Toon posts:

apache probleem (error file not found)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site draaien bij mij thuis op de PC (apache en mySQL + php)

Ik heb hierin een page gebouwd waarin +/- 40 fotootjes zitten van 5kb per stuk en als ik deze door een vrien wil laten bekijken krijgt deze een page not found error (als ik m zelf bekijk via http://mijnip dan werkt ie gewoon).

Als ik nou een page heb zonder al die fotootjes dan werkt ie gewoon.....

ik heb een @home upstream van 16kb (volgens @home)

Kan het zijn dat @home dit afkapt ofzo?

Verwijderd

Kan het niet zijn dat apache nog niet is ingesteld op een andere SAP dan 80? Zet hem eens op 8080 ofzo en dan laat je je vrienden Http://jouip:8080 bezoeken...

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48
poort 8080 wordt veelal gebruikt voor proxy-servers. zou ik niet gebruiken. Gebruik dan poort 81 ofzo. Kijk ook eens of er geen hoofdlettergevoelige dingen in voor komen. Bij voorkeur alle namen met kleine letters.

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 19:17 schreef LinuxUser het volgende:
poort 8080 wordt veelal gebruikt voor proxy-servers. zou ik niet gebruiken. Gebruik dan poort 81 ofzo. Kijk ook eens of er geen hoofdlettergevoelige dingen in voor komen. Bij voorkeur alle namen met kleine letters.
Lage poort nummer worden juist vaak door providers geblokt... ik zelf heb poort 1111 gebruikt voor mijn wepserfer!

Verwijderd

Topicstarter
De poort is wel open want ze kunnen wel pagina's zien die niet groot zijn (das zonder alle fotootjes) alleen als ze veel fotootjes moeten downloaden kapt ie ermee....

Verwijderd

check je config file us van apache
Pagina: 1