Ik ga me er nu toch echt niet mee bemoeien, jullie weten wat er kan gebeuren met het onzinforum als het uit de hand loopt dus probeer het nu maar zelf op te lossen...
Weet ik meteen weer waarom ik daar nooit kom... zielig mannetje btw...
Het zijn inmiddels 21 topics. Tjsa die kun je moeilijk negeren en er is al met hem over geproken. Hij vind het zelf geen probleem, meer intresse van zijn kant uit naar de Tweakers.
Tommie, snif 
geen enge dingen gaan doen vanwege iemand die alleen hiero is om ff de boel te verpesten..

geen enge dingen gaan doen vanwege iemand die alleen hiero is om ff de boel te verpesten..
Tom, denk je dat dat de oplossing is? Gewoon het onzinforum dicht kijlen? Zal je denk ik een hoop visitors mee kwijtraken incl. mijzelf. Dit is geen dreigement oid, maar ik kom het meest op het onzinforum, net als vele anderen. Er is geen forum te vergelijken met het onzinforum dus dichtknallen is een grote fout denk ik.. En de manier waarop dat allemaal gaat met dat onzinforum ook toen hij ff dicht was, gaf mij een beetje een schoolmeestertje indruk en daar ben ik allang overheen.
mijn stuiver
mijn stuiver
MD; zijn interesse, wat een gelul man!
als er juiste dingen moeten gebeuren, dan die gast gelijk bannen, loop je ook geen resico's.
als er juiste dingen moeten gebeuren, dan die gast gelijk bannen, loop je ook geen resico's.
The noise, he het zijn zijn woorden, ik quote hem alleen maar. Een ban vind ik wat te, maar een waarschuwing is misschien beter.
Hij heeft zich lang goed gedragen en opeens draait ie door. Geef hem nog een kans?
Hij heeft zich lang goed gedragen en opeens draait ie door. Geef hem nog een kans?
na ik moet zeggen dat t de laatste 2/3 dagen wel raak is hoor en dat er wel wat aan moet veranderen in de meeste topics is t Toppie
maar 7 over tmf en dan die 20 van vanochtend dr zitten er gewoon een paar tussen die het verzieken voor de rest.
enne tom ik zie geen duiveltje staan toch bekeerd door t engeltje
maar 7 over tmf en dan die 20 van vanochtend dr zitten er gewoon een paar tussen die het verzieken voor de rest.
enne tom ik zie geen duiveltje staan toch bekeerd door t engeltje
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
zijn woorden ja... is ok
't loopt hiero af ff rond ja,
vooruit dan, een waarschuwing is ook wel ok
maar geen gesloten onzin vanwege hem, dan liever een ban!
't loopt hiero af ff rond ja,
vooruit dan, een waarschuwing is ook wel ok
maar geen gesloten onzin vanwege hem, dan liever een ban!
Het onzin forum dichtgooien zal wel geen spraken van zijn.. Dat ding produceert zoveel hits en elke hit zit weer een banner aan vast... Ik geef toe dat ik ook wel eens in onzin zit.. Maar met ze alleen zorgen we er wel voor dat t.net en GoT wat extra te besteden heeft...
Als je bepaalde mensen in huis hebt moet je ze houden.. Maar bepaalde lamers moet je eruit trappen..
....
Wat ik wel jammer vind is dat sommige mensen zich ergeren aan onzin in het onzin-forum... DUH!!!!!!
Als je bepaalde mensen in huis hebt moet je ze houden.. Maar bepaalde lamers moet je eruit trappen..
....
Wat ik wel jammer vind is dat sommige mensen zich ergeren aan onzin in het onzin-forum... DUH!!!!!!
Verwijderd
* GOT is een computer gerelateerd forum.
* Tweakers is niet uit op winst maken (hadden ze het al lang verkocht)
Onzin forum heeft niks met pc's te maken en voor het geld hoeven ze hem ook niet te missen. De personen die dan vertrekken kunnen ze ook missen want dat zijn toch de personen die geen serieuze topic kunnen starten. (want daar heb je SG voor)
Conclusie: Ik denk niet dat de adjes moeilijk over een definitieve sluiting doen. Doe jezelf dus een lol en gedraag je want dan blijft het onzin forum.
* Tweakers is niet uit op winst maken (hadden ze het al lang verkocht)
Onzin forum heeft niks met pc's te maken en voor het geld hoeven ze hem ook niet te missen. De personen die dan vertrekken kunnen ze ook missen want dat zijn toch de personen die geen serieuze topic kunnen starten. (want daar heb je SG voor)
Conclusie: Ik denk niet dat de adjes moeilijk over een definitieve sluiting doen. Doe jezelf dus een lol en gedraag je want dan blijft het onzin forum.
Als jullie willen dat ik ze close; ook goed... Een moderator werkt heeft weinig zin, zijn alle problemen dan wel opgelost?
Tom, 'k denk dat sommige hun zonden al hebben ingezien
Verwijderd
thx tommie... ziet er weer gezellig uit 
[b]KOM OP JONGES!! ALLEMAAL NIEUWE THREADS OPENE!!!! DIE SLOTJES MOETEN UIT BEELD!![/b]

[b]KOM OP JONGES!! ALLEMAAL NIEUWE THREADS OPENE!!!! DIE SLOTJES MOETEN UIT BEELD!![/b]
Verwijderd
BTW:
Ik heb nou net een topic geopend, maar bedacht me zojuist dat iemand al die gesloten topics toch gewoon kan verwijderen??
<H1>TOM?</H1>
Ik heb nou net een topic geopend, maar bedacht me zojuist dat iemand al die gesloten topics toch gewoon kan verwijderen??
<H1>TOM?</H1>
Topics verwijderen duurt zo'n 30 seconde per topic met wat replys, daar ga ik niet op wachten. Komt door een bejaarde UBB
Verwijderd
Troost je tom! binnenkort is het php forum er... 
(enige probleem is dat er al een week geen flikker aan het php forum gedaan is imo, want ik krijg nog steeds dezelfde errors
)

(enige probleem is dat er al een week geen flikker aan het php forum gedaan is imo, want ik krijg nog steeds dezelfde errors
)
Pagina: 1