Ik heb een Radeon 7500 en een Philips 109P20 lichtbak en regelmatig zie ik een soort storinkjes op het beeld verschijnen, Ik heb al andere Radeon drivers geprobeerd, maar zonder succes. Iemand anders misschien ook iets dergelijks meegemaakt? Beiden zijn overigens gloedjenieuw, dus ik weet niet waar het probleem nu echt zit. Ik gok eigenlijk op de monitor, aangezien een oudere Philips-bak op mijn werk ook iets dergelijks heeft, maar dan veel erger.
over wat voor storinkjes heb je het dan ?
artifacts, pixels ?
lijkt mij iig eerder aan de vga kaart te liggen
artifacts, pixels ?
lijkt mij iig eerder aan de vga kaart te liggen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Heb ik ook eens gehad omdat ik de drivers voor een ander model monitor had geinstalleerd (ipv de hitachi cm715 had ik de cm751 gepakt
) toen stoorde ie af en toe... Nu heb ik de goeie en werkt ie perfect, controleer dat model nog eens.
Tegenwoordig kun je geloof ik niet meer je monitor op een te hoge freq. zetten, dan geeft ie geen beeld als het goed is. Maar you never know, kijk eens naar je refresh rate
Tegenwoordig kun je geloof ik niet meer je monitor op een te hoge freq. zetten, dan geeft ie geen beeld als het goed is. Maar you never know, kijk eens naar je refresh rate
plug and play zou ook moeten werken
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Toen ik eerst mijn 109p20 installeerde kreeg ik ook af en toe storinkjes (toen die op 100 hertz stond).
Maar na een minuut of zo waren die storinkjes weg, ik denk dat het door "het nieuwe" komt. Dat tie eerst nog even moet wennen om aan te staan of zo.
En ik krijg hopelijk vandaag mijn Radeon 8500, dus dan kan ik ook even testen of het met een Ati ook goed gaat
Maar na een minuut of zo waren die storinkjes weg, ik denk dat het door "het nieuwe" komt. Dat tie eerst nog even moet wennen om aan te staan of zo.
En ik krijg hopelijk vandaag mijn Radeon 8500, dus dan kan ik ook even testen of het met een Ati ook goed gaat
/UPDATE Ik krijg hem hopelijk morgen, weet alleen niet of ze bezorgen morgen.Op zondag 30 december 2001 23:55 schreef ViPeR098 het volgende:
Radeon 8500?
Had ik er maar geld voor![]()
.... whehehe
Anders krijg ik hem woensdag, hij ligt in ieder geval klaar op het postsorteercentrum om bezorgd te worden bij mij.
Pagina: 1