\n"; $Contents = ob_get_contents(); ob_end_clean(); if ($debug){ $s = "<p>Not compress length: ".strlen($Contents); $s .= "<br>Compressed length: ".strlen(gzcompress($Contents,$level)); $Contents .= $s; } header("Content-Encoding: $ENCODING"); print "\x1f\x8b\x08\x00\x00\x00\x00\x00"; $Size = strlen($Contents); $Crc = crc32($Contents); $Contents = gzcompress($Contents,$level); $Contents = substr($Contents, 0, strlen($Contents) - 4); print $Contents; print pack('V',$Crc); print pack('V',$Size); exit; }else{ ob_end_flush(); exit; } } ?> |
Deze code heb ik geinclude van index.php
PHP:
1
2
3
4
5
| <? include('php/gzdoc.php');?> bla bla <?gzdocout(); ?> |
Maar volgens mij werkt deze code helemaal niet meer sind versie 4.01 ofzo. Ik heb nu 4.06.
Weet iemand hoe ik de compressie aan het werk kan krijgen