Toon posts:

safedisk beveiliging weerhoudt mij van spelen!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het spel undying (legaal), maar ik kan het in XP(pro) alleen spelen met admin-rechten. Normaal ben ik ingelogd als hoofdgebruiker, en niet als admin.

Na diverse mailtjes na EA zonder antwoord heb ik maar van een vage site een gekraakte .exe gedownload zodat elke gebruiker kan spelen.

Dit is natuurlijk te zot voor woorden! Wie heeft hier meer ervaring mee (vooral XP of win2k dus)?

Leuk die beveiliging (volgens mij SD2), maar dat betekent niet dat je als eerlijke koper niet mag spelen als je niet de beheerder van de computer bent!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:26

WoutF

Hoofdredacteur
Dit is al vaker voorgekomen met safedisk, volgens mij was dat oa met Black & White. Ik snap best dat developers hun CD willen beveiligen en daar hebben ze het volste recht op, maar SD2 heeft al meerdere malen voor problemen gezorgd, laat ze dan een andere methode gebruiken

Verwijderd

tja
de standaard doelgroep (zie hier een foto }:O ) heeft of geen XP of XP home en dan is iedereen administrator.
dus de massa (kijk, een groepsfoto }:O }:O }:O }:O }:O }:O ) heeft er niet zo'n last van. en een gehackte exe is de enige manier want ik schat in dat de game developers (foto: }:O }:O }:O ) niet gaan luisteren naar wat hun klanten willen maar naar wat het meeste geld oplevert.

copyprot is sowieso onzin want ze kraken het sneller dan je de CD key kan invoeren :(

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02 03:13

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Onder win2k heb ik daar een hoop problemen mee gehad met legale spelen, terwijl zelfs op de doos stond voor geschikt voor 2k. :(
Sommige wilden zelfs als admin niet draaien, maar een gekraakte .exe is zo gevonden :)
Dat was BTW ook met SafeDisk

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Een goede oplossing voor dit soort vervelende beveiligingen van legaal gekochte cd's vind je op:

http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_protections.shtml

Erg handig als je een spel koopt en je hebt geen zin dat het spel steeds om die cd vraagt!