Toon posts:

Detonator Destroyer niet in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft een GeForce 2 Ti en had de 23.11 drivers geïnstalleerd. Computer liep natuurlijk voor geen meter dus dan maar de drivers geuninstalled en (zoals in de bijgevoegde tekstfile van destroyer) dan detonator destroyer opgestart om de resterende files te wissen.

Dit lukt echter niet, het programma geeft een violation fout met een hoop tekens achter en wil niet verder.

Hij heeft dan maar gewoon de oude drivers (22.80) geïnstalleerd maar de computer blijft bij elk spel dat hij speelt na 5 min hangen of start opnieuw op.

Iemand een idee wat nog kan gedaan worden zonder XP opnieuw te installeren?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
video eruit trekke
booten met andere video
dan die er weeruit trekke en orginele erin

Tweakers Discord

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 15:27

jelmo

A.K.A. jelmo

issie niet overgeklocked .. ? pc of geforce ?

I don't ride fast, i fly low

Verwijderd

issa simple: search *nv*.inf in C:\windows en dieper liggende mappen. Delete alle gevonden resultaten.

Det. is nu niet meer :)

Verwijderd

Je kan ook nog proberen in safe mode alles te wissen, je hebt al een oplossing maar voor als iemand in de search dit topic vind :P

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

bij mij staat in mn software lijstje "nvidia detonator display drivers" ofzowiets.
Daar kun je gewoon uninstall tegen zeggen, of is het dan nog nie gefixt?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 18:58 schreef jelmo het volgende:
issie niet overgeklocked .. ? pc of geforce ?
Nee, alles is standaard. Het is zijn 1ste pc en die is nog maar 2 weken oud.
Op zaterdag 29 december 2001 01:19 schreef GTOfire het volgende:
bij mij staat in mn software lijstje "nvidia detonator display drivers" ofzowiets.
Daar kun je gewoon uninstall tegen zeggen, of is het dan nog nie gefixt?
Dat heeft hij ook gedaan maar er blijven steeds resten staan. Daarvoor heeft hij dat detonator destroyer-programma. Maar dit geeft telkens een fout.
Op vrijdag 28 december 2001 19:05 schreef Rismo het volgende:
issa simple: search *nv*.inf in C:\windows en dieper liggende mappen. Delete alle gevonden resultaten.

Det. is nu niet meer :)
thx, ga ik aan hem weten te zeggen.

XP installeert de grafische kaart wel telkens standaard als GeForce DDR, is er een mogelijkheid de videokaart in te stellen als standaard grafische kaart.
Want (ben het niet zeker, is maar iets wat me nu te binnen schiet) als het programma probeert alle nvidia drivers te wissen zou dit in dit geval niet lukken daar de drivers in gebruik zijn.
Pagina: 1