Toon posts:

Brand wav maar krijg wma.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry
Ik weet het is een domme vraag maar als ik een cd wil branden dus wav dan krijg ik alleen een wma file van 44 kb
ik heb dit eerder gehad maar ik weet alleen niet meer wat het is een ik heb ook al in de topics gezocht maar kon niks vinden.
:'( :'( :'(

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

die 44KB file is de audio file zoals je computer hem erkent bij een audiocd als je hem namelijk in je cd speler gooit al je zien dat hij hem afspeelt. DIt is namelijk heel normaal.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik dan eigenschappen bekijk van die cd-rom staat er dat hij lig is ????????
en waarom geeft hij dan wma aan een geen wav ?????????

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
stop hem eerst eens in je cdspeler.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

wat gebeurt er als je hem in een audio cd speler doet?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
Dan geeft ie no disk aan

Verwijderd

Jij brand gewoon een audio cd terwijl je een data cd moet fikken om die wavjes erop te krijgen

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Je kunt altijd nog beter mp3jes op een cd branden. Maar Wav bestanden als data branden heeft geen enkele zin. Je kunt audio later altijd weer terugzetten naar wav bestandjes.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:48

DarkSide

theres no place like ::1

Welk brandprogramma gebruik je en hoe brandt je het?
Ik ben het zelf nog nl niet tegengekomen dat een wav na branden van een audio cd een wma word.
Verder moeten wav's en mps's cda's worden bij het branden van audio cd's. Cda's zijn idd maar een paar Kb groot, maar speelt zonder problemen af op een audio cd-speler.
Zelf ben ik een voorstander van Nero. En het kiezen voor de optie Audio CD en het slepen van wav's of mp3's naar de cd toe, heeft tot nu toe altijd suc6 opgeleverd.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Blijkt dat de CD wel goed zijn gebrand mar de beide Cd spelers waar ik op probeerde defect zijn, want in de autoradio doet hij het wel
:? :? :? :? :?
Pagina: 1