Ik ging laatst dus weer eens op website kijken van nvidia voor nieuwe detonator drivers te downen ... en wat zag mijn oog, Speciale drivers voor de bijgeleverde 3d bril die lag te verstoffen in mijn kast vanaf de dag dat ik de kaart gekocht had...
dus ik dacht Downen zo gezegt, zo gedaan, zo geinstaleerd ... ik rebooten en *klap* mijn geavanceerde beeldscherm opties waren kapoet ... en ja ik had deze opties nodig om bijvoorbeeld mijn tv-out aan te zetten...
Dus na tijdje gekloot nog nix dus ik
de nieuwste detonator drivers gedowned en geinstalleerd daarna gereboot, en toen brak helemaa de hel los, want het volgende probleem onstond:
ik zag heel even mijn achtergrond an daarna leek het wel of hij 1 pixel hoog een lijn van mijn beeldscherm pakte en daarmee heel mijn beeldscherm vulde ... ik rebooten ... nog steeds zelfde prob...
ik veilige modus ik beide drivers weg gegooid, en gereboot...
Weer in windows aangekomen opnieuw nieuwste drivers geinstalleerd: detonator 23,11 en gereboot en weer zelfde probleem ...
nu benk weer terug na veel geklooi (zoals wegvallende muis) weer terug bij detonator 21,83 en nou is mijn vraag ... wat deed ik fout en hebben nog meer mensen dit probleem gehad en zo ja wat is hiervoor de oplossing ... ?
Sorry voor het super lange verhaal maar dan weet je precies wat er gebeurd is !
samengevat HELLUP
dus ik dacht Downen zo gezegt, zo gedaan, zo geinstaleerd ... ik rebooten en *klap* mijn geavanceerde beeldscherm opties waren kapoet ... en ja ik had deze opties nodig om bijvoorbeeld mijn tv-out aan te zetten...
Dus na tijdje gekloot nog nix dus ik
ik zag heel even mijn achtergrond an daarna leek het wel of hij 1 pixel hoog een lijn van mijn beeldscherm pakte en daarmee heel mijn beeldscherm vulde ... ik rebooten ... nog steeds zelfde prob...
ik veilige modus ik beide drivers weg gegooid, en gereboot...
Weer in windows aangekomen opnieuw nieuwste drivers geinstalleerd: detonator 23,11 en gereboot en weer zelfde probleem ...
nu benk weer terug na veel geklooi (zoals wegvallende muis) weer terug bij detonator 21,83 en nou is mijn vraag ... wat deed ik fout en hebben nog meer mensen dit probleem gehad en zo ja wat is hiervoor de oplossing ... ?
Sorry voor het super lange verhaal maar dan weet je precies wat er gebeurd is !
samengevat HELLUP
I don't ride fast, i fly low